Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
PO co się prosić ! Panie Żuk , stać was było na krowę { lotnisko } , kupcie więc i cielę {samoloty} .
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Żuk to dobry negocjator. Wynegocjował z Lufą połączenie do Frankfurtu to i z Wizz Air się dogada, jestem o tym przekonany.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A komu potrzebne powietrze z Lublina ?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Bardzo dobrze by było, ponieważ wiadomym jest fakt, że to właśnie ze ściany wschodniej, najwięcej ludzi wyjechało za granicę i tu jest duże zapotrzebowanie na nowe kierunki. Osobiście latam często do Szwecji do Goteborga i muszę jeździć do Warszawy co jest sporym utrudnieniem. Myślę,że lot do Goteborga był by strzałem w dziesiątkę, bo ze Sztokholmu to jednak za daleko.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jak powietrze to trzeba traktować tych,którzy tylko krytykować umieją.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
a dublin???
Zaloguj się, aby oddać głos
0
a dublin???
WizzAir, niestety, wcale nie lata do Irlandii:( Jedynie Belfast, ale to w północnej. pozdrawiam
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ale jak to? Przecież LUZ nie dopłaca!   Gdyby połączenia nie były dotowane to nie byłoby potrzeby angażować w to lokalne władze. Żuk dobry negocjator? Ty chyba nie wiesz jak wyglądają negocjacje z tanimi liniami. Dopłacasz to dostajesz, nie dopłacasz to nie dostajesz. LUZ jako nowy przewoźnik musi dopłacać dużo więcej niż inne porty. Jak urząd wyłoży na stół z 5 mln na rok, to będą nowe kierunki i wynik na poziomie portów w Szczecinie czy Bydgoszczy, jak nie to będzie latał Carpatair i najgorszy wynik w kraju ...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Drogi Irku g.... wiesz a udajesz eksperta :)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Żuk to dobry negocjator. Wynegocjował z Lufą połączenie do Frankfurtu to i z Wizz Air się dogada, jestem o tym przekonany.
Gdzie ta lipa rosła?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Odkąd przegonili Muszyńskiego z lotniskiem dzieje się coraz lepiej, trzymam kciuki żeby to były owocne negocjacje
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Lotnisku nic nie pomoże co roku będzie gorzej i na razie się to sprawdza. To jest padaczka i obojętnie gdzie by nie otworzyli nowego połączenia to wystarczającej ilości pasażerów nie będzie. Trzeba się zastanowić jak inaczej wykorzystać pas startowy i infrastrukturę lotniska. Nie wiem może jakieś wyścigi motocykli, może jakiś most powietrzny z ciuchami z lumpeksów, strzelnica też by się przydała. Może ktoś ma inne propozycje ...???
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Moja propozycja jest taka by wieśniaki i cebulaki takie jak wiesiek nie zabierały głosu w tej sprawie
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Gdyby LUZ doplacal to FR by nie skasowal Dublina i Liverpoolu. Wizz to pozadna tania linie nie to co FR. A co do negocjacji to dobrze ze negocjuja a nie placa tak jak Jesionka lub inne porty
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Przywrócić loty do Liverpoolu zawsze był pełny samolot plissss
Zaloguj się, aby oddać głos
0
zdecydowanie powinno wrócić połączenie z Dublinem, więc przydadzą się też negocjacje z Ryanair :)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nowe połączenia nie zależą tylko od przewoźnika i lotniska w Świdniku. Trzeba jeszcze wziąć pod uwagę lotniska do których pasażerowie ze Świdnika mieliby lecieć. Np. lotnisko w Londynie, Dublinie czy Manchesterze to nie są jakieś małe, regionalne porty lotnicze i trzeba znaleźć lukę w rozkładzie lotów na tyle dużą aby samolot mógł bezpiecznie wylądować i wystartować. Przyklepanie lądowania i startu w Świdniku jest proste bo tych operacji jest bardzo mało. Niestety jest to o wiele trudniejsze w przypadku lotnisk, które wykonują kilkaset operacji w ciągu dnia. Tak więc trochę cierpliwości i zaufania do władz lotniska.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Coz...jak by obnizyli ceny do porownywalnych z Warszawskimi to I talk by podwoili...na poczatku stycznia oplacalo mi sie skoczyc busem do warszawy za 30 czy 35zl I zaoszczedzilem ponad 600 hmmm
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Proponowalbym loty do Eindhoven. Dużo lubelakow jest w Holandii i Belgii.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Moim zdaniem powinno się zdecydowanie zwiekszyć liczbe lotów do wielkiej brytani. Uważam że Lotniska Bristol, Manchester i Edynburg nie powinny podlegać negocjacjom, muszą być obowiazkowymi pozycjami na mapie połączeń.Amsterdam i Bruksela rownież inaczej o zadym progresie mowy byc nie moze.   Pozdrawiam Emigrant.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 5

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: