Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Kontrowersyjne zmiany w rozkładach jazdy autobusów

Utworzony przez kasia, 13 lipca 2011 r. o 21:23 Powrót do artykułu
nie rozumiem tych zmian! ktos chyba nie ma rozumu i nigdy nie jeszdzil komunkikacja po lublinie, brak 31 to katastrofa! dlaczego nas pasazerow traktuje sie jak przedmioty. A co z 26 juz nie bedzie sie nia mozna dostac na ul krasnicka bo ma konczyc na Porebie? kto to wszytsko wymyslil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
nie!!! co to ma być do diabła!! 19 co godzinę?! 153 skrócone do leclerca?! 14 co 30 min??!! cholera ludzie przeciez wiele ludzi dojeżdza do pracy do szkoły!!nie wszyscy w lublinie mają samochody zeby nimi jeździć!! normalnie tragedia z tym pomysłem....przeciez to się w glowie nie mieści!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Że co 2 co 30 minut??? chyba kogoś poje*ało, juz teraz na botaniku są korki po 20 minut, a nie wspominając turystycznej przed Kasprowicza, Mam pytanie redaktor moze je zadać w moim imieniu pracownikom ZTM ilu z nich dojeżdża do pracy komunikacją miejska??? o ile wogle się ktoś taki znajdzie, Wychodzi na to że mniej się bedzie czekać na "żółtka" do Łęcznej niż na eMke na dzielnice sypialne z poważaniem mieszkaniec, na co dzień korzystający z mpk
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
23 zlikwidowane??? nigdy w zyciu ludzie!!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
MPK to by tylko chciało podnosić ceny biletów a ja się pytam za co? Za to że teraz będę musiała dłużej na przystanku czekać żeby wrócić do domu? Co oni nam łaskę robią?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
nie no nie róbcie tego!przecież niektóre autobusy są naprawdę potrzebne! 26 nie moze byc skrócone ani 39 a niektóre autobusy powinny częśćiej jeździć.naprawdę ten pomysł niest nie trafny
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
czy ci co układali te rozkłady jazdy pomyśleli o ludziach dojeżdżających przed 6 do pracy,przy obecnym rozkładzie to wielki problem a póżniej to będzie tragedia
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Linią 23 jeździ naprawdę dużo ludzi, tak samo jak 31. Likwidacja ich będzie wielkim błędem!!! Zastanówcie się poważnie nad tym!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Rzeczywiscie Majdanek traktowany jest wybitnie zle! Juz w rozkladzie letnim - po raz pierwszy od wielu lat - zabraklo kursow w okolicach godz 6:45, co dla dojezdzajacych do centrum do pracy na 7:30 jest bardzo duzym utrudnieniem. Jesli nie wyjdzie sie na przystanek na kurs o 6:28 (55) lub o 6:34 (158) pozostaje tylko taksowka lub prywatne auto, bo kursy o 7:03 lub 6:58 nie gwarantuja dotarcia na czas do pracy (pojawiaja sie juz o tej porze korki i czas przejazdu jest dluzszy). I taka mordega ma byc przez caly czas wakacji, troche ja jedynie rekompensuje mniejszy tlok w autobusach. Chociaz, czy tak rzeczywiscie jest w okolicach 7:00 trudno mi powiedziec, bo musze jezdzic wczesniejszymi kursami. A przeciez centrum nie jest koncem trasy tych autobusow - ludzie jada dalej na Zana, na Chodzki i juz na pewno tymi pozniejszymi autobusami nie zdazaja. Jezeli po wakacjach czestotliwosc kursow bedzie zmniejszona (nie co 10, a co 15 minut), to nie tylko trudno bedzie znalezc dogodne polaczenie, ale warunki jazdy beda rozpaczliwe! Wynika z tego, ze rola ZTM sprowadza sie do jednego - jak utrudnic mieszkancom korzystanie z komunikacji miejskiej! Tylko chcialabym zwrocic uwage szanownych transportowcow, ze ograniczanie komunikacji miejskiej przyniesie bardzo niekorzystne zwiekszenie ruchu samochodow osobowych w centrum, a to bedzie oznaczac potegujace sie korki, zanieczyszczenie zabytkowego centrum spalinami i zatkane kazde wolne miejsce do parkowania. Czy ktos o tym pomyslal u ZTM i w Urzedzie Miasta? PALA z LOGISTYKI!!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jechałam dzisiaj 31 z Zana pod dworzec PKS jakoś koło 12.25. i tak się zastanawiam, czy ktoś kto ustala rozkład ma trochę oleju w głowie?? na autobus o 12.04 się spóźniłam, na następny czekałam 20 minut, a gdy już wsiadłam to ścisk był straszny. po kiego grzyba zabiera się w wakacje kursy popularnych autobusów??? widać skargi pasażerów nie robią na ZTMie wrażenia. w sumie im to się lepiej opłaca: upchać w jednym autobusie ogromną liczbę pasażerów i zaoszczędzić na paliwie. nie mieszkam w lublinie, ale do tej pory nie miałam prawie nic do zarzucenia komunikacji miejskiej. teraz to się zmieniło. ja rozumiem, że remonty, że objazdy, ale trzeba trochę myśleć nad tym co się robi.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ja wiem! tu chodzi tylko o to aby do pracy nie dojeżdżać jednym autobusem, ale dwoma lub więcej i tym samym więcej biletów się sprzeda. Po to te całe zmiany!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
