Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Kolej odnawia następną linię z Lublina. Tym razem na południe

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 12 lipca 2017 r. o 06:39 Powrót do artykułu
tej trakcji elektrycznej w okolicach Lublina nie można było połączyć z nową,tylko od razu rozbierać....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tylko czemu nie powiecie ile jedzie się pociągiem z lublina do stalowej... cena to dziś nie wszystko.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Aby czasy były możliwie krótkie musi być choć częściowo linia dwutorowa.Mijanki na stacjach są bardzo czasochłonne.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Że odnawia to dobrze, tylko dlaczego w tym samym czasie co linię do Warszawy?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Na razie to mimo że czas leci nic się nie dzieje na torach z Lublina w kierunku Wawy. Mieli ostro zacząć w czerwcu a do dziś nikt się nie pojawił na torach
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Skoro nic się nie dzieje na linii warszawskiej to po co ją zamykano? Można było utrzymać jeden tor i utrzymać ruch pociągów. To wygląda na SABOTAŻ. Kto zamyka całą linię na lata? To odzwyczajanie pasażerów od kolei.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To dobrze że remontują infrastrukturę kolejową, ale to absolutne minimum. Potrzebna jest budowa nowej linii kolejowej, która łączyłaby Lublin z Krakowem i Śląskiem, bez idiotyznej jazdy przez Warszawę. Linia mogłaby np. odbijać w Kraśniku od tej na stalową wolę, a potem lecieć wzdłuż wisły do krakowa
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jeszcze zacznijcie remontować do Siedlec a Lublin zaorajcie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Linia kolejowa  nr 68 umozliwia dojazd do trasy kolejowej E 30 czyli do do paneuropejskiego korytarza transportowego Kijów Lwów Rzeszów Kraków Wrocław.itdTo  dla Lublina okno na południe i  bardzo wazna trasa. Zakres robót nie przewiduje powstania linii dwutorowej. To duzy błąd.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Stalowa Wola powinna być przyłączona do Lublina, bo w podkarpackim się to miasto marnuje.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Szkoda że nie dwutorowa, ale najważniejsze że jest trakcja elektryczna, bo to jest bardzo ważna rzecz, dzięki temu będzie to ważna linia zarówno dla ruchu osobowego jak i towarowego - kierunek Kraków, Słowacja
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
posła Karpińskiego słowa tutaj urzeczywistniają się "ale pozostanie szlakiem jednotorowym. " - aby Rzeszów i Lublin nie były konkurencyjne dla stolicy najgorsze jest to ze nie chyba nikt z nas nie pisze do PLK SA czy PKP tylko tutaj emocjonujemy się ....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
o napisał:
To dobrze że remontują infrastrukturę kolejową, ale to absolutne minimum. Potrzebna jest budowa nowej linii kolejowej, która łączyłaby Lublin z Krakowem i Śląskiem, bez idiotyznej jazdy przez Warszawę. Linia mogłaby np. odbijać w Kraśniku od tej na stalową wolę, a potem lecieć wzdłuż wisły do krakowa
 Pociągi z Lublina do Krakowa jeżdżą przez Puławy, Radom i Kielce, a nie przez Warszawę. Nikt nie wybuduje nowej linii do Krakowa, bo w tym kraju pieniądze są tylko na autostrady i ekspresówki, a nie na nowe linie kolejowe. Dobrze że chociaż modernizuje się istniejące linie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
tellchar napisał:
o napisał:
To dobrze że remontują infrastrukturę kolejową, ale to absolutne minimum. Potrzebna jest budowa nowej linii kolejowej, która łączyłaby Lublin z Krakowem i Śląskiem, bez idiotyznej jazdy przez Warszawę. Linia mogłaby np. odbijać w Kraśniku od tej na stalową wolę, a potem lecieć wzdłuż wisły do krakowa
Pociągi z Lublina do Krakowa jeżdżą przez Puławy, Radom i Kielce, a nie przez Warszawę. Nikt nie wybuduje nowej linii do Krakowa, bo w tym kraju pieniądze są tylko na autostrady i ekspresówki, a nie na nowe linie kolejowe. Dobrze że chociaż modernizuje się istniejące linie
 no właśnie niekoniecznie, są olbrzymie pieniądze na kolej i problem jest raczej czy pkp da radę je w ogóle wydać, tylko że na pewno budowa linii która wiąże się z ustalaniem lokalizacji, wykupywaniem gruntów, wywłaszczeniami itp, to dużo trudniejsza sprawa niż remont tego co jest - ale skoro przy budowie autostrad jest to wykonalne to i przy kolei także
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
tellchar napisał:
o napisał:
To dobrze że remontują infrastrukturę kolejową, ale to absolutne minimum. Potrzebna jest budowa nowej linii kolejowej, która łączyłaby Lublin z Krakowem i Śląskiem, bez idiotyznej jazdy przez Warszawę. Linia mogłaby np. odbijać w Kraśniku od tej na stalową wolę, a potem lecieć wzdłuż wisły do krakowa
Pociągi z Lublina do Krakowa jeżdżą przez Puławy, Radom i Kielce, a nie przez Warszawę. Nikt nie wybuduje nowej linii do Krakowa, bo w tym kraju pieniądze są tylko na autostrady i ekspresówki, a nie na nowe linie kolejowe. Dobrze że chociaż modernizuje się istniejące linie
 poco ta linia do krakowa i na slask?wystarczy ta co jest teraz przez kielce
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Najpierw zdemontuja trakcje w Zemborzycach. Potem będą stawiać trakcje. Rewelacja!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Za Lublin-Zamość się weźcie!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
pewnie zapomnieliscie o tym ***mib.gov.pl/images_menus_big/0/1797619/mapaplk1.jpg to nie dla nas przebudowa tylko dla przemysłu
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...