Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Kandydat na prezydenta Lublina pewny wygranej. Jego program: "KRDM", "KTWD' i "PTMP"

Utworzony przez robotnik drogowy, 10 października 2014 r. o 19:57 Powrót do artykułu
Jestem z wykształcenia drogowcem, więc powiem krótko: Pan Henryk Rozwadowski nie ma zielonego pojęcia o przygotowywaniu, projektowaniu i realizacji inwestycji drogowych. Niech nie opowiada głupot, bo tylko się ośmiesza.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Łatwo jest kpić z kandydata. Ale dziennikarz niemota, soro rozmawiał z kandydatem, to dlaczego ni poprosił go o rozszyfrowanie sktórów?  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
czy coś wiadomo na temat zarejestrowanych list Ruchu Twojego do Sejmiku, oraz Kongresu Nowej Prawicy zarówno do sejmiku jak i rady miasta????????? bo jakoś cicho w eterze co się dzieje????
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czy to jakaś kpina?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
nie wspomniał o CHWDP, JP i BZWBK.... wielka szkoda  :lol:
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Warto by było sprawdzić, czy to aby nie jest lokalny ... Sobowtór słynnego Krzysztofa Kononowicza z Białegostoku, też kandydata do ...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jestem z wykształcenia drogowcem, więc powiem krótko: Pan Henryk Rozwadowski nie ma zielonego pojęcia o przygotowywaniu, projektowaniu i realizacji inwestycji drogowych. Niech nie opowiada głupot, bo tylko się ośmiesza.
A obecny prezydent ma o tym pojecie?   Przecież nie od tego jest prezydent miasta "drogowcu".
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz