Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
ten kto zgodzil się na rozstrzygniecie przetargu na korzysc ursusa i bogdana , i takze ten kto wyrazil zgode na to zeby autosan wygral,  powinien pojsc siedziec albo sam naprawiac to badziewie ktorym jezdzi lubelskie mpk. 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ludzie to sie w pale nie miesci, ja nie jestem znawca, ale czy to mozliwe, zeby ten bialoruski shit kosztowal 1.7 MILIONA ZLOTYCH!? Ludzie to za niecaly milion mozna kupic maybacha, za jakies 500 tys Lamborghini Gallardo, za jakies 750tys Aston Martin Vantages Coupe.... a to ustrojstwo kosztuje za sztuke 1,7 miliona co przy 38 trolejbusach daje niespelna 65 MILIONOW ZLOTYCH!! Ludzie ktos za to powinnien miec publicznie obcieta glowe. Co sie dzieje w tym miescie? Najpierw buduja praktycznie najdrozszy stadion w polsce dla klubu-trupa zamiast isc w zuzel ktory jest jedynym sportem na poziomie w tym regionie i ktory przyciaga cokolwiek ludzi a teraz wydaja 65 milionow zlotych na zlom ktory wiecej bedzie stal na zajezdni u majstra niz sluzyl mieszkancom. Boze co sie dzieje z tym miastem.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zapomnialem dodac, ze to ustrojstwo jest gorsze niz Autosany! mozna bylo doplacic i miec na prawde luksusowe Solarisy, ktorymi jezdzi sie najlepiej i najwygodniej nie liczac Mercedesow Citaro. Przeciez serwisowanie tego bialoruskiego badziewia dobije do tego, ze w tej cenie mozna bylo miec duzo mniej zawodne Solarisy. MAKABRA!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Mam nadzieję że ta nieudana transakcja nie dojdzie do skutku bo gorszego badziewia nie można już było wybrać.Jeżeli prawo zamówień publicznych daje możliwość żeby takie cuda techniki jak ten archaik w ogłe były brane pod uwagę ,to coś tutaj jest nie w porządku z osobą odpowiedzialną za stosowanie tego prawa i ta osoba powinna ponieść wszelkie konsekwencje prawne za własną nieudolność.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Postawcie ludziom taczki na przystankach, niech się sami wożą. Jeden pcha drugi jedzie, na kolejnym przystanku zmiana. Standard takich pojazdów w porównaniu do tych trolejbusów jest podobny
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Зі щоб ZA край ж którym Nie ма Кому ж LAPE ЦАП?  
Zaloguj się, aby oddać głos
0
jestem kierowcą  i trzymam kciuki jak moge zeby zerwano tą śmieszną umowe i żeby zakupiono solarisa
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A czy komus nie przeszlo do głowy zarządać referencji z podobnych projektów zrealizowanych w Polsce lub EU? Przecież to by od razu wyeliminowało wynalazki podobnego typu.....
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Pan Smaga żle  pyta bo rzecznik prasowy Ursusa urzęduje w Lublinie a dokładnie w Ratuszu
Zaloguj się, aby oddać głos
0
i to wszystko polityka naszych urzednikow kupic Bubel bo bedzie praca dla mieszkancow lublina tylko dla ilu osob 20tu i na jaki okres czasu max 3 lata a pozniej zwolnia ich bo nie bedzie pracy a ile czasu wynalazki pojezdza po miescie nim sie rozleca i co pozniej??? a przy cenie 1,7mln zl 7 tysiecy wiecej i juz by byly sprawdzone przez tyle lat Solarisy TO WIELKI WSTYD DLA NASZYCH URZEDNIKOW ZE OSZCZEDZAJA ALE NIE NA TYM CO TRZEBA NASZE MIASTO NIE STAC NA KUPNO TROSZKE TANIEJ ZA TO BUBEL BO TO NIE JEST TAK ZE ZA DWA LATA ZNOW BEDA ZAKUPY TABOROWE A TO MA BYC NA DLUGIE LATA WIEC WSTYD I TYLE
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dobrze, że teraz są sprawdzane niż jakby miały wyjechać wadliwe na ulice Lublina.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zamiast zakupić autobusy zasilane CNG wycięto drzewa, postawiono tysiące słupów i zawieszono setki ton drutów i zakupiono trolejbusy,które maja przejechać na akumulatorach 5 km-niech wykonają próbę w zimie. Jeszcze do kompletu stadion.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Tak najlepiej pisać bzdety, arykuł zdecydowanie stronniczy i oczywiście sponsorowany i nadzorowany przez Solarisa
Zaloguj się, aby oddać głos
0
żuku ty gadzie, tam gdzie kiedyś produkowało się Żuki nic nie ma, jakie miejsca pracy? jest ze 20 osób zatrudnionych do rozpakowywania tego bubla na jaki sie zgodziłeś(jeesteś sekretarzem lbn)-wiem jak jest bo codziennie ide tamtędy do roboty, ILE SKASOWAŁEŚ, NO ILE............
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Tak najlepiej pisać bzdety, arykuł zdecydowanie stronniczy i oczywiście sponsorowany i nadzorowany przez Solarisa
Nawet Jelcze składaki - wyrób MPK , wypadają lepiej przy tym badziewiu polsko-ukraińskim 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Na codzień jestem kierowcą w łódzkim MPK. Moim zdaniem Solaris to najlepsze autobusy. W łódzkim MPK nie ma nic lepszego. Jest nawet lodówka dla kierowcy. 
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: