Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Kolejna kampania promocyjna Lublina (wideo)

Utworzony przez Bil-bard, 30 kwietnia 2008 o 18:30 Powrót do artykułu
Zapytajcie przy okazji UM Lublin co zrobił z otrzymanym od jednego z mieszkańców naszego miasta projektem, o 100 razy większym zasięgu i 20 razy niższych kosztach? " Nie jest także pewne, w jaki sposób Lubelszczyzna będzie promowana. – Nie ma np. zgody co do tego, czy billboardy to dobry pomysł. Od wielu specjalistów słyszałem, że są nieskuteczne, bo giną w morzu innych – wyjaśnia Grabczuk"... ...Nie wie lewica co czyni prawica - wot i promocji Lublina i lubelszczyzny cała tajemnica!!! Ale tym razem, przy następnych wyborach a szczególnie po - pokażemy Wam co znaczy kupczyć publicznymi pieniędzmi!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
jako niezależny mieszkaniec miasta i obywatel jestem oburzony że za moje pieniądze reklamuje się w stolicy prywatna agencja reklamowa kto do tego dopuścił?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Oburzony napisał:
jako niezależny mieszkaniec miasta i obywatel jestem oburzony że za moje pieniądze reklamuje się w stolicy prywatna agencja reklamowa kto do tego dopuścił?
Jak to kto? Jednoosobową odpowiedzialność ponosi Prezydent - startuj w wyborach a póżniej poleć wystawić poprzednikowi fakturę VAT za reklamę.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
RACJA! KTO POZWOLIŁ NA OFICJALNYCH MIEJSKICH BILBORDACH NA UMIESZCZENIE LOGO JAKIEJŚPRYWATNEJ FIRMY. KTO TO JEST MAIK ZEBY BYC PARTNEREM MIASTA? OBRZYDLIWA PRYWATA PANIE I PANOWIE! WSTYD. ILE ZA TEN TYTUŁ ZAPŁACILI? oSOBISCIE WOLAŁABYM ZEBY PARTNEREM MIASTA BYŁ DZIENNIK WSCHODNI. MOZE SIĘ DZIENNIK POSTAWI I NA NASTĘPNY MIESIĄC KUPI TEŻ SOBIE LOGO NA TYCH BLBORDACH?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jednego nie rozumiem, po co ci warszawiacy mają przyjeżdżać do Lublina???
Zaloguj się, aby oddać głos
0
kasandra napisał:
Jednego nie rozumiem, po co ci warszawiacy mają przyjeżdżać do Lublina???
Zamiast reklamowac Lublin w Warszawie powinni zamknac drogi wjazdowe do Lublina. Po co nasi maja sie oswajac ze swiatem zewnetrznym. W koncu ma to byc Planeta Lublin, nie zwiazana z otoczeniem. Tak bedzie najlepiej.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
a jak już krytykujecie to porównajcie bilbordy lublina z tymi, które zrobiła np. Łódź http://adblog.media2.pl/images/213/skocz-do-lodzi.jpg
Zaloguj się, aby oddać głos
0
lubli napisał:
a jak już krytykujecie to porównajcie bilbordy lublina z tymi, które zrobiła np. Łódź http://adblog.media2.pl/images/213/skocz-do-lodzi.jpg
Ty, a czy ktoś tu krytykował efekty pracy wykonanej za ponad 60.000,00 w postaci bilbordowej grafiki??? Formę akcji, ilość wydanych pieniędzy, zasięg kampanii to i oweszem - ale zawartość bilbordów??? Kpisz, o drogę pytasz czy jesteś jednym z "akcjonariuszów"??? Znasz metodę mierzenia skuteczności tej formy reklamy i możliwość jej weryfikacji??? Ponad 350.000,00 za miesięczną akcję promocyjną której przekaz niknie po 1 s to dużo czy mało??? 350.000,00 za promowanie czegoś czego nie znajdziesz na mapach to dużo czy mało??? Lublinianie może wiedzą co widzą ale mieszkańcy Warszawy obraz może skojarzą ale z jakimś wirtualnym Tubtinem.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ciekawe ile ta agencja reklamowa zapłaciła za tytuł partnera miasta. Ja bym wolała, żeby na oficjalnych billboardach widniał ktoś w stylu Dziennika Wschodniego. W sumie czemu redakcja Dziennika nie chciała być takim partnerem? Przecież to niezła promocja dla Dziennika, logo na kilkaset bilboardów. Może się zakręcicie wokół tego na następny miesiąc? Jeśli Admin z Dziennika to czyta - niech to przekaże do Naczelnego!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Sta-szek napisał:
Ty, a czy ktoś tu krytykował efekty pracy wykonanej za ponad 60.000,00 w postaci bilbordowej grafiki??? Formę akcji, ilość wydanych pieniędzy, zasięg kampanii to i oweszem - ale zawartość bilbordów??? Kpisz, o drogę pytasz czy jesteś jednym z "akcjonariuszów"??? Znasz metodę mierzenia skuteczności tej formy reklamy i możliwość jej weryfikacji??? Ponad 350.000,00 za miesięczną akcję promocyjną której przekaz niknie po 1 s to dużo czy mało??? 350.000,00 za promowanie czegoś czego nie znajdziesz na mapach to dużo czy mało??? Lublinianie może wiedzą co widzą ale mieszkańcy Warszawy obraz może skojarzą ale z jakimś wirtualnym Tubtinem.
Wyobraź sobie, że znam metody mierzenia skuteczności tej formy reklamy.Określenie skuteczności kampanii uzależnione jest od wielu czynników (zastosowany tzw. "mix" mediów itp.) Najczęściej okres ekspozycji zamyka się w 2 tygodniach lub 1 miesiącu. Nie uważam też,aby przekaz nikł po 1 s. Zresztą najlepiej krytykować, Ty pewnie zrobiłbyś to za połowę mniej kasy,albo za free.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
lubli napisał:
Wyobraź sobie, że znam metody mierzenia skuteczności tej formy reklamy.Określenie skuteczności kampanii uzależnione jest od wielu czynników (zastosowany tzw. "mix" mediów itp.) Najczęściej okres ekspozycji zamyka się w 2 tygodniach lub 1 miesiącu. Nie uważam też,aby przekaz nikł po 1 s. Zresztą najlepiej krytykować, Ty pewnie zrobiłbyś to za połowę mniej kasy,albo za free.
To ciekawe człowieczku, że znasz metody pomiaru outdoor'u. Jesteś jedynym człowiekiem w tym kraju z taką wiedzą. Możesz zarobić dzięki temu potężne pieniądze. Niesamowite śmieci ściąga ten internet.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
lubli napisał:
Wyobraź sobie, że znam metody mierzenia skuteczności tej formy reklamy.Określenie skuteczności kampanii uzależnione jest od wielu czynników (zastosowany tzw. "mix" mediów itp.) Najczęściej okres ekspozycji zamyka się w 2 tygodniach lub 1 miesiącu. Nie uważam też,aby przekaz nikł po 1 s. Zresztą najlepiej krytykować, Ty pewnie zrobiłbyś to za połowę mniej kasy,albo za free.
Wiesz tzw. " kontakt wzrokowy" który jest miernikiem tego typu reklama to nic innego jak przebadanie wybranej losowo grupy osób i zadanie im pytania czy widzieli bilbord, co zobaczyli, czy im się podobał itp, itd. Jest to jedna z form reklam którą nie sposób zmierzyć racjonalnie bo jak chcesz zmierzyć i policzyć "kontakt wzrokowy" . Będź szczera/ry/ z samym sobą i powiedz czy widziłaś/łeś/ bilbordy na wjeździe do Lublijna, pod marketami i przy głównych ulicach a jeżeli widziałaś/łeś/ to czy pamietasz co tam było eksponowane? Nie krytykuję promocji-krytykuję sposób wydania 350.000,00 pln . Jeżeli pytasz czy bym zrobił to za free to powiem nie, bo są na to jak wyżej widać środki i to olbrzymie środki. Sam się nie specjalizuję w tego typu przedsięwzięciach ale szwagier za 100 razy skuteczniejszą bo wymierną w oglądalności i o nieporównywalnie większym zasięgu akcję zrobiły w 100 razy mniejszych kosztach. Może gdyby to były Twoje fizycznie własne pieniądze zrobiłbyś rachunek zysków i strat a tak...
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: