Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Nareszcie!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Najlepsze autobusy na świecie. W lecie super przewiewiewne w zimie fakt upalnie w nich nie było, ale niestety te nowe juz nie maja takiej duszy jak ikarusy
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Czas najwyższy. Miło było, ale cóż dzisiejsze wymagania wśród pasażerów są inne...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
WIELKA SZKODA, TO JEDYNE AUTOBUSY W LUBELSKIM MPK Z NATURALNA KLIMATYZACJA! NIE MA NIC PRZYJEMNIEJSZEGO JAK JAZDA IKARUSEM W LETNIE UPAŁY!!!! ZAL.....
Zaloguj się, aby oddać głos
0
bez kitu, jedyne przewiewne :-) bo w tych "nowych" to tragedia, a jak wejdzie smierdziel to już wogóle nie do wytrzymania :/
Zaloguj się, aby oddać głos
0
ej no, bardzo lubiałem te autobusy ;( w lecie jak się jeździ to miało to swój klimat ;( szkoda..
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jest nawet grubszy event na facebooku z tego powodu: http://www.facebook.com/events/426254920741296/
Zaloguj się, aby oddać głos
0
i jeszcze takie wygodne siedzenia miały ...........
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Kiedys jeden z nich o malo mnie nie rozjechal, ale ogolnie w porownaniu z obecnymi "puszkami na sardynki" zdecydowanie lepsze glownie dzieki tej "naturalnej wentylacji" , ale rowniez dzieki przestronnemu wnetrzu - nawet kiedy w przejsciu staly dwa rzedy ludzi to dalo sie przejsc przez specjalnego "robienia lokciami", w obecnych Manach, Neoplanach, Solarisach przejscia sa zdecydowanie wezsze. Czapki z glow przed Ikarusem i wegierskimi konstruktorami!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A stare Jejcze ogórki,to było to ,przegubowce ,uwaga zachodzi 1m,w harmonii,było klawo bo było widać nawierzchnię ulicy.A teraz do du..y z tą techniką.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A stare Jelcze ogórki,to było to ,przegubowce ,uwaga zachodzi 1m,w harmonii,było klawo bo było widać nawierzchnię ulicy.A teraz do du..y z tą techniką.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Świetny autobus. Przestronny, dużo miejsca, super wentylacja...a to, że głośny i mocno trząsł...wolałbym w lecie wsiąść do tego ikarusa niż do mało wentylowanego nowego przegubowca. Szkoda...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Kocham ten jęk mostu do tego ten silnik, wrażenia jak najbardziej pozytywne, fajne autobusy, 4-6 milionów kilometrów mają za sobą. Autobusy odporne na wandali. Mam nadzieję, że jednego przegubowego na pamiątkę zostawią i będzie na następne pokolenia.
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: