organizuję szkolenia dla łosi i saren dotyczące bezpiecznego przebiegania kładką nad s19.
|
|
Budowa naszych dróg kosztuje 3x więcej niż w Niemczech,a to za sprawą projektantów ,którzy stale je podrażają.Mamy na trasie trzeba czy nie:tony wylanej farby dla utrudnienia ruchu ,a najbardziej płynności.,ekrany jak żywopłoty w dawnym ZSRR,znaków i oznaczeń dzięki którym rozkojarzeni powodują wypadki metalowe płoty i płotki,nawet z lin,a koło W-wy rowy głębokości najmniej 2 m.Oznacza to wszystko ,że złodziejstwo u nas sięga zenitu.To dlatego teraz tak opozycja się burzy!!!
|
|
ja pierdziele ta kładka wygląda jak cały wiadukt, rozumiem ideę przejścia dla zwierząt ale budować im autostrady? to już przesada. i te światła w Konopnicy... po kiego grzyba było je robić skoro teraz ma być rondo? nie lepiej było tak od razu? Debilizm totalny i wywalanie naszych pieniedzy.
|
|
organizuję szkolenia dla łosi i saren dotyczące bezpiecznego przebiegania kładką nad s19.To zaproś swoją rodzinę. |
|
Co by nie zrobili dla was będzie źle i nie tak.
|
|
łosiem to bedzie ten co nie kuipi teraz sobie działki w pokonpnicy, bo to ostatnia szansa zeby kupic tanią działke
|
|
Niestety po S19 tak jak i po s17 będą jeździć łosie.
|
|
Ale przepraszam jakie zwierzeta???????Od czasu jak zaczeli wycinac las poza bazantami i to tez zadko nie ma zwierzat.....a no tak przepraszam lisy jeszcze....plaga tego jest
|
|
Niekompetencja osób projektujących drogi i osób sprawdzających ich pracę jest porażająca.
Nie znikną korki w Konopnicy bo ruch zmniejszy się o max 10 %. Szeroka jak morze obwodnica Lublina nie ułatwi do niego dojazdu tylko tranzyt wypchnie. Wystarczyła by do tego droga 2+1 a i tak była by raczej pustawa. Największy przykład marnowania kasy to rozjazdy na północnej części obwodnicy ( po 5 pasów w jednym kierunku na których nigdy nie jechało równocześnie więcej niż 2 samochody lub kładka dla pracowników obsługi po której nigdy nikt nie szedł i nie będzie chodził.
W lublinie również błysk geniuszu przy dworcu PKP. Wiadukt nad dojazdem do targów Lublin - kosztowny i nikomu nie potrzebny zamiast nad dowolnym mocno korkującym się skrzyżowaniem w Lublinie.
Wolał bym żeby te pieniądze ukradli bo jak powiedział napoleon złodziejstwo ma swoje granice a głupota nie.
|
|
Niekompetencja osób projektujących drogi i osób sprawdzających ich pracę jest porażająca. Nie znikną korki w Konopnicy bo ruch zmniejszy się o max 10 %. Szeroka jak morze obwodnica Lublina nie ułatwi do niego dojazdu tylko tranzyt wypchnie. Wystarczyła by do tego droga 2+1 a i tak była by raczej pustawa. Największy przykład marnowania kasy to rozjazdy na północnej części obwodnicy ( po 5 pasów w jednym kierunku na których nigdy nie jechało równocześnie więcej niż 2 samochody lub kładka dla pracowników obsługi po której nigdy nikt nie szedł i nie będzie chodził. W lublinie również błysk geniuszu przy dworcu PKP. Wiadukt nad dojazdem do targów Lublin - kosztowny i nikomu nie potrzebny zamiast nad dowolnym mocno korkującym się skrzyżowaniem w Lublinie. Wolał bym żeby te pieniądze ukradli bo jak powiedział napoleon złodziejstwo ma swoje granice a głupota nie.człowieku z góry sławin - życzę Ci abyś przejechał sie obwodnicą za 20 lat i przypomniał sobie co teraz piszesz. W sprawie ekranów popieram głos w dyskusji. Taka ilość jest niepotrzebna. |
|
Ha, ha zwierzęta, a kto widział w tym lesie jakieś zwierzęta? Tą kładką to pewnie będzie chodził pan rzecznik!!!!!
|
|
Czy te dzikie zwierzęta będą zdawać na prawo jazdy?czy na tym wiadukcie będą dla nich światła?
|
|
Czy te dzikie zwierzęta będą zdawać na prawo jazdy?czy na tym wiadukcie będą dla nich światła?
|
|
Żyć nam przyszło w kraju absurdów trwonimy ciężkie miliony na coś co nigdy nie będzie wykorzystane przez zwierzęta te tony asfaltu to kilka wyremontowanych dróg w samorządach, a zwierze i tak przejdzie gdzie będzie chciało, jeżeli tak to postawmy szereg znaków aby na kładkę kierować te wszystkie niemyślące barany....
|
|
wywalone pieniądze w bloto juz dawno sprawdzono ze te kladki dla zwierząt sa bez sensu bo wiecej kozysta z nich ludzi niż zwierząt
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|