Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Kolejne linie na lotnisku Lublin: Eurolot i Lufthansa (wideo)

Utworzony przez goliaty, 19 września 2012 o 12:47 Powrót do artykułu
Chciałem kupić bilet na stronie RAYANAIR dzisiaj ale jeszcze nic niema ,a bilety można kupić tylko do jutra ................
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Chciałem kupić bilet na stronie RAYANAIR dzisiaj ale jeszcze nic niema ,a bilety można kupić tylko do jutra ................
Zaloguj się, aby oddać głos
0
fachowośc i kompetencje ludzi robiących Dziennik w sieci - poraża ( w sensie pejoratywnym ). wiadomość o lotach Ryanaira , zilustrowana ściągniętym z neta zdjęciem samolotu Lufthansy, w dodatku A380. czy takie będą latać ze Świdnika ?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
To ja poproszę bilet na A-380 Lufthansy z Lublina na górnym pokładzie !
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dlaczego nie ma zadnych lotow do Szkocji?? Edinburgh jest przewaga ludzi z Lublina!! Kazdy na to czeka...a tu lipa!:(
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Wolałabym Aerlingusa niż Ryanaira na trasie Lublin-Dublin.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Wolę latać do Warszawy Aerlingusem i potem busikiem smignąć do Lublina aniżeli latać rozklekotanym, bez kultury i porządku Ryanairem.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Lotnisko upadnie szybciej niz powstalo a to za sprawa malej rentownosci. Zaden z urzedasow odpowiedzialnych za temat budowy lotniska nie mial zielonego pojecia jak tego typu pojekt polozony w Polsce "D" ma na siebie zarabiac, a "eksperci" za duze pieniadze powiedza to co klient chce uslyszec. Na tanich liniach sie nie robi pieniedzy. Mozna podobnie jak kiedys w Jasionce zaczac wpuszcac czartery z krajow bylego CCCP, no i oczywiscie raz w tygodniu zrobic polaczenie LOT na trasie Lublin - New York, wtedy tzw. Polonia czyli w wiekszosci nieedukowane chlopstwo z podbilgorajskiej wsi mialoby wygodny przelot. (Bo nie wiem czy wiecie ale w New York City ok. 30% Polakow pochodzi wlasnie z tych okolic.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Prof. Smrodek napisał:
Lotnisko upadnie szybciej niz powstalo a to za sprawa malej rentownosci. Zaden z urzedasow odpowiedzialnych za temat budowy lotniska nie mial zielonego pojecia jak tego typu pojekt polozony w Polsce "D" ma na siebie zarabiac, a "eksperci" za duze pieniadze powiedza to co klient chce uslyszec. Na tanich liniach sie nie robi pieniedzy. Mozna podobnie jak kiedys w Jasionce zaczac wpuszcac czartery z krajow bylego CCCP, no i oczywiscie raz w tygodniu zrobic polaczenie LOT na trasie Lublin - New York, wtedy tzw. Polonia czyli w wiekszosci nieedukowane chlopstwo z podbilgorajskiej wsi mialoby wygodny przelot. (Bo nie wiem czy wiecie ale w New York City ok. 30% Polakow pochodzi wlasnie z tych okolic.
Nick adekwatny do rozumu i co za tym idzie wypocin które szanowny profesor napisałeś
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Do Szkocji niech zrobią połaczenie i to koniecznie. Wielu Polaków tam mieszka i chcą połaczeń. Z Lublina i okolic też chca latac do Edynburga lub Glasgow. Koniecznie potrzebne loty tam są. I tyle.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Prof. Smrodek napisał:
Lotnisko upadnie szybciej niz powstalo a to za sprawa malej rentownosci. Zaden z urzedasow odpowiedzialnych za temat budowy lotniska nie mial zielonego pojecia jak tego typu pojekt polozony w Polsce "D" ma na siebie zarabiac, a "eksperci" za duze pieniadze powiedza to co klient chce uslyszec. Na tanich liniach sie nie robi pieniedzy. Mozna podobnie jak kiedys w Jasionce zaczac wpuszcac czartery z krajow bylego CCCP, no i oczywiscie raz w tygodniu zrobic polaczenie LOT na trasie Lublin - New York, wtedy tzw. Polonia czyli w wiekszosci nieedukowane chlopstwo z podbilgorajskiej wsi mialoby wygodny przelot. (Bo nie wiem czy wiecie ale w New York City ok. 30% Polakow pochodzi wlasnie z tych okolic.
A ty przypadkiem nie upadłeś? Główka chyba jeszcze Cie boli - prawda?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Koniecznie wprowadzić połączenia krajowe które będą alternatywą w stosunku do PKP jeżeli cena za lot była by 100 zł to z chęcią woląłbym lecieć niż jechać pociągiem cały dzień. Proponuję Gdańsk, Wrocław idobreby było Szczecin.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
mAREK napisał:
Koniecznie wprowadzić połączenia krajowe które będą alternatywą w stosunku do PKP jeżeli cena za lot była by 100 zł to z chęcią woląłbym lecieć niż jechać pociągiem cały dzień. Proponuję Gdańsk, Wrocław idobreby było Szczecin.
Za 100 zł to latał OLT EXPRESS tego Plichty od Amber Gold. Cena lotów krajowych u innych przewoźników (PLL LOT oraz EUROLOT) to około 200 zł wzwyż.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
widac ze oplaca sie dublowac polaczenia do Londynu bo na Londynie sie przeciez UK konczy, nie stety rozczarowanie w tym momecie to jedyne co czuje wobec tego lotniska
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Mozliwosc latania Lufthansa brzmi obiecujace. Przesiadajac sie we Frankfurcie, mozna doleciec do wielu miejsc w Europie, czesto po nie najgorszej cenie. Trzymam kciuki za Frankfurt.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
JA bym z chęcią poleciał do Niemiec (Włoch, Rzymu Mediolanu). Ale pewnie się nie doczekam.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
http://www.sfora.pl/Piloci-Samoloty-Ryanair-lataja-z-prawie-pustymi-bakami-a47635
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Gość napisał:
A ty przypadkiem nie upadłeś? Główka chyba jeszcze Cie boli - prawda?
prof.Smrodek się myli. Lotnisko nie upadnie. Wszyscy poprzez podatki lokalne zrzucimy się na pensję prezesów i pokrycie deficytu a reszta personelu lotniska będzie na telefon (godzina przed odlotem) zatrudniona poprzez agencje pracy tymczasowej
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Prosimy do Birmingham lub East Midlands.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Panowie jestem umiarkowany optymista 1.Lotnisko Lublin zatrudni około 140-145 osób za mniejsze pieniądze . Lotnisko .Kraków zatrudnia ponad 400 osób 3.Lotnisko Łódż ponad 200 osób .Decydęci rozwoju lotniska nie czekać budować Cargo już ,ponieważ czekanie to większe koszty w przyszłości.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: