Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
I wypierdolą "pracownika" zamiast, kierownictwo pomóc przy "natężonym ruchu". Norma almów delimów, leklerków i czort wie czego jeszcze.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
nonono - wart klient tych delikatesów - kto o zdrowych zmysłach idzie do sklepu gdzie pół kilo sera kosztuje prawie 50 zł?????
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"...w ramach rekompensaty mogę otrzymać zwrot pieniędzy..." Jakiej rekompensaty? Co oni, łaskę robią, że zwrócą pieniądze niesłusznie naliczone? Szczyt bezczelności ze strony sklepu!!! I jeszcze dwie osoby "widziały" jak klient KUPOWAŁ ser!!! Jak mogą kłamać w żywe oczy??? Oj wstyd, ALMO, wielki wstyd!  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
sylwester, setki ludzi przewija się w ciągu godziny. olbrzymie kolejki. a dział obsługuje jedna osoba. przy takim obrocie i tempie pracy pracownik może się pomylić i wbić zły kod. ale kierownictwo nie zadba o to żeby postawić w taki dzień kogoś do pomocy. po co, skoro po wpadce można pracownika zwolnić. a swoją drogą dziwne że klient przy kasie nie zauważył że coś za dużo ma do zapłaty.... 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bezczelność!!! Ja rozumiem omyłka, zła metka, ale jak ta kierowniczka mogła powiedzieć, że kupowali ser, bo widać na kamerze, skoro go nie kupowali?? Bezczelność
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Znajomy robił kiedyś zakupy w Malmie, a że nie miał siatki to wziął i włożył do kieszeni taką małą, cienką foliową siateczkę jak na bułki czy warzywa, a jak ochroniarz to zobaczył kazał mu ją oddać. To znajomy oczywiście nie zrobił tam zakupów tylko wyszedł i nigdy już do Malmy nie wrócił.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wszystko rozumiem, nerwy, stracony czas. Ale za takie coś żalić się do gazety?! Laluś k**** zapłakany !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
real doedukuj się trochę. Quadrello to nie to samo co ser Edamski.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wszystko rozumiem, nerwy, stracony czas. Ale za takie coś żalić się do gazety?! Laluś k**** zapłakany !
  i bardzo dobrze dzięki temu wiem, że tam lepiej nie kupować...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wszystko rozumiem, nerwy, stracony czas. Ale za takie coś żalić się do gazety?! Laluś k**** zapłakany !
  Ciekawe, jak ty byś zareagował, gdyby ciebie niesłusznie oskarżyli o kradzież towaru w sklepie (widzieli, jak "kupował" ser i nie wiadomo, co z nim zrobił). Na pewno byś miał ochotę komuś przywalić. A ten klient, kulturalny, przestrzega innych przed nieuczciwym sklepem. Ja osobiście jestem mu wdzęczny...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
nonono - wart klient tych delikatesów - kto o zdrowych zmysłach idzie do sklepu gdzie pół kilo sera kosztuje prawie 50 zł?????
Tak, a każdy samochód kosztuje tyle, co twój 20-letni Golf. Najpierw zaznajom się z tematem, dopiero później się wypowiadaj.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"ps" - głupek.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Popieram. Za dużo tego chamstwa i nieuprzejmości w Lublinie, warto z tym walczyć.   Byc może listy takie jak ten kiedyś coś zmienią w szarych, zabitych prlem umysłach Polaków.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
do zwolnienia niewątpliwie kierowniczka działu kas odwołanie policji było postępowaniem głupim wszystko wskazuje że doszło do przestępstwa w którym brała udział grupa pracowników pod kierownictwem kierowniczki działu kas być może nie jest to jednostkowy przypadek dlatego dobrze że list trafił do gazety gdyby niedoszła ofiara nie odwołała policji kto wie może powstrzymano by groźny proceder tak też jest jakaś tam szansa w każdym razie dobrze że ostrzeżono ludzi
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
nonono - dobrze ze KLIENT Z ŻONĄ przeprowadzili własne śledztwo i odwołali patrol policyjny!!! Prawdziwi dobrodzieje pań kasjerek - mogło się to przecież skończyć aresztem dla którejś z nich !!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
pani kierownik też nie jest bez winy przecież :   1 klient ma zawsze racje   2 a jeżeli nie ma patrz punkt 1   pani powinna podszkolić się z podejścia do klienta może na kasie hehehhe!!!! ewentualnie na szmacie   
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Po pierwsze - żaden z 5 pracownikow nie pofatygowal się rzeczywiście i uczciwie wykonać to,co do nich należy - obowiązki!Potraktowano zdarzenie lekceważąco!Uważam,że powinno się zwolnić całą piątkę.Ludzie czekają na pracę i będą ją wykonywać sumiennie!Zamiast obiecywanych szkoleń powinni otrzymać naganę.Gdzie jest poszanowanie klienta?To oni są Waszymi pracodawcami!Jeżeli nie będą kupować,to komu będziecie sprzedawać?Trzeba będzie zamknć sklep! Czy Wy pracownicy/5 osób/chociaż spróbowaliście postawić się w sytuacji tego klienta?Co on czuł przez ten czas będąc w sklepie?Proszę pomyśleć,gdyby to Was spotkało?! Takie przeprosiny i takie zadośćuczynienie to kpiny!Proszę przypomnieć,a jeżeli ktoś nie zna,to zapoznać się z powiedzeniem :Klient nasz pan!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
no jak się zatrudnia dodatkowo niedoświadczonych pracowników, bo zwiększony ruch, no to mamy to co mamy
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wszystko rozumiem, nerwy, stracony czas. Ale za takie coś żalić się do gazety?! Laluś k**** zapłakany !
a skąd wiesz ciołku czy ten sklep nie naciąga tak cały czas ludzi. Błąd że policje odwołał
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mam wlasne doswiadczenia z siecia tych sklepow i od dluzszego czasu nie robie zadnych zakupow wlasnie w Alma. Razu pewnego, a bylo to w Sopocie, po odejsciu od kasy zostalismy z kolega zatrzymani przez niedomytego i zle ogolonego "ochroniarza", ktory chcial sprawdzic zawartosc naszej reklamowki z paragonem! Bylismy oboje zaskoczeni i zniesmaczeni tym bardziej, ze cham robil przy tym taki zamet, jakbysmy byli zlodziejami. Mial sie niepysznie, kiedy mu udowodnilismy, ze zawartosc jest dokladnie taka, jak widnieje na dowodzie zakupu! Jesli ktos z czytajacych mysli, ze nas przeproszono, to sie bardzo myli!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 5

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...