Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
ojtam ojtam..... :) w czyms musimy być pierwsi :D:D:D
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Przecież wiemy lepiej i jesteśmy ekspertami w każdej dziedzinie... Skoro znak informuje jakie jest ograniczenie prędkości to wystarczy się do niego zastosować.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
a może prawda jest taka że w woj.lubelskim policjanci i straż miejska zajmują się tylko ujawnianiem wykroczeń związanych z przekraczaniem prędkości? Tak więc statystyki podają że wśród innych wykroczeń słabo ujawnianych tylko przekraczanie prędkości stanowi tu problem. Bo statystyki i kłamstwo to to samo.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A niby skąd wytrzasnęła policja te 73%. Mają tylko liczbę przekroczeń, a skąd procenty. Jeśli na 10 kierowców 7 przekroczy szybkość to bedzie  70 %. Ale równie dobrze na dziesieciu kierowców trzech przekroczy szybkośc dwukrotnie to będzie nie 60% ale 30%!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Kto to robi takie badania i po co, przecież we wszystkich województwach procent kierowców, którzy przekraczają prędkość jest taki sam 100%. Ktoś widział kierowce, który na terenie zabudowanym jedzie 50 km/h?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ważna jest statystyka , ile osób procentowo ginie w wyniku ruchu drogowego !!! To mówi o tym,  który region najszybciej się cywilizuje !!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A może dlatego tak jest bo mamy duży odsetek debilnie ustawionych znaków. Czy wy myślicie ludzie, że nad ustawieniem np. ograniczenia do 40 km/h to się zbiera krąg modrych głów, które analizują i radzą??? Zapewniam, że nie, przyklądem tego jest wylotowa z Lublina w stronę s-ki, gdzie jakiemuś debilowi mimo ekranów za głośno było a drugi debil wkopał znak 60 na drodze dwu jezdniowej i Policja tylko zaciera ręce i łapie groźnych piratów. Takich przykładów są setki, w samym Lublinie można wskazać ze 30 przykładów debilnie ulokowanych ograniczeń.  W Europie zachodniej znaki stawia się tam, gdzie są potzrebne a u nas stawia się tam, gdzie sobie zarządca chce lub gdzie straże biznesowo miejskie i wiejskie mogą ukręcić na tym mega lody. Dlatego wielu obywateli ma  głęboko w d... niektóre ograniczenia.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Artykuł nierzetelny! Na jakiej podstawie oszacowano te statystyki, do czego się odnoszą? Liczę na rozszerzenie tych informacji. Bo jeżeli jest to liczba wykrytych i ukaranych przypadków przekraczania prędkości w stosunku do ilości kierowców to jest to bzdura. Jedyną miarodajna informacja może pochodzić z ukrytego pomiaru prędkości wszystkich pojazdów na drodze i podanie procenta przekraczających. Ktoś robił takie badanie? Bo z tytułu wynika że to policja Lubelszczyzny jest najbardziej wydajna w wyłapywaniu piratów co nie znaczy że jest ich tu najwięcej.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A może dlatego tak jest bo mamy duży odsetek debilnie ustawionych znaków. Czy wy myślicie ludzie, że nad ustawieniem np. ograniczenia do 40 km/h to się zbiera krąg modrych głów, które analizują i radzą??? Zapewniam, że nie, przyklądem tego jest wylotowa z Lublina w stronę s-ki, gdzie jakiemuś debilowi mimo ekranów za głośno było a drugi debil wkopał znak 60 na drodze dwu jezdniowej i Policja tylko zaciera ręce i łapie groźnych piratów. Takich przykładów są setki, w samym Lublinie można wskazać ze 30 przykładów debilnie ulokowanych ograniczeń.  W Europie zachodniej znaki stawia się tam, gdzie są potzrebne a u nas stawia się tam, gdzie sobie zarządca chce lub gdzie straże biznesowo miejskie i wiejskie mogą ukręcić na tym mega lody. Dlatego wielu obywateli ma  głęboko w d... niektóre ograniczenia.
Super napisane sedno sprawy, mozna mnożyc przyklady. Postawiony znak do 30km/h a spokojnie bezpieczna prędkość to 70km/h a powód ograniczenia to kilka dziur na drodze, których nie mozna załatać bo taniej jest postawić znak ograniczający. To jest Polska samorządna.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
 Mieszkam przy drodze z ograniczniem do 40 km... Droga 4m szerokosci.. Jest bardzo niebezpiecznie ... Szybkosc przekraczaja nagminnie wszyscy..  To swiadczy niezbicie o kompletnym buractwie mieszkancow ! No coz im biednirj tym wiecej zakompleksionych tlukow i drogowych idotow!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zaraz zaraz kierowcy z województwa lubelskiego czy kierowcy w województwie lubelskim - niby to samo, a sedno sprawy zupełnie inne !!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
 Mieszkam przy drodze z ograniczniem do 40 km... Droga 4m szerokosci.. Jest bardzo niebezpiecznie ... Szybkosc przekraczaja nagminnie wszyscy..  To swiadczy niezbicie o kompletnym buractwie mieszkancow ! No coz im biednirj tym wiecej zakompleksionych tlukow i drogowych idotow!
Zwiń asfalt bucu lub całą drogę najlepiej,bu,ha,ha.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
125 km/godz to ja po uni lubelskiej jeżdzę.Oczywiście po 2 piwach bo jak mniej wypiję to nie siadam za kółko.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Filaretów przy Pana Tadeusza jadąc do Głębokiej-ograniczenie do 40km/h, a kierowcy pędzą ile fabryka dała. Policji tam nie widziałam ani razu
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Brak dobrych   szerokich dróg powoduje ze kierowcy chcą nadrobić stracony czas ?2 .Pojęcie przekraczanie nie jest precyzyjne -czy przekroczenie 10 km  do znaku to b.wielki problem.?Dlaczego jedyne miasto wojewódzkie nie posiada 100procent drogi ekspresowej do  Warszawy -Białegostoku -Rzeszowa czy Autostrady doTerespola
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Najmniejsza ilośc w Polsce drów wielopasmowych o podwyższonej dopuszczalnej prędkości i od razu widać efekty.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ludzie Europy wschodniej jeszcze nie zdążyli zrozumieć, że szybka jazda nie przybliża do celu. Szybciej jadać nie znaczy, ze będzie prędzej w celu. Szybka jazda nie zwiększa przepustowości ulic. Zwiększa tylko zagrożenia i wypadkowość   Na zachodzie zamyka się centra miast dla samochodów i zwęża ulice, u nas odwrotnie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Najwyraźniej wciąż za małe kary za przekroczenia prędkości. Proponuję nagrywać kierowców łamiących przepisy w rażący sposób i wysyłać materiał na komendę Policji. Wtedy na drogach będzie się jeździć bezpieczniej
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Glupoty piszą .Wystarczy pojechać do Warszawy.Tam wszyscy jeżdżą szybciej niż nakzują przepisy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Konfident pierwsze to ciebie nagrać jak jeździsz dopiero innych nagrywaj . Pałkarz
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: