Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
przesada, pomieszanie z poplątaniem. uczyć się który autobus jak jedzie bo mało kasy tym złodziejom. mam nadzieję, że zostanie tak jak jest.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
co w takim razie z linią 75 ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kilka pomysłów jest inteligentnych.Reszta to wymyślić,żeby wymyślić.Takie pomysły to mozna w tej chwili wprowadzć bez rewolucji.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
mnie się te zmiany podobają
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Linia 18 skrócona do zbożowej... zły pomysł bo dużo ludzi z okolicznych miejscowości jeździ ta linią niemalże do samego centrum mam na myśli plac litewski oraz krakowskie przedmieście. Zależy też jak daleko i często będzie jeździć nowa linia do Smug czy to też będzie raz na "ruski rok"
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niby to wszystko ładnie i pięknie, tyle tylko, że przeróbka wszystkich linii na długodystansowe, startujące z obrzeży miasta, powoduje, że wbicie się do autobusu/trolejbusu 4-5 przystanków od centrum graniczy z cudem. Proponuję geniuszom z ZTM-u i "ekspertom" próbę skorzystania w godzinach szczytu z 7, 153, 156 lub 158 na przystanku przy Lotnicznej w celu dostania się do centrum lub pod Saski.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kto pisał ten tekst? Tu jest masa błędów interpunkcyjnych, parę językowych. Zatrudnijcie edytora. "Nowej siatki linii trolejbusowych"
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Moglibyście zwiększyć częstotliwość linii 74 w weekendy jak również poprowadzić nową linie prowadząca w inną część Lublina dojeżdżająca do centrum.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pomysł z wycofaniem linii 7 to idiotyzm, trasa 23 praktycznie omija ścisłe centrum przez co jedyne co zyskają mieszkańcy to potrzebę zużywania dwóch biletów by dostać się do centrum, genialna propozycja.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
specjaliście przeszkadza linia 9 bo jedzie pod górkę na Bernardyńskie, ale już jego autorski pomysł poprowadzenie trajtków przez 3 - go Maja, gdzie też nie jest górka i nie ma sieci to już mu nie przeszkadza
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zemborzycka nic nie ruszona, słabe połączenie dzielnicy dziesiątej z LSM
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
czy mi sie wydaje czy z filaretów juz praktcznie nic nie bedzie jezdzic?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gowno nie ekspert
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gowno nie ekspert
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
nie niszcz 56 :<
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeżdżę 154 i 7 (mi.in. na Chemiczną) , zmiany dotyczące ww. linii są dla mnie nie do przyjęcia, niech "ekspert" puknie się w łeb zanim zlikwiduje linie jadące jako jedyne po niektórych ulicach.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
komentarz
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gratuluje zmian trasy 158! Szkoda, że decydują o tym ludzie, którzy autobusem raz w roku jeżdżą, jak się samochód zepsuje...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
tak to jest; jak to przyjeto u nas za zwyczaj zatrudnia się ekspertów z drugiego końca polski ; żenada
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To jest totalnie bez sensu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...