"Urzędnicy liczyli, że dzięki wprowadzonej w lutym 2016 r. podwyżce cen biletów, wpływy z ich sprzedaży będą w bieżącym roku o 10 mln zł wyższe od ubiegłorocznych. Tak się nie stało." Hehe idioci, wiele osób tak jak ja ograniczyło wręcz korzystanie z ZTM do niezbędnego minimum przy tak drakońskich cenach. Zróbcie w końcu bilet 10-minutowy jak kiedyś, a nie 3,20 za przejechanie 2-3 przystanków.
|
|
Ale od razu? Pismaki
|
|
I ok i do przodu.
|
|
Chytry traci dwa razy. Ponadto komunikacja jest kiepska. Często kursy o określonych porach w rozkładzie jazdy są mocno spóźnione lub co gorsze wcale ich nie ma. Zostawiają pasażera na pastwę losu nie licząc się z tym iż, ktoś jedzie na określoną godzinę do pracy lub szkoły. Za taką cenę czasem jest taniej w 2,3 osoby pojechać taxi niż kupić bilety po 3,20 zł
|
|
Mało jest autobusów z końcowym na Porębie ??!!!! Po co kolejne??!!!!
|
|
Plany po prostu genialne - kolejny autobus na i tak zakorkowane ulice Kunickiego, Piłsudskiego i Racławickie no i kolejne dwa trajtki na Granitową, gdzie momentami wozy muszą czekać na przystanku końcowym bo nie ma jak wjechać na pętlę.
|
|
Poręba dopieszczona jak żadne inne osiedle,a jednocześnie pętla nie przystosowana do przyjęcia takiej liczby pojazdów.A z koleji pętla na Węglinie staje sie powoli tą pętlą nie potrzebną,BRAWO ZTM BRAAAWO.
|
|
przebieg trasy nowej jedenastki:
***s://***google.pl/maps/dir/51.2231185,22.5229515/51.2697388,22.5821455/@51.2419654,22.5222716,13z/data=!4m29!4m28!1m25!3m4!1m2!1d22.5659911!2d51.2261336!3s0x472257a75d4c9311:0x5d7fd88ee412482c!3m4!1m2!1d22.5637425!2d51.2376737!3s0x47225772a4d35ce5:0x13f8d7c5338bffe4!3m4!1m2!1d22.5525738!2d51.2442556!3s0x472257658efaa789:0x1edd181c533d5aef!3m4!1m2!1d22.5424674!2d51.2499788!3s0x47225761c688404b:0xa8f597131e39c118!3m4!1m2!1d22.5525058!2d51.2682375!3s0x472259fdd5e6edcb:0x67f0819fe9360a1e!1m0!3e0
|
|
A może by tak w snopkowie coś dodać? Wydłużyć? Przydało by się
|
|
A co z Os. Szerokie? jeździ tylko 1 autobus
chociaż 44 nam wróćcie po starej trasie...
|
|
No to osiedle Poręba to będzie mieć luksusy same: 2x połączenie z Paderewskiego( 13 i 42) 2x połączenie z Abramowicami (151 i 152), w okolice Mełgiewskiej ( 57 i 159). Trasa 11 podoba mi się bardzo, także tutaj duży plus. Jak na Porębę trafi jeszcze 161 to już chyba ze wszystkim mają połączenia. Na Osiedle Choiny by się coś nowego przydało. Na Kruczkowskiego z al. Racławickich jedzie 20 ale przez ulicę Budowlaną omijając bloki - jedna linia 29 nie rozwiązuje problemu, bo ona nie jedzie na racławickie. O ulicy Żeglarskiej też warto pamiętać - chodzi o tą nieszczęsną pętlę - po przebudowie byłaby możliwość skierowania na 15 bądź 40 przegubowców. Nowy Rok nowa nadzieja, nowy świat( linia 11 :) )
|
|
Ja proponuje dodatkowo powrot do koncepcji sprzed 1 fazy zmian, tj: wylaczenie z uzytkowania "petli" PARK BRONOWICE i ZANA LECLERC oraz OKOPOWA, 25 z Parku Bronowice wyslac do petli MELGIEWSKA WSEI a 157, ktore powinno jezdzic takze w weekendy wyslac po trasie obecnej 19 na os. Poreba, co pozwoliloby zlikwidowac obecna "19" ktora i tak ma AZ 5 kursow dziennie i od Zemborzyckiej dubluje sie calkowicie z trasa 157, obie linie nawet odjezdzaja o tej samej porze- 13:22 z Zemborzyckiej, warto to sprawdzic. Gdyby tak sie stalo to wtedy dac 38 z INZYNIERSKIEJ/KRUCZKOWSKIEGO a nie z Abramowic jak dotej pory co umozliwiloby przesiadke pasazerom z ulic Kruczkowskiego i Inzynierskiej w 157, czyli po trasie 19.
