Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
jak nic, wybory sie zblizaja a wraz z nimi nowe-stare hasła "wybudujemy aquapark"
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ale po co nam kolejny aquapark ?? Przecież juz jeden nam prezydent jakiegoś NOWEG LUBLINA wybudował, tam koło obwodnicy. Mieszkańcy pamiętają pańskie obietnice panie nieudolny prezydencie Wasilewski. tubtin - miasto flustracji.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Prezydencie i czytelnicy Lublina zobaczcie [fotki]w Wyborczej jak Poznan buduje termy Maltanskie wraz AKWAPARKIEM tam basen dlugosci 53mszerokosci 25 metrow 10 torowplywania i duza widownia ponad 4 tys,czy Lublin niie moglby gotowy projekt odkupic i etapami budowac ,ale moze warto sprobowac .
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zapomnialem dodac ze do akwaparku Malta w P- N koszt 250 mil z tego z kasy budzetu od rzadow Tuska dostana 50 mil zlotych a Lublin ?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A coż to za mały aquapark na 1,5ha ?!? Chyba dla dzieci.
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: