Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Kiedy Lublin-Zamość ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Szkoda ze lodowisko jest tak krotko
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Na tej linii jest chyba najwięcej płaskich przejazdów. Ciekawe czy to też zmodernizują tzn. przebudują w formie bezkolizyjnych?. Wszak mamy XXI wiek.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A po co połączenie Lublin-Zamość kto z tego korzysta wszyscy samochodem z wyjątkami np pracownicy PKP SOK
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
 
 
A po co połączenie Lublin-Zamość kto z tego korzysta wszyscy samochodem z wyjątkami np pracownicy PKP SOK
  No właśnie mało kto korzysta bo pociągi jeżdżą wolno ponad 2 godziny dlatego potrzebny jest remont (elektryfikacja)!!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
linia 68 to ważny szlak bardzo dobrze że zostanie przeprowadzona elektryfikacja - trakcja elektryczna znacząco poniesie walor tej linii i jej obciążenie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jednej rzeczy nie czaje, niby oczekiwane remonty koleji, tylko jak to jest że w Polsce po wyremontowanych torach nie da się jechać więcej jak 150 km/h gdzie w Niemczech jechałem 238 km/h a podaejrzewam że tam już dawno te tory były remontowane. 250 mld euro na trase Lublin Warszawa?!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Trasa 68 i dalej to dostęp do trasy kolejowej E 30- paneuropejskiego korytarza transportowego.Lublinowi potrzebny sprawny transport zarówno do Warszawy jak i Rzeszowa.To impuls dla rozwoju miejscowości leąacych przy trasie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A po co połączenie Lublin-Zamość kto z tego korzysta wszyscy samochodem z wyjątkami np pracownicy PKP SOK
Kolej to nie tylko przewozy pasażerskie ale również towarówka tak potrzebna aby rozwiną się przemysł którego brak w naszym regionie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
i tak to za późno Warszawa zrobiła już DRENAŻ Lubelskiego Warszawskie spece od planowania przestrzennego za nic sobie mają pojęcie zrównoważonego rozwoju jak to za cytuje "....uJ z Polską Wschodnią " - nie słowa polityka ale to streszczenie bardzo dobitne jakiegoś niby speca z WAWY że wszystko na E od Wisły zaorać i lasy zasadzić. max predkosc na tej linii zapewne ma 3 dno ja widze tylko jedno - zachomawać rozwój wschodu
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
relacji Olsztyn–Białystok–Lublin–Rzeszów. Dobrze, ale PO CO ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...