Nalazaloby rowniez wrocic do pomyslu skrocenia trasy "20" do DWORCA GL PKP a z Kruczkowskiego wyslac 30 z lekka modyfikacja trasy- przez Fabryczna i Al. Zygmuntowskie lub z zajazdem pod Dworzec Gl. PKP w obu kierunkach.
Dodatkowo powinno sie skierowac "8" z kolejnej prowizorycznej petli przy Okopowej wlasnie do petli DWORZEC GL PKP.
W temacie nowych linii 11 jak najbardziej, ponadto proponuje likwidacje archaicznych linii "szczytowych" ktore sluza wlasciwie nie wiadomo komu, zaosczedzone wozo kilometry przeznaczyc na inne polaczenia- zwiekszenie czestotliwosci kursow lub nowe linie, propnuje obecna szczytowa" 36" zastapic calodziennie nowa 36 z osiedla Choiny do Felin Europark- przez Kompozytorow Polskich, Elsnera, Zwiazkowa, Spoldzielczosci Pracy, Podzamcze, Unii Lubelskiej, Rondo Lubelskiego Lipca, Pl. Bychawski, Kunickiego, Dywizjonu 303, Krancowa i dalej po trasie "7" do petli Felin Europark.
|
|
Ja proponuje dodatkowo powrot do koncepcji sprzed 1 fazy zmian, tj: wylaczenie z uzytkowania "petli" PARK BRONOWICE i ZANA LECLERC oraz OKOPOWA, 25 z Parku Bronowice wyslac do petli MELGIEWSKA WSEI a 157, ktore powinno jezdzic takze w weekendy wyslac po trasie obecnej 19 na os. Poreba, co pozwoliloby zlikwidowac obecna "19" ktora i tak ma AZ 5 kursow dziennie i od Zemborzyckiej dubluje sie calkowicie z trasa 157, obie linie nawet odjezdzaja o tej samej porze- 13:22 z Zemborzyckiej, warto to sprawdzic. Gdyby tak sie stalo to wtedy dac 38 z INZYNIERSKIEJ/KRUCZKOWSKIEGO a nie z Abramowic jak dotej pory co umozliwiloby przesiadke pasazerom z ulic Kruczkowskiego i Inzynierskiej w 157, czyli po trasie 19.
Nalazaloby rowniez wrocic do pomyslu skrocenia trasy "20" do DWORCA GL PKP a z Kruczkowskiego wyslac 30 z lekka modyfikacja trasy- przez Fabryczna i Al. Zygmuntowskie lub z zajazdem pod Dworzec Gl. PKP w obu kierunkach.
Dodatkowo powinno sie skierowac "8" z kolejnej prowizorycznej petli przy Okopowej wlasnie do petli DWORZEC GL PKP.
W temacie nowych linii 11 jak najbardziej, ponadto proponuje likwidacje archaicznych linii "szczytowych" ktore sluza wlasciwie nie wiadomo komu, zaosczedzone wozo kilometry przeznaczyc na inne polaczenia- zwiekszenie czestotliwosci kursow lub nowe linie, propnuje obecna szczytowa" 36" zastapic calodziennie nowa 36 z osiedla Choiny do Felin Europark- przez Kompozytorow Polskich, Elsnera, Zwiazkowa, Spoldzielczosci Pracy, Podzamcze, Unii Lubelskiej, Rondo Lubelskiego Lipca, Pl. Bychawski, Kunickiego, Dywizjonu 303, Krancowa i dalej po trasie "7" do petli Felin Europark.
|
|
A tak wygląda na mapie nowa trasa JEDENASTKI:
google.pl/maps/dir/51.2231185,22.5229515/51.2697388,22.5821455/@51.2419654,22.5222716,13z/data=!4m29!4m28!1m25!3m4!1m2!1d22.5659911!2d51.2261336!3s0x472257a75d4c9311:0x5d7fd88ee412482c!3m4!1m2!1d22.5637425!2d51.2376737!3s0x47225772a4d35ce5:0x13f8d7c5338bffe4!3m4!1m2!1d22.5525738!2d51.2442556!3s0x472257658efaa789:0x1edd181c533d5aef!3m4!1m2!1d22.5424674!2d51.2499788!3s0x47225761c688404b:0xa8f597131e39c118!3m4!1m2!1d22.5525058!2d51.2682375!3s0x472259fdd5e6edcb:0x67f0819fe9360a1e!1m0!3e0
|
|
Prosimy o wydłużenie linii 18 lub innej do Snopkowa , chociaż co któryś kurs od poniedziałku do piątku.
|
|
Ja bym proponowała, żeby z czubów dać autobus na felin, bo trzeba jeździć z przesiadkami, które są niewygodne, w szczególności jak ktoś się spieszy do pracy.
Co z tego, że jest linia nr 50 jak jeździ za rzadko.
Z tą porębą to już przesada, niedługo wszystkie autobusy tam będą miały końcowy.
|
|
11 powinna jechac na porebe tam sa te centra medyczne i sporo osob by korzystalo z 11 zaproponowalbym jeszcze kurs przez zana bo przy ul jana pawla nic niema tylko osiedla
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|