Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Kolej odnawia następną linię z Lublina. Tym razem na południe

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 12 lipca 2017 o 06:39 Powrót do artykułu
tej trakcji elektrycznej w okolicach Lublina nie można było połączyć z nową,tylko od razu rozbierać....
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Tylko czemu nie powiecie ile jedzie się pociągiem z lublina do stalowej... cena to dziś nie wszystko.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Aby czasy były możliwie krótkie musi być choć częściowo linia dwutorowa.Mijanki na stacjach są bardzo czasochłonne.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Że odnawia to dobrze, tylko dlaczego w tym samym czasie co linię do Warszawy?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Na razie to mimo że czas leci nic się nie dzieje na torach z Lublina w kierunku Wawy. Mieli ostro zacząć w czerwcu a do dziś nikt się nie pojawił na torach
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Skoro nic się nie dzieje na linii warszawskiej to po co ją zamykano? Można było utrzymać jeden tor i utrzymać ruch pociągów. To wygląda na SABOTAŻ. Kto zamyka całą linię na lata? To odzwyczajanie pasażerów od kolei.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
To dobrze że remontują infrastrukturę kolejową, ale to absolutne minimum. Potrzebna jest budowa nowej linii kolejowej, która łączyłaby Lublin z Krakowem i Śląskiem, bez idiotyznej jazdy przez Warszawę. Linia mogłaby np. odbijać w Kraśniku od tej na stalową wolę, a potem lecieć wzdłuż wisły do krakowa
Zaloguj się, aby oddać głos
0
jeszcze zacznijcie remontować do Siedlec a Lublin zaorajcie
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Linia kolejowa  nr 68 umozliwia dojazd do trasy kolejowej E 30 czyli do do paneuropejskiego korytarza transportowego Kijów Lwów Rzeszów Kraków Wrocław.itdTo  dla Lublina okno na południe i  bardzo wazna trasa. Zakres robót nie przewiduje powstania linii dwutorowej. To duzy błąd.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Stalowa Wola powinna być przyłączona do Lublina, bo w podkarpackim się to miasto marnuje.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Szkoda że nie dwutorowa, ale najważniejsze że jest trakcja elektryczna, bo to jest bardzo ważna rzecz, dzięki temu będzie to ważna linia zarówno dla ruchu osobowego jak i towarowego - kierunek Kraków, Słowacja
Zaloguj się, aby oddać głos
0
posła Karpińskiego słowa tutaj urzeczywistniają się "ale pozostanie szlakiem jednotorowym. " - aby Rzeszów i Lublin nie były konkurencyjne dla stolicy najgorsze jest to ze nie chyba nikt z nas nie pisze do PLK SA czy PKP tylko tutaj emocjonujemy się ....
Zaloguj się, aby oddać głos
0
o napisał:
To dobrze że remontują infrastrukturę kolejową, ale to absolutne minimum. Potrzebna jest budowa nowej linii kolejowej, która łączyłaby Lublin z Krakowem i Śląskiem, bez idiotyznej jazdy przez Warszawę. Linia mogłaby np. odbijać w Kraśniku od tej na stalową wolę, a potem lecieć wzdłuż wisły do krakowa
 Pociągi z Lublina do Krakowa jeżdżą przez Puławy, Radom i Kielce, a nie przez Warszawę. Nikt nie wybuduje nowej linii do Krakowa, bo w tym kraju pieniądze są tylko na autostrady i ekspresówki, a nie na nowe linie kolejowe. Dobrze że chociaż modernizuje się istniejące linie
Zaloguj się, aby oddać głos
0
tellchar napisał:
o napisał:
To dobrze że remontują infrastrukturę kolejową, ale to absolutne minimum. Potrzebna jest budowa nowej linii kolejowej, która łączyłaby Lublin z Krakowem i Śląskiem, bez idiotyznej jazdy przez Warszawę. Linia mogłaby np. odbijać w Kraśniku od tej na stalową wolę, a potem lecieć wzdłuż wisły do krakowa
Pociągi z Lublina do Krakowa jeżdżą przez Puławy, Radom i Kielce, a nie przez Warszawę. Nikt nie wybuduje nowej linii do Krakowa, bo w tym kraju pieniądze są tylko na autostrady i ekspresówki, a nie na nowe linie kolejowe. Dobrze że chociaż modernizuje się istniejące linie
 no właśnie niekoniecznie, są olbrzymie pieniądze na kolej i problem jest raczej czy pkp da radę je w ogóle wydać, tylko że na pewno budowa linii która wiąże się z ustalaniem lokalizacji, wykupywaniem gruntów, wywłaszczeniami itp, to dużo trudniejsza sprawa niż remont tego co jest - ale skoro przy budowie autostrad jest to wykonalne to i przy kolei także
Zaloguj się, aby oddać głos
0
tellchar napisał:
o napisał:
To dobrze że remontują infrastrukturę kolejową, ale to absolutne minimum. Potrzebna jest budowa nowej linii kolejowej, która łączyłaby Lublin z Krakowem i Śląskiem, bez idiotyznej jazdy przez Warszawę. Linia mogłaby np. odbijać w Kraśniku od tej na stalową wolę, a potem lecieć wzdłuż wisły do krakowa
Pociągi z Lublina do Krakowa jeżdżą przez Puławy, Radom i Kielce, a nie przez Warszawę. Nikt nie wybuduje nowej linii do Krakowa, bo w tym kraju pieniądze są tylko na autostrady i ekspresówki, a nie na nowe linie kolejowe. Dobrze że chociaż modernizuje się istniejące linie
 poco ta linia do krakowa i na slask?wystarczy ta co jest teraz przez kielce
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Najpierw zdemontuja trakcje w Zemborzycach. Potem będą stawiać trakcje. Rewelacja!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Za Lublin-Zamość się weźcie!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
pewnie zapomnieliscie o tym ***mib.gov.pl/images_menus_big/0/1797619/mapaplk1.jpg to nie dla nas przebudowa tylko dla przemysłu
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: