Lublin stawia na rozrodczość (na górze dwa plemniki :-) )
|
|
tylko Koziołek w logo a nie żadne masońskie znaki
|
|
Czyżby Rada Miasta Lublin, w swojej (=PIS-dalekowzroczności) dostrzegła już dziś, że konkurujemy w dziedzinie Sztuk Pięknych,
z niedoścignionym Wrocławiem. Uważam, że Koziołek Lubelski to dla każdego zainteresowanego jest trochę indywidualna persona. Może wobec braku w Lublinie np. ASP, ogólnie uczelni artystycznej, filmowej czy rzeźbiarskiej.
Osąd jest taki: że Lubelskiemu Koziołkowi też się należy prestiżowe podkreślenie. W tym samym czasie, już 255 wrocławskich krasnali harcuje na wrocławskich ulicach, schodkach barów, banków i finansjery. Lubelskie koziołki, łączcie się! To mała forma, a cieszy!
Szanowni, czytam projekty i budżety Koziegogrodu, a obserwuję ile kosztują metale kolorowe,i widziałbym już dziś żeby Dobry Radny podniósł to, Albo Zorganizował zbiórkę na te figurki, dzieci wrzucą po grosiku, ja też, i pewnie nie jeden profesor i nastąpi trwały git
|
|
Przecież to oczywiste, że zlecenie nie obejmowało tylko tego co widać na zdjęciu, bo wersji logo było aż 6. Do tego analiza, opisanie logo, wydruki próbne etc etc.To fakt. Ciężka robota była. Co najmniej kilka miesięcy pracy w trudzie i znoju po 8 godzin dziennie. No to chlup, za te 7 tysiaków i za zdrowie podatnikow. |
|
co ciekawe nowe logo już się pojawiło na przystankach w maju na plakatach reklamujących Sportival...
http://43ride.com/wp-content/uploads/2015/05/lublin-sportival-plakat.jpg
|
|
Bezczelna, arogancja urzędnicza klasa próżniacza wywodząca się z napływowego chłopskiego elementu ma w zadzie tradycję, historię, obyczaj. "Teraz K.......a MY" króluje! Żenada !!! Czy wy nie rozumiecie, że Lublin NIE JEST WASZ?????
|
|
Lublin stawia na rozrodczość (na górze dwa plemniki :-) )O to to, jakoś mi się tak właśnie skojarzyło. Trafna uwaga,:-). |
|
Komentarze na poziomie - "nie znam się, to się wypowiem". Lifting bardzo dobry, czytelniejszy i spójniejszy znak, marka rozpoznawalna i fajna, więc nie ma potrzeby zmiany od podstaw. Jeśli ktoś nie rozróżnia herbu od logo i ich funkcji, zachęcam do edukacji w tym zakresie - nawet u wujka Google. Oba symbole się nie wykluczają i mogą współistnieć. A projekt ma kosztować. Jak kogoś cena w oczy kole, to nikt nikomu nie broni edukować się i zarabiać tyle samo. Droga wolna. Koniec i kropka.
|
|
Jakiś taki "arabski" ten napis...
|
|
wsadzcie sobie gleboko w 4 litery to logo, kto to akceptuje i jeszcze placi za to?
|
|
Dlczego w komentarzach znowu PISiory? Dlaczego oni zawsze mają coś anty? Logo nie jest moze kozackie ale juz sie przyjelo. A te patafiany by tylko zmienialy. Ile kasy trzeba by bylo wydac z kieszeni podatnikow zeby zmienic logo? Nie znajom sie i siem wypowiadajom stare bencwały i obiboki, ktore nic pozytecznego dla miasta procz przeszkadzania nie zrobily.
|
|
Przecież to logo nie nadaje się do druku z tą zielenią. ... można ją uzyskać tylko pigmentem, co zawyża sporo koszt każdego wydruku promocyjnego. Więc albo każdy wydruk będzie różnił się kolorystycznie od projektu, lub będą dopłacać do druku. Ciekawe kto ma znajomego drukarza wśród radnych ;p
|
|
Już wcześniej zauważyłem zmianę i zwiększenie czytelności w okolicy -IN, logo "oko" teraz przypomina o chorągwi!
Leonardo-compatible
|
|
Logotyp ten prezentuje żenująco niski poziom i wydaje się zaprojektowane przez bardzo początkującego grafika. Typografia jest zła i stworzone nie według sztuki zawodowej projektanta. Posiada elementarne błędy projektowe. Ten logotyp nadaje się do kosza i do zaprojektowania od początku przez kogoś, kto to potrafi.
Spyta ktoś, dlaczego w mieście x wydano 20 czy 30 tys na logo. Otóż dlatego, że jak się wyda 7, to wygląda ono tak, jak to wyżej.
To nawet nie jest kwestia ceny, ktoś z minimum dobrej woli mógłby zaprojektować dobre i tanio. Ale to nie jest jedno z nich.
|
|
o jest skandal!
|
|
To logo niestety wygląda jak połączenie dwóch psich że tak to ujmę... tyłów.
|
|
Po co te hejty, przecież ktoś tego grafika wybrał i znał jego poziom.
|
|
Po co wam koziołek? Jest oko w logo, jest miejski monitoring, wszystko gra.
|
|
Czekamy na próbkę. Agencje graficzne na pewno czytają, więc być może masz swoje pięć minut!
|
|
Logotyp ten prezentuje żenująco niski poziom i wydaje się zaprojektowane przez bardzo początkującego grafika. Typografia jest zła i stworzone nie według sztuki zawodowej projektanta. Posiada elementarne błędy projektowe. Ten logotyp nadaje się do kosza i do zaprojektowania od początku przez kogoś, kto to potrafi. Spyta ktoś, dlaczego w mieście x wydano 20 czy 30 tys na logo. Otóż dlatego, że jak się wyda 7, to wygląda ono tak, jak to wyżej. To nawet nie jest kwestia ceny, ktoś z minimum dobrej woli mógłby zaprojektować dobre i tanio. Ale to nie jest jedno z nich.A widziałeś księgę znaku i uzasadnienie wyboru konkretnego fontu? |
Strona 2 z 3
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|