Kiedy Lublin-Zamość ?
|
|
Szkoda ze lodowisko jest tak krotko
|
|
Na tej linii jest chyba najwięcej płaskich przejazdów.
Ciekawe czy to też zmodernizują tzn. przebudują w formie bezkolizyjnych?.
Wszak mamy XXI wiek.
|
|
A po co połączenie Lublin-Zamość kto z tego korzysta wszyscy samochodem z wyjątkami np pracownicy PKP SOK
|
|
A po co połączenie Lublin-Zamość kto z tego korzysta wszyscy samochodem z wyjątkami np pracownicy PKP SOKNo właśnie mało kto korzysta bo pociągi jeżdżą wolno ponad 2 godziny dlatego potrzebny jest remont (elektryfikacja)!!!!! |
|
linia 68 to ważny szlak bardzo dobrze że zostanie przeprowadzona elektryfikacja - trakcja elektryczna znacząco poniesie walor tej linii i jej obciążenie
|
|
jednej rzeczy nie czaje, niby oczekiwane remonty koleji, tylko jak to jest że w Polsce po wyremontowanych torach nie da się jechać więcej jak 150 km/h gdzie w Niemczech jechałem 238 km/h a podaejrzewam że tam już dawno te tory były remontowane. 250 mld euro na trase Lublin Warszawa?!!
|
|
Trasa 68 i dalej to dostęp do trasy kolejowej E 30- paneuropejskiego korytarza transportowego.Lublinowi potrzebny sprawny transport zarówno do Warszawy jak i Rzeszowa.To impuls dla rozwoju miejscowości leąacych przy trasie.
|
|
A po co połączenie Lublin-Zamość kto z tego korzysta wszyscy samochodem z wyjątkami np pracownicy PKP SOKKolej to nie tylko przewozy pasażerskie ale również towarówka tak potrzebna aby rozwiną się przemysł którego brak w naszym regionie. |
|
i tak to za późno
Warszawa zrobiła już DRENAŻ Lubelskiego
Warszawskie spece od planowania przestrzennego za nic sobie mają pojęcie zrównoważonego rozwoju jak to za cytuje "....uJ z Polską Wschodnią "
- nie słowa polityka ale to streszczenie bardzo dobitne jakiegoś niby speca z WAWY
że wszystko na E od Wisły zaorać i lasy zasadzić.
max predkosc na tej linii zapewne ma 3 dno
ja widze tylko jedno - zachomawać rozwój wschodu
|
|
relacji Olsztyn–Białystok–Lublin–Rzeszów.
Dobrze, ale PO CO ?
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|