Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Łatwiej wyrobisz elektroniczną przejazdówkę

Utworzony przez Arthorious, 10 marca 2010 r. o 23:39 Powrót do artykułu
Jak by redaktor który pisał ten ten tekst chciał zauważyć, to sprzedaż wszelakich biletów organizuje ZTM i to jego karty są w tej chwili...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Arthorious napisał:
Jak by redaktor który pisał ten ten tekst chciał zauważyć, to sprzedaż wszelakich biletów organizuje ZTM i to jego karty są w tej chwili...
Doprawdy? To dlaczego na paragonie fiskalnym widnieje jak byk: "mpk lublin sp. z o.o.". Paragon pochodzi sprzed 2 tygodni
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
dopóki okres oczekiwania na wydanie biletu będzie trwał tyle co obecnie ilość placówek i tak nic nie zmieni. Takie bilety powinny być wydawane od ręki jak to zdarzyło mi się widzieć w innym mieście
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Arthorious napisał:
Jak by redaktor który pisał ten ten tekst chciał zauważyć, to sprzedaż wszelakich biletów organizuje ZTM i to jego karty są w tej chwili...
ZTMu? Co Ty powiesz...? A nawet jeśli tak jest, to nie widzę żadnej różnicy... Czym jest ZTM? W obecnej chwili niepotrzebnym (bo niewłaściwie działającym, jak było zakładane) pośrednikiem w przepływie kasy ze sprzedaży biletów i dotacji z budżetu miasta, oraz sposobem na stworzenie kolejnego stołka dla zagubionego partyjnego kolegi, który nie zdążył wsiąść do pędzącego pociągu wyborczego. A jak wiadomo, pośrednik jest po to by zarobić... W obecnej chwili ZTM jest pośrednikiem między miastem a spółką należącą do miasta... bezsens!!! Typowa pralnia pieniędzy o odwróconym mechanizmie działania (pieniądze po wypraniu znikają z kieszeni). Ile to lat w bólach rodził się ZTM (mając niejednego ojca), a po porodzie okazało się, że ma wady genetyczne... Chcieli dobrze, a wyszło jak zawsze... Miał być węzeł komunikacyjny, a nawet dwa, tunel i nie wiadomo co jeszcze, a mamy niedorobiony (bo w pospiechu przed nieuchronnie zbliżającymi się wyborami) ZTM. Po prostu Lublin - miasto inspiracji... A to Polska właśnie....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pieprzysz wac pan az zal czytać.ZTM nie jest od budowy tunelu czy węzłów komunikacyjnych tylko od organizowania trasportu publicznego w mieście.I zmiany w jego funkcjonowaniu zachodzą co jest widoczne jak choćby z w artykule o nocnych, zmianie numeracji, rozkładach, dystrybucji biletów, bilecie elektronicznym.Od 1 maja bedzie na kilku liniach jeździł prywatny przewoźnik Irex na wspólnym bilecie z MPK. I w kwestii formalnej.ZTM to część urzędu miasta, a nie jakis pośrednik miedzy miastem, a MPK. Najpierw sie doucz, a potem pisz.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
Pieprzysz wac pan az zal czytać.ZTM nie jest od budowy tunelu czy węzłów komunikacyjnych tylko od organizowania trasportu publicznego w mieście.I zmiany w jego funkcjonowaniu zachodzą co jest widoczne jak choćby z w artykule o nocnych, zmianie numeracji, rozkładach, dystrybucji biletów, bilecie elektronicznym.Od 1 maja bedzie na kilku liniach jeździł prywatny przewoźnik Irex na wspólnym bilecie z MPK. I w kwestii formalnej.ZTM to część urzędu miasta, a nie jakis pośrednik miedzy miastem, a MPK. Najpierw sie doucz, a potem pisz.[/quote] Szanowny, masz rację, że "ZTM nie jest od budowy tunelu czy węzłów komunikacyjnych". Nie napisałem, że ZTM jest od budowy. To zdanie akurat odnosiło się do władz Lublina. Pozostaje mi jedynie przeprosić wszystkich douczonych, że jako niedouczony wprowadziłem ich w błąd, gdyż z natury ciężko wymagać od niedouczonych precyzyjnego wysławiania się w taki sposób aby douczeni mogli zrozumieć. Idąc dalej, w statucie ZTM możemy znaleźć następujące zapisy (Rozdział III. Przedmiot i zakres działania, § 5):
Do podstawowych zadań ZTM należy: [*]1. Planowanie sieci komunikacyjnej przeznaczonej do obsługi liniami trolejbusowymi i autobusowymi; [...] [*]3. Planowanie układu linii trolejbusowych i autobusowych dostosowanych do rozpoznanych potrzeb przemieszczania się mieszkańców; [...] [*]10. Podejmowanie inicjatyw dotyczących zarządzania ruchem w celu zapewnienia priorytetów dla komunikacji miejskiej; [...] [*]12. Udział w pracach nad projektami polityki transportowej miasta i planami rozwoju transportu oraz udział w realizacji tej polityki;
Napisałeś: [quote]ZTM to część urzędu miasta, a nie jakis pośrednik miedzy miastem, a MPK
Zgadza się, że to "część urzędu miasta", ale jednak jak napisałem "pośrednik w przepływie kasy". Ad. "zmiany numeracji": to faktycznie bardzo istotna zmiana... "[...] linie zmienią swoje numery. Zamiast 301, 302 i 303 od 1 maja będą odpowiednio: N1, N2 i N3" Warto zastrzec ten pomysł w Urzędzie Patentowym. Proponuję nagrodę dla racjonalizatorów. Dla mnie -niedouczonego - jest to typowy makijaż - udawanie, że coś się dzieje. Nie jestem przeciwnikiem ZTM, ale nie mogę pogodzić się z tym jak obecnie funkcjonuje. I nadal twierdzę, że ZTM nie wykonuje zadań do których został powołany, bo trzeba było chociaż częściowo zrealizować obietnice przedwyborcze tuz przed wyborami. Szanowny, jak widzisz, jako niedouczony nie posłuchałem twoich rad, jako douczonego i tak już pozostanie. Więc nie wysilaj się, bo i tak nie dotrzesz do zwojów niedouczonego , bo ich prawdopodobnie w mojej głowie nie znajdziesz. Zachowaj tę poradę dla siebie. Jeśli podleczyłeś swoje kompleksy lub rozładowałeś swoje frustracje, napięcie - to dobrze - cieszę się, że mimowolnie mogłem ci w tym pomóc Polecam się na przyszłość, wal śmiało
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...