Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Lublin stawia na rozrodczość (na górze dwa plemniki :-) )
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
tylko Koziołek w logo a nie żadne masońskie znaki
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czyżby Rada Miasta Lublin, w swojej (=PIS-dalekowzroczności) dostrzegła już dziś, że konkurujemy w dziedzinie Sztuk Pięknych, z​ niedoścignionym Wrocławiem. Uważam, że Koziołek Lubelski to dla każdego zainteresowanego jest trochę indywidualna persona. Może wobec braku w Lublinie np. ASP, ogólnie uczelni artystycznej, filmowej czy rzeźbiarskiej.   Osąd jest taki: że Lubelskiemu Koziołkowi też się należy prestiżowe podkreślenie. W tym samym czasie, już 255 wrocławskich krasnali harcuje na wrocławskich ulicach, schodkach barów, banków i finansjery. Lubelskie koziołki, łączcie się! To mała forma, a cieszy!   Szanowni, czytam projekty i budżety Koziegogrodu, a obserwuję ile kosztują metale kolorowe,i widziałbym już dziś żeby Dobry Radny podniósł to, Albo Zorganizował zbiórkę na te figurki, dzieci wrzucą po grosiku, ja też, i pewnie nie jeden profesor i nastąpi trwały git
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przecież to oczywiste, że zlecenie nie obejmowało tylko tego co widać na zdjęciu, bo wersji logo było aż 6. Do tego analiza, opisanie logo, wydruki próbne etc etc.
To fakt. Ciężka robota była. Co najmniej kilka miesięcy pracy w trudzie i znoju po 8 godzin dziennie. No to chlup, za te 7 tysiaków i za zdrowie podatnikow.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
co ciekawe nowe logo już się pojawiło na przystankach w maju na plakatach reklamujących Sportival... http://43ride.com/wp-content/uploads/2015/05/lublin-sportival-plakat.jpg
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bezczelna, arogancja urzędnicza klasa próżniacza wywodząca się z napływowego chłopskiego elementu ma w zadzie tradycję, historię, obyczaj. "Teraz K.......a MY" króluje! Żenada !!! Czy wy nie rozumiecie, że Lublin NIE JEST WASZ?????
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lublin stawia na rozrodczość (na górze dwa plemniki :-) )
O to to, jakoś mi się tak właśnie skojarzyło. Trafna uwaga,:-).
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Komentarze na poziomie - "nie znam się, to się wypowiem". Lifting bardzo dobry, czytelniejszy i spójniejszy znak, marka rozpoznawalna i fajna, więc nie ma potrzeby zmiany od podstaw. Jeśli ktoś nie rozróżnia herbu od logo i ich funkcji, zachęcam do edukacji w tym zakresie - nawet u wujka Google. Oba symbole się nie wykluczają i mogą współistnieć. A projekt ma kosztować. Jak kogoś cena w oczy kole, to nikt nikomu nie broni edukować się i zarabiać tyle samo. Droga wolna. Koniec i kropka.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jakiś taki "arabski" ten napis...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
wsadzcie sobie gleboko w 4 litery to logo, kto to akceptuje i jeszcze placi za to?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dlczego w komentarzach znowu PISiory? Dlaczego oni zawsze mają coś anty? Logo nie jest moze kozackie ale juz sie przyjelo. A te patafiany by tylko zmienialy. Ile kasy trzeba by bylo wydac z kieszeni podatnikow zeby zmienic logo? Nie znajom sie i siem wypowiadajom stare bencwały i obiboki, ktore nic pozytecznego dla miasta procz przeszkadzania nie zrobily.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przecież to logo nie nadaje się do druku z tą zielenią. ... można ją uzyskać tylko pigmentem, co zawyża sporo koszt każdego wydruku promocyjnego. Więc albo każdy wydruk będzie różnił się kolorystycznie od projektu, lub będą dopłacać do druku. Ciekawe kto ma znajomego drukarza wśród radnych ;p
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Już wcześniej zauważyłem zmianę i zwiększenie czytelności w okolicy -IN, logo "oko" teraz przypomina o chorągwi! Leonardo-compatible
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Logotyp ten prezentuje żenująco niski poziom i wydaje się zaprojektowane przez bardzo początkującego grafika. Typografia jest zła i stworzone nie według sztuki zawodowej projektanta. Posiada elementarne błędy projektowe. Ten logotyp nadaje się do kosza i do zaprojektowania od początku przez kogoś, kto to potrafi. Spyta ktoś, dlaczego w mieście x wydano 20 czy 30 tys na logo. Otóż dlatego, że jak się wyda 7, to wygląda ono tak, jak to wyżej. To nawet nie jest kwestia ceny, ktoś z minimum dobrej woli mógłby zaprojektować dobre i tanio. Ale to nie jest jedno z nich.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
o jest skandal!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To logo niestety wygląda jak połączenie dwóch psich że tak to ujmę... tyłów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Po co te hejty, przecież ktoś tego grafika wybrał i znał jego poziom.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Po co wam koziołek? Jest oko w logo, jest miejski monitoring, wszystko gra.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czekamy na próbkę. Agencje graficzne na pewno czytają, więc być może masz swoje pięć minut!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Logotyp ten prezentuje żenująco niski poziom i wydaje się zaprojektowane przez bardzo początkującego grafika. Typografia jest zła i stworzone nie według sztuki zawodowej projektanta. Posiada elementarne błędy projektowe. Ten logotyp nadaje się do kosza i do zaprojektowania od początku przez kogoś, kto to potrafi. Spyta ktoś, dlaczego w mieście x wydano 20 czy 30 tys na logo. Otóż dlatego, że jak się wyda 7, to wygląda ono tak, jak to wyżej. To nawet nie jest kwestia ceny, ktoś z minimum dobrej woli mógłby zaprojektować dobre i tanio. Ale to nie jest jedno z nich.
A widziałeś księgę znaku i uzasadnienie wyboru konkretnego fontu?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...