Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
podobno chodzilo o seks czy cos takiego ze jakies zdjecia z internetu niewiem mozna zerknac tutaj http://sponsorki.sizaba.pl/
Zaloguj się, aby oddać głos
0
pokolenie półanalfabetów rośnie
0
A kto będzie opłacał rachunki za energię elektryczną-rodzice?Jeśli zabraknie prądu to co wtedy zaproponujecie uczniom?Półanalfabetów już nie brakuje,ale skoro kurator widzi dobre strony tych innowacji to ja również jestem półanalfabetą.Mnie nauczono poprawnie i pięknie pisać za co jestem wdzięczna swoim nauczycielom. Nie wiem czy to samo powiedzą kiedyś obecni licealiści o swoich "twórczych pedagogach"-oby....
0
Analfabeta i w dodatku nie piśmienny. Sama korzystam tylko z komputera, praktycznie nie wiele piszę długopisem. Skutki tego są mizerne. Komputer sam poprawi błędy (nic się nie utrwala w głowie) Charakter pisma jest coraz gorszy. W szkole sami musieliśmy przygotowywać notatki i materiały na lekcje. O jacie! Rosną nam analfabeci do potęgi
0
na zajęciach z j.polskiego world of worcraft, na historii heroes VI, na wf FIFA, na matematyce Wiedźmin....
0
W Paderewskim tylko kasa się liczy.Znam osobiście młodzież z tych szkół z poważnymi brakami w wykształceniu podstawowym.Niech robią co chcą,niech mają laptopy zamiast głowy.Nie jest to żadna szkoła elitarna może tylko pod względem zamożności rodziców.
0
komputery jako wędka, ciekawe gdzie się wszystkie dzieciaki pomieszczą jak remont i dostęp do sali gimnastycznej się skończy za pół roku jak nie lepiej...
0