wsiadam ostatnio w 11 na Mełgiewskiej przy Grygowej, przejeżdżam przystanek, a autobus się psuje. Następny za 30 minut, według nowego planu byłby za godzinę. Super
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czy Mpk kosztem pasażerów szuka oszczędności? Likwidacja 23 to skandal.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A kto mądry ustala te rozkłady od 16 lat dojeżdżam do pracy z Kunickiego na Jana Pawła od lini 17 brakuje mi tylko 1 przystanek a niestety muszę jezdzić na koncowy pod stary las itam mam 26 lub 45 przy sprzyjających warunkach , bo często uciekają bo pokrywa się rozkład tych wszystkich autobusów ,albo nie przyjedzie to spożni. Panów kierowców też czasami należało by utemperować bo czują się czasami Panami autobusu .Zwłaszcza jak chodzi o sprzedaż biletów mpk to przechodzi wszelkie pojęcie jekie jest ich zachowanie względem pasażerów .Sugerują kupno biletu w kiosku których jest na lekarstwo a jesli są to nie mają w sprzedaży biletow i tak zamyka się błedne koło.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
elos napisał:
Mam pytanie redaktor moze je zadać w moim imieniu pracownikom ZTM ilu z nich dojeżdża do pracy komunikacją miejska??? o ile wogle się ktoś taki znajdzie, Wychodzi na to że mniej się bedzie czekać na "żółtka" do Łęcznej niż na eMke na dzielnice sypialne z poważaniem mieszkaniec, na co dzień korzystający z mpk
Proszę zadać to pytanie również w moim imieniu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Straszna głupota ze zmianami w liniach trolejbusowych. Sądzę, że pasażerowie(przynajmniej ja i moi znajomi) przyzwyczaili się już do obecnych tras trolejbusów. Wydają się zupełnie niepotrzebne. Po co skracać linię 153 do Leclerca skoro na LSM z Majdanka można dojechać linią 158. A linia 153 jest teraz dobrym połączeniem z Czubami.Po za tym jeździ od niedawna na tej trasie i powinna na niej pozostać.Likwidacja linii 152 spowoduje brak dogodnego połączenia Dziesiątej z LSM. Ewentualna linia 159 nie ma chyba zbyt wielkiego sensu bo w znacznej mierze będzie się dublowała z linią autobusową 9.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Po co te ciągłe zmiany rozkładów jazdy, skoro jest coraz gorzej? Może zamiast zmieniać zza biurka czas podnieść d.... i pojeździć kilka miesięcy wszystkimi liniami o różnych porach dnia. Z Majdanka na Czechów można dostać się tylko 23 i 47, przy czym 47 jako jedyne jeździ z Majdanka na Tatary i Kalinowszczyznę. 23 z kolei można szybciej dojechać pod Zamek. Oba numery jeżdżą niezbyt często, więc zawsze są zapełnione. Poza tym, czy ktoś w ogóle bierze pod uwagę, że większość tych pojazdów jeździ niezgodnie z rozkładami jazdy? Czy ktoś układając rozkłady jazdy wie, że ludzie przeważnie zaczynają pracę od 6, 7.15, 7.30, 8, 9, 11, 14, 22 i tak należy planować godziny odjazdów, aby ktoś jadąc z Majdanka na Czechów, czy Zana nie musiał wychodzić z domu 1,5 godziny wcześniej, bo jak jakiś autobus nie przyjedzie, to potem najzwyczajniej w świecie sterczy na przystanku i nie ma czym dojechać? Kiedyś nie było komp., były liczydła i pracowników mniej niż obecnie, a jednak rozkłady były bardziej logiczne i dostosowane do potrzeb jeżdżących. Nie ma parkingów, drogi pokarbowane i dziurawe, zatem część rezygnuje z jazdy do pracy swoimi autami, ale wkrótce dojdzie do tego, że pozostanie piesza wędrówka, bo w mpk będzie jeździć 5 numerów na krzyż i raz na godzinę. Widać tak się uzdrawia budżet mpk. To chyba nowi dyrektorzy prezydenta tak uzdrawiają spółki samorządowe.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jezeli ktos z ZTM czyta to forum to mam propozycje. dajcie w koncu jakis autobus w okolice eleclerca na zana zeby dojezdzal pod szpitale na chodźki, jaczewskiego. cale miasto jest zdane tylko na to 26 ktore peka w szwach juz na filaretow. ludzie musza chodzic przez cale osiedla zeby dojsc na 26 a potem nie wcisnac sie do autobusu...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie bardzo rozumiem czemu miałaby służyć nowa linia 159. Przecież to prawie dubel linii 9, która jeździ bardzo często. A linia 152 to co innego. Po ostatniej zmianie trasy, uważam korzystnej jest wreszcie dobre połączenie Kunickiego z LSM, którego tak brakowało.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Powinni zostawić tak jak było do tej pory i puścić więcej autobusów na najbardziej obleganych liniach. A jak 42 będzie jeździło co 30/60 minut to w godzinach szczytu będzie jeszcze gorszy ścisk i z Czechowa Południowego na LSM będzie trzeba jeździć z przesiadką.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 5

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...