Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lotnisko Lublin: Awaria radiolatarni naprawiona

Utworzony przez Pre, 10 lutego 2013 o 09:00 Powrót do artykułu
"Port nie poinformował o utrudnieniach ..." bo osoby za to odpowiedzialne nie miały czasu ! Przecież wczoraj były ostatki, to chyba wszyscy zabalowali i w d...e mieli pasażerów, ich rodziny itd !!! Przecież nie ważny jest jakiś pasażer tylko comiesięczna wypłata, bez względu na to ile samolotów i pasażerów się odprawi !!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dlaczego nikt nie pomyślał o urządzeniu zastępczym w czasie awarii, ciekawe co się dzieje w Warszawie, Gdańsku, Katowicach czy innych miastach jak taka awaria się zdarzy czy też zamykają lotniska, a może tam takie awarie nigdy się nie zdarzyła
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Pre napisał:
"Port nie poinformował o utrudnieniach ..." Przecież nie ważny jest jakiś pasażer tylko comiesięczna wypłata, bez względu na to ile samolotów i pasażerów się odprawi !!!
o to to Co tam jacyś pasażerowie z torbami w halo odlotów, niech siedzą i czekają nie wiadomo na co.... Ew. można ich przetrzepać mimo że i tak nie odlecą.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Pomyłka w tekście ! To lubelskie kartoflisko a nie lotnisko !
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Lef napisał:
Pomyłka w tekście ! To lubelskie kartoflisko a nie lotnisko !
nie przesadzaj. Lotnisko jest ok, gorzej z niektórymi osobami tam zatrudnionymi. Myślą że pasażerowie są dla nich a nie odwrotnie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Gość napisał:
nie przesadzaj. Lotnisko jest ok, gorzej z niektórymi osobami tam zatrudnionymi. Myślą że pasażerowie są dla nich a nie odwrotnie.
Szczera prawda, najpierw ktoś z lotniska mówi że samolot nie wylądował bo miał usterkę później zmienia zadnie i mówi że jest awaria radiolatarni, jaki wniosek, sam nie wie mówi, nie orientuje się w sprawach dotyczących lądowań, lotnictwa, nie weryfikuje togo co ma powiedzieć, czy to jest prawdziwa informacja, po prosu plecie i powtarza to co ktoś mu powiedziała, a ten kto mu to powiedział też nie ma pojęcia co się zepsuło, co się zdarzyło. Czyli brak kompetencji ludzi przekazujących informację, typowy dla ludzi zatrudnionych po znajomości.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A co z tymi co mieli wczoraj lecieć? Wrócili do domów?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Awaria może się przytrafić zawsze i wszędzie. Dla malkontentów: niedawno odbył się Super Bowl w USA;100 mln widzów przed TV, transmisja na cały świat, 30 sek. reklama 4 mln dolarów. I co? I nagle gaśnie światło na pół godziny! Awaria. I co wy na to? Nie róbcie z tego juz takiej tragedii narodowej
Zaloguj się, aby oddać głos
0
awaria naprawiona ! dobre i jak tu nie mówić o pismakach
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ci pasazerowie co mieli wczoraj lecieć do Luton zostali przewiezieni do Warszawy i stamtąd o 6 wylecieli. Nie zmienia to jednak faktu iż lotnisko lubelskie działa slamazarnie i mało profesjonalnie. Jedyne wytłumaczenie to że się uczą dopiero ale i tak marna to pociecha.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Tak Ci ktorzy mieli loty na wczoraj wrocili do domow. Nikt z informacji ani obslugi lotniska nie informowal mojej mamy az do godz 19 a ja w tym czasie bylem juz w trasie gdyz mieszkam bardzo daleko od Luton. Ok 19.30 mama zadzwonila do mnie ze lot jest odwolany i nastepny mozliwy lot bedzie dopiero w przyszlym tygodniu. To jakas porazka . Zapytalem czy mozna zamienic na lot z Okecia do innych miast Liverpool Doncaster? Powiedzieli w informacji ze nie ma takiej mozliwosci. Porazka jakas dopiero po tel wykomamym do Wizz air przebookowalismy bilet na pon do Liverpool zenada jednym slowem obsluga na lotnisku przykro ze z taka niekompetencja musimy borykacsie na kazdym kroku
Zaloguj się, aby oddać głos
0
ktoś powinien się tłumaczyć z tego chaosu informacyjnego. Nie z awarii jakiegoś urządzenia ale z potraktowania pasażerów.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nie jest prawdą, że pasażerowie polecieli dzisiaj, z Warszawy o 6:00. Owszem kilkunastu (dokładnie 16 osó poleciało, bo w porę zadzwonili do Wizz'a i się przebukowali. Reszta stała w gigantycznej kolejce do biura linii a biuro, nie było w stanie zapewnić usługi na jakimkolwiek poziomie. Rozumiem, że pracownicy lotniska nie znają się na tym co robią i nie potrafią obsługiwać ruchu lotniczego. Uczą się, popełniają błędy i mam nadzieję, że za jakiś czas się nauczą. Jednak to, co wyprawiał wczoraj personel Wizzair, przechodziło ludzkie pojęcie. Arogancja, niekompetencja i lekceważenie przywodziły na myśl skojarzenia z kolejkami za mięsem w siódmej dekadzie ubiegłego wieku.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dwie uwagi : 1. baprawy urzadzenia radiolatarni nie mogli wykonać pracownicy Portu - bo jest ono objęte gwarancją i musiał to zrobić serwis wabryczny 2. za informacje odpowiada Przewoznik - wykorzystując informacje na lotniskach. To fakt,ze to dopiero 3 loty dziennie i mozna uczyć sie na błedach - ale co bedzie jak zaczną się loty czarterowe i nowe połaczenia - w tym krajowe ???
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Awaria radiolatarni naprawiona Awarię chyba można usunąć, a nie naprawić...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jaki personel Wizz ? przeciez na lotnisku nie ma nikogo od wizzaira czy ryana ! obsługa zajmują się pracownicy portu
Zaloguj się, aby oddać głos
0
asd napisał:
Awaria radiolatarni naprawiona Awarię chyba można usunąć, a nie naprawić...
awarię można też naprawić.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
warto to przeczyta; http://serwisy.gazetaprawna.pl/transport/artykuly/678975,nowe_lotniska_nowe_klopoty_terminal_w_lublinie_moze_podzielic_losy_modlina.html
Zaloguj się, aby oddać głos
0
No wreszcie usunęli tą awarie bo ludzie nie mieli już jak się dostać do Chełma przez Rejowiec i Motycza:)))
Zaloguj się, aby oddać głos
0
No, przeciez juz masa osob wziela nagrody, premie za dobrze wykonana prace. Kilku naszych radnych i nieradnych tez sie reklamowalo z okazji "dobrze" wykonanej pracy!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: