Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
jak to? nie będzie 28? 39? 44? przy Skarpie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
w dalszym ciągu brak połączenia z Ul. W. Chodźki w kierunku ulicy Spółdzielczości Pracy...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Łapy precz od 45!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jestem za by 37 jeździło w obie strony przez Willową.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Po cholerę druty na diamentowej? Ekspert nawet nie wziął tej ulicy pod uwagę
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
tak zabierzcie 45 ta na ul Grygowa juz sie niczym nie dojedzie brawo !!! oddajcie 11 !! ewentualnie 1 w dwie strony
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Właśnie, a co Diamentową, ogólnie okolicą Dziesiątej? ... Tam trolejbusy nie będą jeździć?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czyli jakie teraz będzie połączenie Czechowa z Czubami, skoro ma się skrócić trasa 26 i 44????????????????????Bardzo słaby pomysł, ponieważ wtedy już niczym bezpośrednio nie da się dojechać z Czechowa na Czuby!!Dla kogo te udogodnienia.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ciekawe jakie propozycje co do Al Warszawskiej i Związkowej ? do tej pory jezdziła chociaz 18 stka a teraz ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A co z ul.Diamentową i całym osiedlem Nałkowskich jak zwykle żadnych planów wiocha i tyle niema  czym do pracy dojechać a przyjdzie sobota czy niedziela to wogole jeden autobus po diamentowej jeździ gdzie nasi radni jak przed wyborami to obiecują a potem mają nas gdzieś
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jak zlikwidują 45 i 28 zmieni trasę, to jak z okolic ul. Roztocze będzie można dojechać na Dworzec PKP ? Są 2 autobusy, będzie 0 :(
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
154 można było już zamknąć zaraz po uruchomieniu. Może byłoby lepiej, gdyby jeździło koło dworca PKP, a potem Krochmalna i na Czuby. Byłby dojazd do dworca z dwóch stron miasta. Unii Lubelskiej to arteria długa, ale od niej wszędzie daleko, a ogródki działkowe, to za mało, by więcej było pasażerów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak by to ująć. Kiedyś jak UMCS miał x mln zl dlugu to uczelnia zaprosiła audytorów aby znalezli oszczedności .... (i oni je znalezli przez zwolnienie 75% pracownikow naukowych) to UMCS zmienił audytorów... tak samo powinien postąpić ZTM Lublin z "ekspertem z Gdyni" gdyż już byli "eksperci z Krakowa" i nic nie zrobili dobrego
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak by to ująć. Kiedyś jak UMCS miał x mln zl dlugu to uczelnia zaprosiła audytorów aby znalezli oszczedności .... (i oni je znalezli przez zwolnienie 75% pracownikow naukowych) to UMCS zmienił audytorów... tak samo powinien postąpić ZTM Lublin z "ekspertem z Gdyni" gdyż już byli "eksperci z Krakowa" i nic nie zrobili dobrego. Także ZTM Lublin obudźcie się w Lublinie też są ludzie znający się na Transporcie miejskim
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A co z trasą Nadbystrzycka- Diamentowa? Wiszą tu nowe trakcje, ale nie ma nic o tym w planie. A z tego rejonu miała być możliwość dostania się do Abramowickiej. Ale, jak widać, nie będzie?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A dlaczego wszystkie linie muszą jeździć przez Jana Pawła?Widać Czuby tylko sa dopieszczane...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A co z połączeniem A. Krajowej z dworcem PKP, Kunickiego czy Abramowicką
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
zastanawiam sie po co zbudowali linie trolejbusową na Lwowskiej,  UNi Lubelskiej czy Diamentowej czy Krochmalnej skoro i tak nie mają pomysłow na trasy.  Trajtki na Nadbystrzeckiej to nonens.  przed Ul Głeboką jest tzw. wąskie gardło- tylko zwiekszą sie korki. Najpierw nalezałoby ptzednudować skrzyzowanie. Najwiecej osób wsiada do 44 własnie na czubach- os. Łegi, Ruta, Skarpa, Górki.Proponujac koncowy 26 na os widok wyłącza sie duzą czesc czubów  z mozliwosci podrozwania tą trasą. To samo z 44. os Łegi i os Ruta tracą dwie linie na Czechów. Przybywa 3 linie torljebusowe z których niewiele wynika i zadnej w kierunku dworca PKP. Reasumując, nabudowali bez zastanawianie drutów w południowej czesci miasta ale wpadaja one i tak do 3 tych samych ulic w kierunku srodmiescia co przed rozbudową :) ale grunt ze nastawiali drutów...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przemęczeni kierowcy mają dość ! Fikcyjne przerwy w trakcie pracy, traktowanie kierowcy jak śmiecia przez przełożonych a przede wszystkim 5 ZWIĄZKÓW ZAWODOWYCH i związkowych pracowników etatowych, którzy mają pensje niewiele niższe od Prezesa MPK. A największy próżniak związkowiec Andrzej Sokołowski zamiast dbać o kierowców liże dupę kolejnym prezesom i nieźle sobie żyje. Pamiętam jak kiedyś jego najlepszym przyjacielem w MPK był prezes Jacek Miłosz i jak gorąco popierał jego reformy (a cała Polska śmiała się z tego)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 4 z 4

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...