Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
miejskie czyli miesięczny również tak?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A na zdjęciu autobus MPK:D śmieszne, że nawet odpowiedniego zdjęcia nie macie..... Gdzie tu rzetelność i staranność przy przygotowywaniu materiału...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
to jest po prostu śmieszne że ZTM nie wymaga nowych autobusów ...skoro chcą wymieniać tabor na nowy...a potem będą zasłaniać sie nie wiadomo czym...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
CZYT napisał:
A na zdjęciu autobus MPK:D śmieszne, że nawet odpowiedniego zdjęcia nie macie..... Gdzie tu rzetelność i staranność przy przygotowywaniu materiału...
Niestety kolego, no nie jest MPK. To jest jeden z autobusów sosnowieckiego Irexa, które już jeżdzą po naszym mieście i malowane są w kolorach takich jak MPK. Niedlugo wszyscy prywaciarze będą tak malować swoje autobusy. Poza tym zauważ, że takiego modelu autobusu MPK nie ma i nigdy nie miało (bodajże MAN).
Zaloguj się, aby oddać głos
0
CZYT napisał:
A na zdjęciu autobus MPK:D śmieszne, że nawet odpowiedniego zdjęcia nie macie..... Gdzie tu rzetelność i staranność przy przygotowywaniu materiału...
A w błędzie jesteś i wytykasz innym. Autobus na zdjęciu to MAN z IREXu.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Preferowane powinny być firmy miejscowe, a tak pieniążki wypłyną do Sosnowca. A potem płacz że lubelszczyzna nie ma pieniędzy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Prosta sprawa. Wygrywa najtańszy. Wątpię, że z tytułu podatków płaconych przez lubelskich przewoźników przez 4 lata wróciłyby do kasy miasta prawie 2 mln zł. Poza tym firma z Sosnowca i tak zatrudni miejscowych kierowców, zapłaci za wynajem zajezdni, serwis itd.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ciekawe czy ktoś zwrócił uwagę na kwoty, przecież tu widać wyraźnie że kolesie z firmy lubelskiej mają dojścia do osób organizujących przetarg.Pewno za jakiś czas ujrzy światło dzienne kolejna afera korupcyjna przy przetargach w Lublinie. Dziwna zbieżność, kwota proponowana przez przewoźnika prywatnego z Lublina jest tylko trochę niższa od kwoty proponowanej przez ZTM. A jak dojdą punkty za pochodzenie to wygra lokalny przewoźnik za kwotę wyższą i pasażerowie będą musieli zapłacić za jazdę starymi autobusami sprzed ponad 20 lat. Wszyscy optują za kilkoma osobami które stoją za prywatnym przewoźnikiem a nikt nie myśli o setkach tysięcy pasażerów którzy są zmuszani do jazdy starymi rupielami. A przecież mamy 21 wiek.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Preferowane powinny byc firmy z Lublina czy regiony tak uczciwe urzedy powinny miec na wzgledzie dobro BIEDNEGO MIASTA Lublina .Dlaczego Lubelslkie firmy nie dzialaja np na Slasku bo biedny zawsze jak glupi bedzie biedny
Zaloguj się, aby oddać głos
0
miastu się nie opłaci a prywaciarzowi tak.Absurd .Może pks wschód stanąłby do przetargu ma miliony długów
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Drodzy Formowicze zauważcie jaki jest stan techniczny autobusw Autobusowego Konsorcjum Lubelskiego. Dlaczego AKL cały czas truje mieszkańców Lublina, a ich kierowcy, mechanicy, czy właściciele nie wyregulują wtrysków w silnikach (czy nie da się tego zrobić, czy trzeba oszczędzać na zdrowiu pasażerów ?). Jakoś 16 letnie Man-y z Irexu tak nie "dymią". Więc z przykrością stwierdza, że jeśli nasi Lubelscy Przedsiębiorcy chcą oszczędzać na zdrowiu swoich pasażerów (czyt. Mieszkańców Lublina) to może lepiej będzie żeby wygrał Irex, lub inna firma. Dlaczego nikt nie zatrzymuje dowodów rejestracyjnych za "dymiący na czarno" silnik to już inna bajka.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ale przecież nawet jeśli wygraliby przewoźnicy zrzeszeni w AKL, to nie jeździliby tymi starymi, dymiącymi autobusami. ZTM stawia konkretne wymagania odnośnie taboru. Są one co prawda dość niskie, ale nie dopuszczają wozów wysokopodłogowych i nie spełniających normy euro 2. Zawsze komfort pasażerów jest w podstawowym stopniu zabezpieczony. A osoby, które mówią o wspieraniu lokalnych firm niech się leczą. Wystarczy już, że Miasto od lat wspiera w ten sposób MPK. Oni obecnie dostają 5,98 zł za każdy przejechany kilometr autobusem (także małymi busami, trupiastymi jelczami i ikarusami, no i oczywiście będącymi w mniejszości nowymi autobusami) i prawie 8 zł trolejbusem. Irex, który niedawno rozpoczął wykonywanie kursów m.in na 13 dostaje 5,31 zł, a w przetargu na przegubowce zaproponował około 5,7 zł za kilometr. Wnioski nasuwają się same. Wystarczy, że biedny lublin już teraz dokłada rocznie bez sensu grube miliony do mpk. Wspieranie większej ilości lubelskich firm na takiej zasadzie nie ma absolutnie sensu. Skoro najtańszy jest Irex z Sosnowca, to jeździ Irex, jak najtańsze będzie AKL, to AKL. I tyle w temacie. Miejcie tylko na uwadze, że obecny obraz komunikacji miejskiej, to wypadkowa tłoczenia grubych milionów, jak w studnię bez dna, do mpk. Gdyby te same kursy wykonywałby przewoźnik prywatny oszczędności byłyby rzędu kilkunastu milionów złotych, a wtedy może np. wykupić więcej kursów, albo kupic nowe wiaty przystankowe.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
empek napisał:
Ale przecież nawet jeśli wygraliby przewoźnicy zrzeszeni w AKL, to nie jeździliby tymi starymi, dymiącymi autobusami. ZTM stawia konkretne wymagania odnośnie taboru. Są one co prawda dość niskie, ale nie dopuszczają wozów wysokopodłogowych i nie spełniających normy euro 2. Zawsze komfort pasażerów jest w podstawowym stopniu zabezpieczony. A osoby, które mówią o wspieraniu lokalnych firm niech się leczą. Wystarczy już, że Miasto od lat wspiera w ten sposób MPK. Oni obecnie dostają 5,98 zł za każdy przejechany kilometr autobusem (także małymi busami, trupiastymi jelczami i ikarusami, no i oczywiście będącymi w mniejszości nowymi autobusami) i prawie 8 zł trolejbusem. Irex, który niedawno rozpoczął wykonywanie kursów m.in na 13 dostaje 5,31 zł, a w przetargu na przegubowce zaproponował około 5,7 zł za kilometr. Wnioski nasuwają się same. Wystarczy, że biedny lublin już teraz dokłada rocznie bez sensu grube miliony do mpk. Wspieranie większej ilości lubelskich firm na takiej zasadzie nie ma absolutnie sensu. Skoro najtańszy jest Irex z Sosnowca, to jeździ Irex, jak najtańsze będzie AKL, to AKL. I tyle w temacie. Miejcie tylko na uwadze, że obecny obraz komunikacji miejskiej, to wypadkowa tłoczenia grubych milionów, jak w studnię bez dna, do mpk. Gdyby te same kursy wykonywałby przewoźnik prywatny oszczędności byłyby rzędu kilkunastu milionów złotych, a wtedy może np. wykupić więcej kursów, albo kupic nowe wiaty przystankowe.
stary dobrze gadasz, startuj na prezydenta, masz już mój głos
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zdjęcie pokazuje autobus Irex-u produkcji MAN Mpk nie posiada w swoim taborze takich wozów
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dziwne że oferta AKL-u jest tak bliska sumie jaką przeznaczył ZTM na zapłatę.
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: