Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Skąd wy takie bzdury bierzecie? Miałem podobna sytuację, gdzie lubelska pizzeria zwinęła interes zanim zrealizowałem kupon groupona. Miałem do wyboru zwrot kasy na konto w grouponie albo zwrot kasy na moje konto. Wybrałem opcje nr 2 i dostałem zwrot pieniędzy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a gdzie nazwa tego "sklepu" internetowego ? dopóki będzie się ukrywać nierzetelnych handlowców dopóty oni będą się czuć bezkarni należy sklep podać z nazwy i adresu, aby ostrzec na przyszłość potencjalnych klientów !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
poczekajmy, zobaczymy. Czasami towar jest przesyłany z opóźnieniem (takie mam doświadczenia na allegro)jeżeli ktoś zamawia jako jeden z 2300 to chyba spodziewałabym się poślizgu. Ale nie odpuściłabym, jeżeli po dłuższym czasie nie przyślą
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ja rowniez mialem podobna sytuacje z paintballem, wystarczyl meil do groupona i po kilku dniach kasa byla z powrotem na koncie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mam niestety ten sam problem i najprawdopodbniej z tą samą firmą. Sprzedawca ma 30 dni na wysłanie towaru (towar zamówiłem 1 lipca). Po tym czasie zwrócę się do UOKiK. Kilka dni temy dostałem maila, że nie wyrabiają z wysyłaniem, ale ciężko mi w to uwierzyć, biorąc pod uwagę opinie w internecie... ktorych rzeczywiście nie sprawdziłem. Przykre jest, że takiemu nieuczciwemu sprzedawcy nic nie można zrobić jest praktycznie bezkarny...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niestety takie są uroki zakupów przez internet. Czasem wiąże się to z ryzykiem. Dobrze jest czytać opinie o sklepie albo trzymać się sprawdzonych sprzedawców jeśli jest to możliwe.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie polecam salonu fryzjerskiego S. K-K na ul. Sowińskiego. Też wystawia się na gruponie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Też kupiłem na grouponie bon na soczewki wartości 60 zł parę tygodni temu - jego realizacja polega na zakupie soczewek w sklepie internetowym za minimum 70zł i podanie kodu grouponu dzięki czemu otrzymujemy zniżkę o wartość zakupionego bonu. Wszystko przebiegło bez najmniejszych problemów - soczewki dostałem zgodnie z zamówieniem. Szkoda że w artykule nie podano nazwy sklepu - ja kupowalem na dobresoczewki.com i nie było problemów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wczoraj wyrejstrowałam sie z grupona , zakupiłam masaże i jakieś tam inne spa... terminy były na wrzesien( zakupiłam kupony w marcu), sprzedawcy twierdzili ze nie maja terminów, a jak podawali to godziny po prostu neiżyciowe.. na tygodniu w południe- mysle ze to było umyślne działanie bo chcieli dogodne godziny zostawić dla klientów płacących pełną kwotę. to samo miałam zośrodkiem malibu, który podał mi termin realizacji ale mi nie odpowiada ten termin, na pytanie o kolejny termin nie otrzymałm odpowiedzi. wiec niech sobie wsadzą ten cały grupon
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ja czekam drugi tydzień i dziś dostałam informaję na meila cytuję :Najmocniej przepraszamy za opóźnienie związane z realizacją zamówienia. Mamy bardzo dużo podobnych zamówień związanych z paramentami jakie Państwo zamówili soczewki i wyczerpaliśmy zapasy. Mamy zamówione i oczekujemy na dostawę jak tylko do Nas dotrą zaraz wysyłamy paczkę do Państwa o czym zostaną Państwo poinformowani e-mailem. Jeszcze raz serdecznie przepraszamy i dziękujemy za wyrozumiałość.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To już kolejna sprawa z Grouponem, odradzam wszystkim kupowanie u nich... to już któraś z kolei chryja na Grouponie ostatnio
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
moze czas najwyzszy bardziej selekcjonowac swoich dostawcow? jesli Groupon nie zadba o klientow, taki historyjek bedzie coraz wiecej, a juz jest przeciez sporo
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Witam, Jestem przedstawicielem firmy Szkla.com SA. Jako, że zdajemy sobie sprawę, iż działanie niektórych sklepów sprzedających soczewki ma negatywny wpływ na opinie o zakupach szkieł kontaktowych w Sieci, postanowiliśmy w ramach zadoścuczycienia za działania Naszej konkurencji, podarowac Państwu kod rabatowy o wartości 10 zł na zakupy w www.Szkla.com. Wystarczy, że w polu "Podaj kod rabatowy" wpiszą Państwo: gTmW2j9 Szkla.com nie ma nic wspólnego z ofertą o której mowa w artykule: http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20110727/LUBLIN/812565458
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
sorry, ale jesli serwis nie szanuje swoich klientow i nie potrafi zapanowac nad swoimi partnerami, to czas najwyzszy nie korzystac z jego uslug i poszukac innego dostawcy
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Właśnie chodzi o dobresoczewki.com. Może twoje zamówienie przypadło na sam początek bałaganu. Dla mnie sprawa to istny skandal!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zakupiłam za pośrednictwem grouponu produkt jagody acai. CZekam od czerwca, brak pieniędzy i produktu, 109 zł trafiło. Walczę, obie strony mnie zwodzą. Skończy sie chyba skarga na policji. Zdecydowanie odradzam zakupy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
aga napisał:
ja czekam drugi tydzień i dziś dostałam informaję na meila cytuję :Najmocniej przepraszamy za opóźnienie związane z realizacją zamówienia. Mamy bardzo dużo podobnych zamówień związanych z paramentami jakie Państwo zamówili soczewki i wyczerpaliśmy zapasy. Mamy zamówione i oczekujemy na dostawę jak tylko do Nas dotrą zaraz wysyłamy paczkę do Państwa o czym zostaną Państwo poinformowani e-mailem. Jeszcze raz serdecznie przepraszamy i dziękujemy za wyrozumiałość.
Hej, ja mam to samo dokładnie, ale czekam od 28 czerwca, napisałam reklamację do Grupona, dołącz się, bo jeśli sprawa dotyczy chyba poniżej 500 zł nie będa tego ścigać, ale jeśli pare osób sie zgłosi - to juz muszą.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
hej jestem w identycznej sytuacji!!! dobresoczewki###### to jakieś ogromne nieporozumienie!!! złożyłam zamówienie 23.06.2011r. i nadal nie otrzymałam soczewek jakie zamówiłam!!! moja cierpliwość już dawno się skończyła!!! Moja propozycja to zreazlizowanie zbiorowego pozwu! Slyszałam, że ostatnio często jest to stosowane! razem możemy więcej:)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A korzystanie z usług grouponu już zakończone !!!!!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Prosze Państwa, sprawa w przypadku takiego oszustwa jest dość prosta.Nie ma potrzeby kierowac sprawy do sądu. Trzeba udac się na Policję/Wydział Przestępstw Gospodarczych i zgłosić sprawę. Nalezy posiadac ze sobą wydruk potwierdzający transakcję. Policja zajmie się sprawą z urzędu. Dodatkowo wspomnijcie o skali tych oszustw.To nic nie kosztuje i nie należy odpuszczać skoro kwota jest nieduża. Z tego co widać na forach "sklep" dobresoczewki.com wyłudził bardzo dużo pieniędzy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...