"Port nie poinformował o utrudnieniach ..." bo osoby za to odpowiedzialne nie miały czasu ! Przecież wczoraj były ostatki, to chyba wszyscy zabalowali i w d...e mieli pasażerów, ich rodziny itd !!!
Przecież nie ważny jest jakiś pasażer tylko comiesięczna wypłata, bez względu na to ile samolotów i pasażerów się odprawi !!!
|
|
Dlaczego nikt nie pomyślał o urządzeniu zastępczym w czasie awarii, ciekawe co się dzieje w Warszawie, Gdańsku, Katowicach czy innych miastach jak taka awaria się zdarzy czy też zamykają lotniska, a może tam takie awarie nigdy się nie zdarzyła
|
|
o to to Co tam jacyś pasażerowie z torbami w halo odlotów, niech siedzą i czekają nie wiadomo na co.... Ew. można ich przetrzepać mimo że i tak nie odlecą. |
|
Pomyłka w tekście ! To lubelskie kartoflisko a nie lotnisko !
|
|
nie przesadzaj. Lotnisko jest ok, gorzej z niektórymi osobami tam zatrudnionymi. Myślą że pasażerowie są dla nich a nie odwrotnie. |
|
Szczera prawda, najpierw ktoś z lotniska mówi że samolot nie wylądował bo miał usterkę później zmienia zadnie i mówi że jest awaria radiolatarni, jaki wniosek, sam nie wie mówi, nie orientuje się w sprawach dotyczących lądowań, lotnictwa, nie weryfikuje togo co ma powiedzieć, czy to jest prawdziwa informacja, po prosu plecie i powtarza to co ktoś mu powiedziała, a ten kto mu to powiedział też nie ma pojęcia co się zepsuło, co się zdarzyło. Czyli brak kompetencji ludzi przekazujących informację, typowy dla ludzi zatrudnionych po znajomości. |
|
A co z tymi co mieli wczoraj lecieć? Wrócili do domów?
|
|
Awaria może się przytrafić zawsze i wszędzie.
Dla malkontentów: niedawno odbył się Super Bowl w USA;100 mln widzów przed TV, transmisja na cały świat, 30 sek. reklama 4 mln dolarów. I co? I nagle gaśnie światło na pół godziny!
Awaria. I co wy na to?
Nie róbcie z tego juz takiej tragedii narodowej
|
|
awaria naprawiona !
dobre
i jak tu nie mówić o pismakach
|
|
Ci pasazerowie co mieli wczoraj lecieć do Luton zostali przewiezieni do Warszawy i stamtąd o 6 wylecieli. Nie zmienia to jednak faktu iż lotnisko lubelskie działa slamazarnie i mało profesjonalnie. Jedyne wytłumaczenie to że się uczą dopiero ale i tak marna to pociecha.
|
|
Tak Ci ktorzy mieli loty na wczoraj wrocili do domow. Nikt z informacji ani obslugi lotniska nie informowal mojej mamy az do godz 19 a ja w tym czasie bylem juz w trasie gdyz mieszkam bardzo daleko od Luton. Ok 19.30 mama zadzwonila do mnie ze lot jest odwolany i nastepny mozliwy lot bedzie dopiero w przyszlym tygodniu. To jakas porazka . Zapytalem czy mozna zamienic na lot z Okecia do innych miast Liverpool Doncaster? Powiedzieli w informacji ze nie ma takiej mozliwosci. Porazka jakas dopiero po tel wykomamym do Wizz air przebookowalismy bilet na pon do Liverpool zenada jednym slowem obsluga na lotnisku przykro ze z taka niekompetencja musimy borykacsie na kazdym kroku
|
|
ktoś powinien się tłumaczyć z tego chaosu informacyjnego. Nie z awarii jakiegoś urządzenia ale z potraktowania pasażerów.
|
|
Nie jest prawdą, że pasażerowie polecieli dzisiaj, z Warszawy o 6:00. Owszem kilkunastu (dokładnie 16 osó poleciało, bo w porę zadzwonili do Wizz'a i się przebukowali. Reszta stała w gigantycznej kolejce do biura linii a biuro, nie było w stanie zapewnić usługi na jakimkolwiek poziomie.
Rozumiem, że pracownicy lotniska nie znają się na tym co robią i nie potrafią obsługiwać ruchu lotniczego. Uczą się, popełniają błędy i mam nadzieję, że za jakiś czas się nauczą. Jednak to, co wyprawiał wczoraj personel Wizzair, przechodziło ludzkie pojęcie. Arogancja, niekompetencja i lekceważenie przywodziły na myśl skojarzenia z kolejkami za mięsem w siódmej dekadzie ubiegłego wieku.
|
|
Dwie uwagi :
1. baprawy urzadzenia radiolatarni nie mogli wykonać pracownicy Portu - bo jest ono
objęte gwarancją i musiał to zrobić serwis wabryczny
2. za informacje odpowiada Przewoznik - wykorzystując informacje na lotniskach.
To fakt,ze to dopiero 3 loty dziennie i mozna uczyć sie na błedach - ale co bedzie jak
zaczną się loty czarterowe i nowe połaczenia - w tym krajowe ???
|
|
Awaria radiolatarni naprawiona
Awarię chyba można usunąć, a nie naprawić...
|
|
Jaki personel Wizz ? przeciez na lotnisku nie ma nikogo od wizzaira czy ryana ! obsługa zajmują się pracownicy portu
|
|
awarię można też naprawić. |
|
warto to przeczyta;
http://serwisy.gazetaprawna.pl/transport/artykuly/678975,nowe_lotniska_nowe_klopoty_terminal_w_lublinie_moze_podzielic_losy_modlina.html
|
|
No wreszcie usunęli tą awarie bo ludzie nie mieli już jak się dostać do Chełma przez Rejowiec i Motycza:)))
|
|
No, przeciez juz masa osob wziela nagrody, premie za dobrze wykonana prace. Kilku naszych radnych i nieradnych tez sie reklamowalo z okazji "dobrze" wykonanej pracy!
|
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|