Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Kiedy Lublin-Zamość ?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Szkoda ze lodowisko jest tak krotko
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Na tej linii jest chyba najwięcej płaskich przejazdów. Ciekawe czy to też zmodernizują tzn. przebudują w formie bezkolizyjnych?. Wszak mamy XXI wiek.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A po co połączenie Lublin-Zamość kto z tego korzysta wszyscy samochodem z wyjątkami np pracownicy PKP SOK
Zaloguj się, aby oddać głos
0
 
 
A po co połączenie Lublin-Zamość kto z tego korzysta wszyscy samochodem z wyjątkami np pracownicy PKP SOK
  No właśnie mało kto korzysta bo pociągi jeżdżą wolno ponad 2 godziny dlatego potrzebny jest remont (elektryfikacja)!!!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
linia 68 to ważny szlak bardzo dobrze że zostanie przeprowadzona elektryfikacja - trakcja elektryczna znacząco poniesie walor tej linii i jej obciążenie
Zaloguj się, aby oddać głos
0
jednej rzeczy nie czaje, niby oczekiwane remonty koleji, tylko jak to jest że w Polsce po wyremontowanych torach nie da się jechać więcej jak 150 km/h gdzie w Niemczech jechałem 238 km/h a podaejrzewam że tam już dawno te tory były remontowane. 250 mld euro na trase Lublin Warszawa?!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Trasa 68 i dalej to dostęp do trasy kolejowej E 30- paneuropejskiego korytarza transportowego.Lublinowi potrzebny sprawny transport zarówno do Warszawy jak i Rzeszowa.To impuls dla rozwoju miejscowości leąacych przy trasie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A po co połączenie Lublin-Zamość kto z tego korzysta wszyscy samochodem z wyjątkami np pracownicy PKP SOK
Kolej to nie tylko przewozy pasażerskie ale również towarówka tak potrzebna aby rozwiną się przemysł którego brak w naszym regionie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
i tak to za późno Warszawa zrobiła już DRENAŻ Lubelskiego Warszawskie spece od planowania przestrzennego za nic sobie mają pojęcie zrównoważonego rozwoju jak to za cytuje "....uJ z Polską Wschodnią " - nie słowa polityka ale to streszczenie bardzo dobitne jakiegoś niby speca z WAWY że wszystko na E od Wisły zaorać i lasy zasadzić. max predkosc na tej linii zapewne ma 3 dno ja widze tylko jedno - zachomawać rozwój wschodu
Zaloguj się, aby oddać głos
0
relacji Olsztyn–Białystok–Lublin–Rzeszów. Dobrze, ale PO CO ?
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: