jak to? nie będzie 28? 39? 44? przy Skarpie
|
|
w dalszym ciągu brak połączenia z Ul. W. Chodźki w kierunku ulicy Spółdzielczości Pracy...
|
|
Łapy precz od 45!
|
|
Jestem za by 37 jeździło w obie strony przez Willową.
|
|
Po cholerę druty na diamentowej? Ekspert nawet nie wziął tej ulicy pod uwagę
|
|
tak zabierzcie 45 ta na ul Grygowa juz sie niczym nie dojedzie brawo !!! oddajcie 11 !! ewentualnie 1 w dwie strony
|
|
Właśnie, a co Diamentową, ogólnie okolicą Dziesiątej? ... Tam trolejbusy nie będą jeździć?
|
|
Czyli jakie teraz będzie połączenie Czechowa z Czubami, skoro ma się skrócić trasa 26 i 44????????????????????Bardzo słaby pomysł, ponieważ wtedy już niczym bezpośrednio nie da się dojechać z Czechowa na Czuby!!Dla kogo te udogodnienia.
|
|
Ciekawe jakie propozycje co do Al Warszawskiej i Związkowej ? do tej pory jezdziła chociaz 18 stka a teraz ?
|
|
A co z ul.Diamentową i całym osiedlem Nałkowskich jak zwykle żadnych planów wiocha i tyle niema czym do pracy dojechać a przyjdzie sobota czy niedziela to wogole jeden autobus po diamentowej jeździ gdzie nasi radni jak przed wyborami to obiecują a potem mają nas gdzieś
|
|
jak zlikwidują 45 i 28 zmieni trasę, to jak z okolic ul. Roztocze będzie można dojechać na Dworzec PKP ? Są 2 autobusy, będzie 0 :(
|
|
154 można było już zamknąć zaraz po uruchomieniu. Może byłoby lepiej, gdyby jeździło koło dworca PKP, a potem Krochmalna i na Czuby. Byłby dojazd do dworca z dwóch stron miasta. Unii Lubelskiej to arteria długa, ale od niej wszędzie daleko, a ogródki działkowe, to za mało, by więcej było pasażerów.
|
|
Jak by to ująć. Kiedyś jak UMCS miał x mln zl dlugu to uczelnia zaprosiła audytorów aby znalezli oszczedności .... (i oni je znalezli przez zwolnienie 75% pracownikow naukowych) to UMCS zmienił audytorów... tak samo powinien postąpić ZTM Lublin z "ekspertem z Gdyni" gdyż już byli "eksperci z Krakowa" i nic nie zrobili dobrego
|
|
Jak by to ująć. Kiedyś jak UMCS miał x mln zl dlugu to uczelnia zaprosiła audytorów aby znalezli oszczedności .... (i oni je znalezli przez zwolnienie 75% pracownikow naukowych) to UMCS zmienił audytorów... tak samo powinien postąpić ZTM Lublin z "ekspertem z Gdyni" gdyż już byli "eksperci z Krakowa" i nic nie zrobili dobrego. Także ZTM Lublin obudźcie się w Lublinie też są ludzie znający się na Transporcie miejskim
|
|
A co z trasą Nadbystrzycka- Diamentowa? Wiszą tu nowe trakcje, ale nie ma nic o tym w planie. A z tego rejonu miała być możliwość dostania się do Abramowickiej. Ale, jak widać, nie będzie?
|
|
A dlaczego wszystkie linie muszą jeździć przez Jana Pawła?Widać Czuby tylko sa dopieszczane...
|
|
A co z połączeniem A. Krajowej z dworcem PKP, Kunickiego czy Abramowicką
|
|
zastanawiam sie po co zbudowali linie trolejbusową na Lwowskiej, UNi Lubelskiej czy Diamentowej czy Krochmalnej skoro i tak nie mają pomysłow na trasy. Trajtki na Nadbystrzeckiej to nonens. przed Ul Głeboką jest tzw. wąskie gardło- tylko zwiekszą sie korki. Najpierw nalezałoby ptzednudować skrzyzowanie. Najwiecej osób wsiada do 44 własnie na czubach- os. Łegi, Ruta, Skarpa, Górki.Proponujac koncowy 26 na os widok wyłącza sie duzą czesc czubów z mozliwosci podrozwania tą trasą. To samo z 44. os Łegi i os Ruta tracą dwie linie na Czechów. Przybywa 3 linie torljebusowe z których niewiele wynika i zadnej w kierunku dworca PKP. Reasumując, nabudowali bez zastanawianie drutów w południowej czesci miasta ale wpadaja one i tak do 3 tych samych ulic w kierunku srodmiescia co przed rozbudową :) ale grunt ze nastawiali drutów...
|
|
Przemęczeni kierowcy mają dość !
Fikcyjne przerwy w trakcie pracy, traktowanie kierowcy jak śmiecia przez przełożonych a przede wszystkim 5 ZWIĄZKÓW ZAWODOWYCH i związkowych pracowników etatowych, którzy mają pensje niewiele niższe od Prezesa MPK. A największy próżniak związkowiec Andrzej Sokołowski zamiast dbać o kierowców liże dupę kolejnym prezesom i nieźle sobie żyje. Pamiętam jak kiedyś jego najlepszym przyjacielem w MPK był prezes Jacek Miłosz i jak gorąco popierał jego reformy (a cała Polska śmiała się z tego)
|
Strona 4 z 4
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|