Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Jeden z nich już przez nieudolne MPK Lublin został wczoraj rozbity i dziś już nie jeździ.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strasznie śmierdzi w nich tanim plastikiem. Mam nadzieję, że nie jest rakotwórczy........ Sprawę należałoby zbadać.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeden z nich już przez nieudolne MPK Lublin został wczoraj rozbity i dziś już nie jeździ.
  może ciut więcej szczegułów...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Chore ambicje tzw. zacofanych lubelskich włodarzy. Trojelbusy od dawna są nieoplacalnym środkiem lokomocji. Całkowicie niezrozumiałe jest dublowanie kursów autobusów na tych samych trasach co autobusów. Cóż, Polska C. Włodarze żyją w jakimś maraźmie...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W tych Ursuso-Bogdanach jeździ się nawet przyjemnie niż w Solarisach. Większe przeszklenia, fajne miejsca z tyłu pojazdu.  Takie są moje subiektywne odczucia.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
One sa tak wykonane że strach nimi jeździć...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie jeden ale DWA miały stłuczkę. :lol:
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strasznie śmierdzi w nich tanim plastikiem. Mam nadzieję, że nie jest rakotwórczy........ Sprawę należałoby zbadać.
 
Strasznie śmierdzi w nich tanim plastikiem. Mam nadzieję, że nie jest rakotwórczy........ Sprawę należałoby zbadać.
Sam się zbadaj Szymonie RaQtFurczy!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Chore ambicje tzw. zacofanych lubelskich włodarzy. Trojelbusy od dawna są nieoplacalnym środkiem lokomocji. Całkowicie niezrozumiałe jest dublowanie kursów autobusów na tych samych trasach co autobusów. Cóż, Polska C. Włodarze żyją w jakimś maraźmie...
 
Chore ambicje tzw. zacofanych lubelskich włodarzy. Trojelbusy od dawna są nieoplacalnym środkiem lokomocji. Całkowicie niezrozumiałe jest dublowanie kursów autobusów na tych samych trasach co autobusów. Cóż, Polska C. Włodarze żyją w jakimś maraźmie...
Weź i zrób lepszy Rozkład Jazdy, w któryn NIC się nie dubluje i wszystko działa jak najbardziej Heppi :-/
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W tych Ursuso-Bogdanach jeździ się nawet przyjemnie niż w Solarisach. Większe przeszklenia, fajne miejsca z tyłu pojazdu.  Takie są moje subiektywne odczucia.
 
W tych Ursuso-Bogdanach jeździ się nawet przyjemnie niż w Solarisach. Większe przeszklenia, fajne miejsca z tyłu pojazdu.  Takie są moje subiektywne odczucia.
Tak, to prawda! W Bogdanach Ursusach jeździ się przyjemniej i ciszej niż w Solarisach...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeden z nich już przez nieudolne MPK Lublin został wczoraj rozbity i dziś już nie jeździ.
A skąd wiesz, że przez MPK? Przecież to była stłuczka i równie dobrze mogł zawinić kierowca osobówki.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Chore ambicje tzw. zacofanych lubelskich włodarzy. Trojelbusy od dawna są nieoplacalnym środkiem lokomocji. Całkowicie niezrozumiałe jest dublowanie kursów autobusów na tych samych trasach co autobusów. Cóż, Polska C. Włodarze żyją w jakimś maraźmie...
Sam jesteś zacofany. Trolejbusy w Lublinie są od lat 20 XX w. Rozwój sieci trolejbusowej a nie tramwajowej spowodowany był tym że Lublin położony jest na kilku dużych górkach. Już widzę jak tramwaj próbuje wjechać w zimie po oblodzonych szynach. Trochę wiedzy i wystarczy żeby takich bzdur nie pisać
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Chore ambicje tzw. zacofanych lubelskich włodarzy. Trojelbusy od dawna są nieoplacalnym środkiem lokomocji. Całkowicie niezrozumiałe jest dublowanie kursów autobusów na tych samych trasach co autobusów. Cóż, Polska C. Włodarze żyją w jakimś maraźmie...
To dlaczego w bogatej i nowoczesnej Szwajcarii jeżdzą trolejbusy? W kolejnym okresie finansowania z Unii będą dostępne środki tylko na transport nisko-emisyjny, więc albo weźmiemy kasę na trolejbusy (lub autobusy elektryczne) albo nic nie dostaniemy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
One sa tak wykonane że strach nimi jeździć...
A co jest z nimi nie tak? Lepiej się nimi jeździ niż Solarisami, bo są przestronniejsze, cichsze i mają bardzo wygodne fotele. Widzę, że wypowiadają się sami "fachowcy" co nigdy trolejbusem nie jechali.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nerek
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Chore ambicje tzw. zacofanych lubelskich włodarzy. Trojelbusy od dawna są nieoplacalnym środkiem lokomocji. Całkowicie niezrozumiałe jest dublowanie kursów autobusów na tych samych trasach co autobusów. Cóż, Polska C. Włodarze żyją w jakimś maraźmie...
Akurat tak się składa, że koszt zużytej energii (prądu) jest w Polsce trzykrotnie tańszy jeżdżąc trolejbusem niż ropy w przypadku autobusu. Wiele cywilizowanych i bogatych szwajcarskich miast (np Zurych, Berno, Genewa) czy amerykańskich (Boston, Philadelphia) ma trolejbusy od dawna. jeżdżą tam i jakoś włodarze tych miast nie chcą likwidować tego transportu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W Solarisach w ostatnim rzędzie po prawej stronie za szybą nie mieszczą się nogi, a w Ursuso-Bogdanach mieszczą się. Poza tym w Ursuso-Bogdanach jest w ostatnim rzędzie (a tam lubię właśnie siadać) 5 miejsc a w Solarisach tylko 3, bo albo silnik albo taka pustka chyba na bagaże zajmuje 2 miejsca z lewej strony. Nie plujcie w swoje gniazdo. Ludzie dzięki nim mają tu pracę i pieniądze zostają w mieście zamiast uciekać do Pyrlandii. Mnie te Ursuso-Bogdany bardzo pozytywnie zaskoczyły. Zawsze cieszę się jak podjeżdża ten trolejbus na przystanek i mam nim jechać.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Chore ambicje tzw. zacofanych lubelskich włodarzy. Trojelbusy od dawna są nieoplacalnym środkiem lokomocji. Całkowicie niezrozumiałe jest dublowanie kursów autobusów na tych samych trasach co autobusów. Cóż, Polska C. Włodarze żyją w jakimś maraźmie...
Otóż nieprawda - trolejbusy są bardziej opłacalne niż autobusy a na dodatek przy ich produkcji (trolejbusy Ursus) firma Ursus i firma Bogdan z Lucka uzyskały 67 mln zl dofinansowania z EU dzieki czemu zatrudnionych już jest juz w Lublinie w firmie URSUS dodatkowo ok 100 pracownikow. Tak więc internauci z PiS nie czepiajcie się Prezydenta Żuka - on wie co robić by Lublin się rozwijał
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Elektrownia do wyprodukowania prądu dla calej floty trolejbusów,lodowek,telewizorów i waszych komputerów wydala tyle spalin co jeden autobus z Euro 6.Więc niech nikt nawet nie próbuje pisać że one też trują. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zwolennicy marazmu prezydenta Pruszkowskiego.Wiedzą zatrzymali się w latach 80.Ale krytykować zawsze najłatwiej.I wiadomo też jaka opcja.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...