Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Jak wygonić tiry z miasta? Ratusz chce by od 1 stycznia jeździły tylko obwodnicą

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 16 listopada 2016 o 20:43 Powrót do artykułu
cofnąć opłaty proste czy to takie trudne ? po co płacić za drogi które są juz nudowane z podatków ?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Myto za przejazd przez miasto. Po 300 od tira i po kłopocie. taniej im wyjdzie po obwodnicy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A dlaczego mieli by nie płacić za przejazd obwodnicą ? Budowa to jedno a późniejsze utrzymanie to drugie. To norma w Unii, że ciężarówki nie wjeżdżają do miast jak nie muszą a za przejazd wszystkimi drogami ponoszą opłaty.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zamontować Via toll w mieście i dać 10 krotnie wyższą taryfę niż na obwodnicy. Problem rozwiąże się sam.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Wszedzie obwodnice duzych miast są bezpłatne ale nie u nas ponadto ta obwodnica ma za malo zjazdów szczególnie zachodnia aby bardziej mogła slużyć mieszkańcom powinna mieć zjazd na dawną warszawską wojciechowską w Konopnicy a tak tylko tranzyt.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Wydało się pozwolenie na budowanie marketów do których dostawy są tylko tirami na osiedlach mieszkaniowych, więc zmiany dla mieszkańców będą niewielkie. Nadal tiry będą utrudniać wszelkiego rodzaju przejazdy ze światłami, gdzie szczególnie przy skrętach w lewo oznacza to, że na jednej zmianie świateł przejeżdża tylko tir. Dodatkowo zniszczenia jezdni, że nie wspomnę o tirach przy ścieżkach rowerowych na 2 kierunkowych 1 pasmowych np.: Nowy Świat, Grabskiego.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jak nie chcą postawić znakó to miasto viatolla niech zamontuje i stawki większe za wjazd!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Wyprowadzenie tirów z miasta to konieczność bez względu na to jak by to miało wyglądać. Jeżdżąc codziennie po Lublinie można łatwo zauważyć że korki i zatory na głównych arteriach powodują ciężarówki. Wjeżdżają do miasta w godzinach szczytu porannego i popołudniowego, blokują skrzyżowania nie mogąc ich opuścić, skracają sobie trasę drogami dla pojazdów poniżej 8 ton na zasadzie "uda się" wjeżdżają jak taran na skrzyżowania na pomarańczowym/czerwonym. Mało, która ciężarówka jadąca od strony Chełma w kier W-wy jedzie obwodnicą. Trzeba to ucywilizować i zakończyć wjazd do miasta i tyle.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Człowieku co ty za bzdury wypisujesz ? Gdzie są bezpłatne ? Chyba u Ciebie w domu :)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
Wszedzie obwodnice duzych miast są bezpłatne ale nie u nas ponadto ta obwodnica ma za malo zjazdów szczególnie zachodnia aby bardziej mogła slużyć mieszkańcom powinna mieć zjazd na dawną warszawską wojciechowską w Konopnicy a tak tylko tranzyt.
Człowieku co ty za bzdury wypisujesz ? Gdzie są bezpłatne ? Chyba u Ciebie w domu :)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
a potem kolej na autobusy, zobaczcie jak rozjeżdżony jest choćby prawy pas na Al.Racławickich
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Żuk wziął się do roboty po tym jak mu zaczęli dokuczać....
Zaloguj się, aby oddać głos
0
fuck z tirami z ukrainy
Zaloguj się, aby oddać głos
0
ludzie w jakim wy swiecie zyjecie trzeba zaczac od tego ze w Polsce oplaty za drogi sa najwyzsze w Europie a moze i na Swiecie,przejazd A2 z W-wy do granicy kosztuje tyle co miesieczna wineta np w Szwajcarii. zamiast zachecic znoszac oplaty za przejazd obwodnica i to by rozwiazalo problem to kombinuja jak utrudnic ludziom zycie, niech sami prowadza firme przewozowa i zobacza jak wyglada rzeczywistosc.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ta nalewajko to ta sama co twierdzi ze s17 zbudowana przez motte jest prosta a zawieszenia samochodow sa popsute?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Samo oznakownie to za mało. Konieczne będą stałe stanowiska kontroli ITD na granicy miasta by kierować tranzyt na obwodnicę i szczegółowo kontrolować każdy pojazd, a w przypadku pojazdów z prawem wjazdu do miasta obowiązkowa kontrola masy i nacisku osi. Poprawi się bezpieczeństwo, zmniejszą zniszczenia ulic, tranzyt trafi na obwodnicę - same plusy :)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Prawo to na prawdę mamy pogięte. Miasto nie chce ciężarówek tranzytowych to powinno ustawić znaki a nie prosić o to jakichś "ważniaków". A druga sprawa dla kogo zrobilismy te drogi?. fatalne drogi no bo jak nazwać drogę na która nie można wjechać lub zjechac.Czy nie można zaprojektować i wykonać wjazdów i zjazdów, oczywiśćcie bezpiecznych.Można. Tylko teraz w RP jest tak że wszystko zwala się na jakąś"unię" tak jakby to był jakiś stwór mocy i nie mocy. My budujemy za swoje pieniądze(Unia -to my) i możemy robić to dla wygody mieszkańców, podróżnych ale i przyjezdnych.  Paranoja  jest taka że pomiędzy Piaskami a Świdnikiem nie można ani zjechać ani wjechać na drogę "bo przepisy" i znowu "unia". A jeśli chodzi o Biłgoraj to już dawno powinna być zaprojektowana POŁUDNIOWA OBODNICA LUBLINA od węzła Świdnik do węzła Niedrzwica . Problem by się sam rozwiązał a tak mamy co mamy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nie wpuszczajcie tirów do Lublina i kropka. Dość rozjeżdżania miasta
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Najlepszym rozwiązaniem likwidacja opłat za przejazd obwodnicą.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Problem jest sztucznie rozdmuchiwany. Koszt przejazdu obwodnicą od Świdnika do Jastkowa to 6 do 17 zł. Nikt za te pieniądze nie wepcha się ciężarówką w zakorkowane miasto, choćby ze względu na sporo wyższe zużycie paliwa, mechanizmów auta i czasu.  
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: