Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Ciekawe ile ma zarabiać sprzątaczka lub pomoc kuchenna. Właśnie najniższą krajową. Przecież jak zaczną strajkować to zwolnić i w ciągu pieciu minut na jej miejsce znajdzie się tysiąc chętnych. Komuś się w głowach poprzewracało, sam chętnie pójdę pracować na ich miejsce bo mam już dość swojej odpowiedzialnej roboty za 2000 na rękę a jestem po studiach. Przynajmniej bym się odstresował i o 15 wracałbym do domu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pan Prezydent niech sam zobaczy jak sie żyje za 1280zł netto tyle zarabiaja sprzątaczki i kucharki .Jak żyć Panie Prezydencie Lublina nie wiem  za co pan jest na 3 miejscu jako jeden z najlepszych Prezydentów, niech też pan da żyć ludziom żeby było ich stać na czynsz i na chleb.A nie człowiek mysli czy zapłacić czynsz czy do garka coś kupić.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
pierdzielone nieroby...prosze sie odwalic od moich podatkow
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ciekawe ile ma zarabiać sprzątaczka lub pomoc kuchenna. Właśnie najniższą krajową. Przecież jak zaczną strajkować to zwolnić i w ciągu pieciu minut na jej miejsce znajdzie się tysiąc chętnych. Komuś się w głowach poprzewracało, sam chętnie pójdę pracować na ich miejsce bo mam już dość swojej odpowiedzialnej roboty za 2000 na rękę a jestem po studiach. Przynajmniej bym się odstresował i o 15 wracałbym do domu.