Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Konopnica: Koszmarne skrzyżowanie doczeka się przebudowy?

Utworzony przez fox, 10 września 2013 r. o 09:27 Powrót do artykułu
Skrzyżowanie powinno być bezwzględnie dwupoziomowe.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Myślę, że rondo rozwiązałoby w tym miejscu kwestię wypadków do których niestety dość często dochodzi a jednocześnie nie byłoby to drogie rozwiązanie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niestety skrzyżowanie nawet po oddaniu ZOL  nie będzię obsługiwać tylko ruchu lokalnego. Kraśnicka będzię barczo ruchliwą drogą dojazdową do węzła Konopnica i dalej do Kraśnika/Kielc/Krakowa i mostu w Kamieniu. Tedy będzie prowadziła praktycznie jedyna i najkrótsza droga dojazdowa w kierunku  południowo-zachodnim dla Węglina, Czubów, LSM. Kto z tych dzielnic jadąc np. do Kraśnika będzie jechał do węzła Dąbrowica/Sławinek by dostać się na obwodnicę ??.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jakby patafiany z Konopnicy nie protestowali przeciwko obwodnicy Lublina to skrzyżowanie zyskałoby charakter lokalny już w momencie oddawania do użytku mostu w kamieniu (przy założeniu, że ta część obwodnicy byłaby realizowana razem z trasą S 17) i nie byłoby potrzeby wydawani 4mln zł na jego przebudowę...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
niestety po budowie ZOL planują wzdłuż tej drogi malutkie rondo, które będzie blokować ruch jak rondo w Kołbieli. Po dodaniu ruchu na osi Lublin-Kraśnik droga ta będzie koszmarem. Dobrze ktoś napisał wcześniej- tu powinny być rozwiązania bezkolizyjne z dużym węzłem na obwodnicy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Szczyt chamstwa wieśniaków co się pobudowali i nie sprawdzili którędy będzie biec obwodnica Lublina. Kiście się wsioki, nic nie przebudowywać. Wystarczy poczekać aż ruch zmaleje  po wybudowaniu północnego odcinka obwodnicy. A no tak zapomniałem, Cugowski jak był senatorem pozałatwiał co trzeba i zrzekł się mandatu...   Szczyt chamstwa i głupoty i własnej krótkowroczności.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Konieczna sygnalizacja świetlna bo i tak kiedys nawet na szczeblu lokalnym będzie potrzebna i skrzyżowanie dwukierunkowe. Pozatym zapewnienia ze przebudowa na przelomie 2014/15 czyli trzeba od razu przyjac 2017 bo tak jest jak warunkiem przetargu jest najtańsza oferta. Dodatkowo niedbałość ludzi którzy wybierają firmy krzaki z tych ofert przechodzi ludzką głupote tak jak teraz np. z obwodnicą Bełżyc na której się nic nie dzieje bo firma która wygrała nie miała ani ludzi ani sprzętu do jej budowania a inna firma która zajmowała się wycinką drzew razem z nimi gdzieś zniknęła i nie można jej znaleźć. Podziękujmy wszystkim niekompetentnym i mającym portfele obywateli naszego regionu w dupie osobom.    
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Sobczak wszystko obieca,gorzej z wykonaniem,Oni z gumoflilcowymi muszą mieć o czym mówić przed wyborami.Zrobią szybko to tematu nie będzie.Tak jak teatr 38 lat i do wyburzenia!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
niestety po budowie ZOL planują wzdłuż tej drogi malutkie rondo, które będzie blokować ruch jak rondo w Kołbieli. Po dodaniu ruchu na osi Lublin-Kraśnik droga ta będzie koszmarem. Dobrze ktoś napisał wcześniej- tu powinny być rozwiązania bezkolizyjne z dużym węzłem na obwodnicy.
  Po oddaniu ZOL to właśnie ona przejmie główny ruch tranzytowy więc na tym skrzyżowaniu takiego znowu wielkiego koszmaru nie będzie. Przebudowa i zwiększenie przepustowości jest oczywiście konieczne ale uważam że rondo w zupełności wystarczy. O sytuacji rodem z Kołbieli nie ma mowy. Tam krzyżują się dwie drogi krajowe bardzo obciążone ruchem tranzytowym. Po wybudowaniu obwodnicy ta część drogi Lublin-Kraśnik będzie służyć wyłącznie jako dojazd i zjazd z drogi S19 czyli znaczenie bardziej lokalne niż krajowe. Poza tym główny węzeł drogi 747 z S19 ma być wybudowany oczywiście w ciągu S19 a nie na starej DK19. Proponuję pogrzebać w Google i prześledzić plany ZOL. Myślę że to co niektórych uspokoi.      
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Moim zadaniem najlepsze było by rondo,wiele miast odchodzi od sygnalizacji np ; skrzyzowani w Koszaline na Słupsk zrobli rondo. Rondo w Kołbieli powoduje to ze stoisz w korku a Zakręcie, rondo musi byc zrobione : z głową; rondo wyhamuje prędkość samochodów  i pieszy moze spokojnie przejsc . Pare osób tam już zginęło na przejscie ,najwyzsza pora zmienic to . Spróbujcie wyjechać na drogę z opola na lublin -krasnik to nabierzecie pokory trochę
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
...ale zdjęcie to chyba od czapki:) W.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...