Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Kolejne linie na lotnisku Lublin: Eurolot i Lufthansa (wideo)

Utworzony przez goliaty, 19 września 2012 r. o 12:47 Powrót do artykułu
Chciałem kupić bilet na stronie RAYANAIR dzisiaj ale jeszcze nic niema ,a bilety można kupić tylko do jutra ................
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Chciałem kupić bilet na stronie RAYANAIR dzisiaj ale jeszcze nic niema ,a bilety można kupić tylko do jutra ................
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
fachowośc i kompetencje ludzi robiących Dziennik w sieci - poraża ( w sensie pejoratywnym ). wiadomość o lotach Ryanaira , zilustrowana ściągniętym z neta zdjęciem samolotu Lufthansy, w dodatku A380. czy takie będą latać ze Świdnika ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To ja poproszę bilet na A-380 Lufthansy z Lublina na górnym pokładzie !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dlaczego nie ma zadnych lotow do Szkocji?? Edinburgh jest przewaga ludzi z Lublina!! Kazdy na to czeka...a tu lipa!:(
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wolałabym Aerlingusa niż Ryanaira na trasie Lublin-Dublin.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wolę latać do Warszawy Aerlingusem i potem busikiem smignąć do Lublina aniżeli latać rozklekotanym, bez kultury i porządku Ryanairem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lotnisko upadnie szybciej niz powstalo a to za sprawa malej rentownosci. Zaden z urzedasow odpowiedzialnych za temat budowy lotniska nie mial zielonego pojecia jak tego typu pojekt polozony w Polsce "D" ma na siebie zarabiac, a "eksperci" za duze pieniadze powiedza to co klient chce uslyszec. Na tanich liniach sie nie robi pieniedzy. Mozna podobnie jak kiedys w Jasionce zaczac wpuszcac czartery z krajow bylego CCCP, no i oczywiscie raz w tygodniu zrobic polaczenie LOT na trasie Lublin - New York, wtedy tzw. Polonia czyli w wiekszosci nieedukowane chlopstwo z podbilgorajskiej wsi mialoby wygodny przelot. (Bo nie wiem czy wiecie ale w New York City ok. 30% Polakow pochodzi wlasnie z tych okolic.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Prof. Smrodek napisał:
Lotnisko upadnie szybciej niz powstalo a to za sprawa malej rentownosci. Zaden z urzedasow odpowiedzialnych za temat budowy lotniska nie mial zielonego pojecia jak tego typu pojekt polozony w Polsce "D" ma na siebie zarabiac, a "eksperci" za duze pieniadze powiedza to co klient chce uslyszec. Na tanich liniach sie nie robi pieniedzy. Mozna podobnie jak kiedys w Jasionce zaczac wpuszcac czartery z krajow bylego CCCP, no i oczywiscie raz w tygodniu zrobic polaczenie LOT na trasie Lublin - New York, wtedy tzw. Polonia czyli w wiekszosci nieedukowane chlopstwo z podbilgorajskiej wsi mialoby wygodny przelot. (Bo nie wiem czy wiecie ale w New York City ok. 30% Polakow pochodzi wlasnie z tych okolic.
Nick adekwatny do rozumu i co za tym idzie wypocin które szanowny profesor napisałeś
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Do Szkocji niech zrobią połaczenie i to koniecznie. Wielu Polaków tam mieszka i chcą połaczeń. Z Lublina i okolic też chca latac do Edynburga lub Glasgow. Koniecznie potrzebne loty tam są. I tyle.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Prof. Smrodek napisał:
Lotnisko upadnie szybciej niz powstalo a to za sprawa malej rentownosci. Zaden z urzedasow odpowiedzialnych za temat budowy lotniska nie mial zielonego pojecia jak tego typu pojekt polozony w Polsce "D" ma na siebie zarabiac, a "eksperci" za duze pieniadze powiedza to co klient chce uslyszec. Na tanich liniach sie nie robi pieniedzy. Mozna podobnie jak kiedys w Jasionce zaczac wpuszcac czartery z krajow bylego CCCP, no i oczywiscie raz w tygodniu zrobic polaczenie LOT na trasie Lublin - New York, wtedy tzw. Polonia czyli w wiekszosci nieedukowane chlopstwo z podbilgorajskiej wsi mialoby wygodny przelot. (Bo nie wiem czy wiecie ale w New York City ok. 30% Polakow pochodzi wlasnie z tych okolic.
A ty przypadkiem nie upadłeś? Główka chyba jeszcze Cie boli - prawda?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Koniecznie wprowadzić połączenia krajowe które będą alternatywą w stosunku do PKP jeżeli cena za lot była by 100 zł to z chęcią woląłbym lecieć niż jechać pociągiem cały dzień. Proponuję Gdańsk, Wrocław idobreby było Szczecin.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
mAREK napisał:
Koniecznie wprowadzić połączenia krajowe które będą alternatywą w stosunku do PKP jeżeli cena za lot była by 100 zł to z chęcią woląłbym lecieć niż jechać pociągiem cały dzień. Proponuję Gdańsk, Wrocław idobreby było Szczecin.
Za 100 zł to latał OLT EXPRESS tego Plichty od Amber Gold. Cena lotów krajowych u innych przewoźników (PLL LOT oraz EUROLOT) to około 200 zł wzwyż.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
widac ze oplaca sie dublowac polaczenia do Londynu bo na Londynie sie przeciez UK konczy, nie stety rozczarowanie w tym momecie to jedyne co czuje wobec tego lotniska
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mozliwosc latania Lufthansa brzmi obiecujace. Przesiadajac sie we Frankfurcie, mozna doleciec do wielu miejsc w Europie, czesto po nie najgorszej cenie. Trzymam kciuki za Frankfurt.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
JA bym z chęcią poleciał do Niemiec (Włoch, Rzymu Mediolanu). Ale pewnie się nie doczekam.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
http://www.sfora.pl/Piloci-Samoloty-Ryanair-lataja-z-prawie-pustymi-bakami-a47635
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
A ty przypadkiem nie upadłeś? Główka chyba jeszcze Cie boli - prawda?
prof.Smrodek się myli. Lotnisko nie upadnie. Wszyscy poprzez podatki lokalne zrzucimy się na pensję prezesów i pokrycie deficytu a reszta personelu lotniska będzie na telefon (godzina przed odlotem) zatrudniona poprzez agencje pracy tymczasowej
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Prosimy do Birmingham lub East Midlands.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Panowie jestem umiarkowany optymista 1.Lotnisko Lublin zatrudni około 140-145 osób za mniejsze pieniądze . Lotnisko .Kraków zatrudnia ponad 400 osób 3.Lotnisko Łódż ponad 200 osób .Decydęci rozwoju lotniska nie czekać budować Cargo już ,ponieważ czekanie to większe koszty w przyszłości.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...