Trzeba było towarowy podstawić to by weszło i z tysiąc. Nie traktujcie ludzi jak bydlaków do dojenia kasy
|
|
Uwaga! Następnym razem w trosce o dobro klienta podstawią wagony bydlęce i wiadro w rogu w roli toalety ale tylko dla pasaźerów z biletem 1 klasy.
|
|
Akurat to, ze kolej informując, na stronie, że pociąg będzie nowy, z klimatyzacją itd. często wprowadza pasażerów w błąd, miałem taką sytuację kilka razy, również jadąc IR warta.
|
|
wprowadzenie w błąd pasażerów to zdecydowanie nie było w porządku ale mimo wszystko chyba lepiej, że w ogóle pojechali, nie musieli się tłoczyć
a poza tym, jeszcze 2 lata temu ten pociąg kursował aż do Chełma i okrągły rok na "ezetach" i jakoś wtedy nikt nie robił problemu, że komfort jak z poprzedniej epoki, jak się nie [podoba to można w ciasnym busie się te 9 godin do Wrocławia pomęczyć, wolny wybór
|
|
Ten syf to nawet nie jest 2 klasa. To jakaś 3 lub 4 ta klasa z tymi syfnymi siedzeniami. Pasażerowie! Wysyłajcie pisma do PKP z żądaniem 100% zwrotu kasy ponieważ PKO nie dotrzymało umowy! Gdyby pasażerowie wiedzieli jakim syfem będą jechać, pojechaliby busem.
|
|
Ten syf to nawet nie jest 2 klasa. To jakaś 3 lub 4 ta klasa z tymi syfnymi siedzeniami. Pasażerowie! Wysyłajcie pisma do PKP z żądaniem 100% zwrotu kasy ponieważ PKO nie dotrzymało umowy! Gdyby pasażerowie wiedzieli jakim syfem będą jechać, pojechaliby busem.A dlaczego maja pisac do PKP?? Bo czegos tu nie rozumiem?? jak jedziesz PKS Lublin czy cos takiego to piszesz żale do Polskieg Busa czy PKS w Gdańsku?? Pora sie nauczyc ze juz jednej kolei nie ma, tylko wiele firm nie powiazanych z sobą. |
|
Gdyby pasażerowie wiedzieli jakim syfem będą jechać, pojechaliby busem.Ten syf jak to piszesz jest i tak lepszy od ciasnego busa gdzie nie ma WC ani nawet na chwile nie ma jak pochodzić. Busy sa dobre ale do jazdy po wsiach, czy do 50 km. Jazda busem wiecej niz godzine to cos nienormalnego. Nie moge tego pojac. Jedyne logiczne wytłumaczenie to konkurencyjna cena. Bo jak ktoś pisze ze to komfort to chyba sobie zartuje lub ma firme busiarską :lol: |
|
Studenciki za pół darmo jeżdżą (drugą połowę dopłacają wszyscy podatnicy) i jeszcze wybrzydzają :D
|
|
Państwo nie wspiera finansowo Przewozów Regionalnych (robią to tylko samorzady)
więc brak taboru do obsługi takich połączeń. PKP IC nigdy nie zapewni pełnej oferty.
Oczywiście powinni w rozkładzie oznaczyć, że w te dni nie ma lepszegot aboru tylko jedzie EZT.
Jest to jednak zdecydowanie lepsze niż zostawianie podróżnych na stacjach co miało miejsce 1 maja gdy jechał skład wagonowy.
Popieram taką zmianę w wybrane dni - szkoda, że 1 V w stronę Lublina tego nie zrobiono.
a ministerstwo niech opracuje ogólnokrajowy program wymiany EN57 na coś nowszego, to zbyt duża akcja, ktoś to musi skoordynowac.
|
|
natomiast na krótkie trasy mogę jeździć EN57 - jak nie ma tłoku to jest bardzo dobrze, lepiej niż w PolskimBusie. o ile zimą nie ma problemu z ogrzewaniem i okna są szczelne;) ale latem może być ;)
|
|
To fakt z tymi zapewnieniami bez pokrycia, co innego jakiś wypadek i zmienia się skład na zastępczy z powodu obiegów pociagów i braku wystarczającego taboru ale ja podróżuję dla przyjemności a nie tylko dla celu i wolał bym podróżowac z paroma przesiadkami gdybym wiedział że pojedzie 30 letnia jednostka elektryczna bo zawsze mogę natrafić na iiny skład przesiadając się. Wagony typu 161a, 162a, i 163a są wypasaione ale jest ich niewystarczająca ilość tak więc PR powinni puscić taki skład a na dodatek w ten długi majowy weekend powinni puścić pociąg "bis" podobnie jak puszczali poć. "Giweont" z Zakopanego gdzie w odstepie 20 minut za nim kurował poć. "Giweont Bis". W tedy pasażer ma prawo wyboru.
|
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|