Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

KUL, UMCS: Ruszyła rejestracja kandydatów na studia

Utworzony przez Barbara Ubryk, 27 kwietnia 2015 o 14:47 Powrót do artykułu
Żeby stąd wyjechać wcale nie ma takiej potrzeby żeby mieć ukończone jakieś studia.Im prędzej się wyjedzie tym lepei,nie ma co tracić czasu.Ostatni gasi światło.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Po raz kolejny nie zauważacie uczelni niepublicznych, ktore również zaczynają nabory. Ja jestem studentem WSPA na kierunku architektura i bardzo to sobie chwalę. Płacę czesne, ale jednoczesnie mogę pracowac na pół etetu w biurze projektowym i po uzyskaniu tytułu inzyniera będę miał już za sobą ponad dwa lata praktyki zawodowej. Wyspa jest super, studenci traktowani sa jak osoby dorosłe, a nie jak niedouczone dzieci, są wyjazdy na Erazmusa, a ja mam jeszcze tzw. stypendium rektorskie za dobre wyniki w nauce.
0