Witam :]
Niedługo muszę ostatecznie wybrać licea, a wciąż mam mętlik w głowie. Na początku muszę zaznaczyć, że jestem bardzo uzdolniona humanistycznie, natomiast z matmą- wyjątkowo słabo. Zastanawiam się nad Staszicem, Zamoyem, Unią i piątką. Chciałabym poznać m.in. Waszą opinię o nauczycielach i atmosferze. Ponadto warto wspomnieć, że łatwo ulegam stresowi i uczę się ze słuchu, tak więc zalezy mi na tym, żeby UCZONO, a nie mówiono, czego mam się nauczyć. Chcę, żeby wymagania były wysokie, lecz wiadomo, że nie chcę kuć po nocach, aby dostać tróję (choć wiadomo, że tak się zdarza w każdej szkole). Zależy mi również na nauce języków (obecnie znam angielski na poziomie advance i hiszpański na poziomie podstawowym, chcę się zacząc uczyć francuskiego, ew. niemieckiego). Jestem ambitna, a duza ilość nauki mnie nie przeraża, lecz to też w granicach zdrowego rozsądku. Słyszałam, że w Unii i Staszicu wielu uczniów się załamuje, bo nie potrafi sprostać wymaganiom nauczycieli lub jadą tylko na korepetycjach- czy tak jest naprawdę? Proszę uczniów, żeby mi troszkę przybliżyli, jak to wygląda
Dziękuję
|
|
Nie jestem za bardzo w temacie, ale słyszałam bardzo dobre rzeczy o "Czwórce" - LO im. Sempołowskiej.
|
|
Co trzeba zrobić aby dostać się do II Liceum Ogólnokształcącego im. Hetmana Jana Zamoyskiego???
|
|
Co trzeba zrobić aby dostać się do II Liceum Ogólnokształcącego im. Hetmana Jana Zamoyskiego???gałę |
|
Nie polecam tych "dobrych liceów", jadą na opinii, ucznów mają gdzieś, każdy musi sam się uczyć albo jak większość chodzić na korki. Nauczyciele w większości, bo oczywiście są wyjątki, nie tłumaczą tylko wymagają. Praktycznie żadnych fakultetów w klasie maturalnej! Inne licea, które muszą o swoją pozycję na rynku trochę powalczyć podchodzą zupełnie inaczej. Moje dziecko kończy właśnie 3 klasę w Unii - NIE POLECAM! Na korki nie ma już czasu, bo praktycznie musi brać ze wszystkiego, co zdaje na maturze, nie mówiąc o kosztach. W prywatnym liceum byłoby taniej.
|
|
Nie polecam twojej starej.
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|