"Zarząd PLL poinformował nas o czterech płaszczyznach negocjacji w sprawie nowych kierunków. Trzy dotyczą połączeń zagranicznych. Chodzi o Rzym, Frankfurt i Tel Awiw. To najbardziej pożądane i optymalne dla nas kierunki - wyjaśnia Jacek Sobczak, przewodniczący rady nadzorczej PLL."
czytajcie między wierszami: które z powyższych miast jest poza EU?
|
|
"O ile wzrosną koszty po uruchomieniu stałego przejścia ?
Do szewskiej pasji doprowadzają mieszkańców informacje, ile dopłaca państwo do Okęcia, a tutaj o zupełnie innego rzędu pieniądze chodzi – stwierdził Lech Sprawka (PiS)."
... Okęcie to jedno z 6 lotnisk w Polsce (a mamy ich 13), do których podatnik nie dopłaca.
|
|
Nie wiem po co w Radomiu lotnisko, po co wydawać grube miliony skoro niedaleko Warszawa, ale jeśli je uruchomią to rzeczywiście Lublin dużo straci, napewno tam będzie od razu stałe przejści i duża liczba lotów, ludzie z lubelskiego będa tam jeździć
|
|
"O ile wzrosną koszty po uruchomieniu stałego przejścia ? Do szewskiej pasji doprowadzają mieszkańców informacje, ile dopłaca państwo do Okęcia, a tutaj o zupełnie innego rzędu pieniądze chodzi – stwierdził Lech Sprawka (PiS)." ... Okęcie to jedno z 6 lotnisk w Polsce (a mamy ich 13), do których podatnik nie dopłaca.tak naprawdę to tylko 3 zarobiły na siebie ,okęcie,balice i gdańsk.Panu sprawce pomyliło się lotnisko z PLL lot. druga sprawa co to za sojusz z rumunią.wymieniona linia lata do ;
|
|
http://www.rynekinfrastruktury.pl/artykul/55/1/radom-otwarcie-lotniska-pod-koniec-roku.html
"Lotnisko w Radomiu zostanie uruchomione w 2014 roku.
Na przełomie wiosny i lata zostaną uruchomione urządzenia nawigacyjne DVOR/DME, co umożliwi rozpoczęcie regularnych połączeń pasażerskich oraz czarterów."
|
|
Państwo dopłaca do Okęcia, utrzymując chociażby ogromne posterunki celne, straży granicznej i INNYCH SŁUŻB (w Lublinie byłby to niewielki ułamek w porównaniu z Okęciem - 50-60 razy mniej) to po pierwsze, ponadto poprzez dokapitalizowanie przedsiębiorstwa porty lotnicze itd.
Co do Radomia to niech sobie tam powstaje - nic nam do tego, Jasionki istnieją praktycznie tylko dzięki dotacji.... gdyby na Lublin się tyle dopłacało to siatka byłaby dwa razy większa 0,8-1.2 mln pasażerów / rok, ale w Lublinie trzeba spłacić najpierw kredyty budowlane.
|
|
Wbrew pozorom państwo dopłaca do Warszawy, własnie utrzymując wielką infrastrukturę państwową związaną z lotniskiem i na lotnisku (służby celne, graniczne i multum INNYCH) łatwo zobaczyć że jest ich niewspółmiernie więcej niż na innych lotniskach - TO TEŻ NALEŻY DODAWAĆ DO BILANSU LOTNISKA (nie tylko kasjerów, sprzątaczki, odśnieżanie itd - bo tu państwo nie dokłada, ale służby państwowe są opłacane przez budżet państwa)
|
|
Wbrew pozorom państwo dopłaca do Warszawy, własnie utrzymując wielką infrastrukturę państwową związaną z lotniskiem i na lotnisku (służby celne, graniczne i multum INNYCH) łatwo zobaczyć że jest ich niewspółmiernie więcej niż na innych lotniskach - TO TEŻ NALEŻY DODAWAĆ DO BILANSU LOTNISKA (nie tylko kasjerów, sprzątaczki, odśnieżanie itd - bo tu państwo nie dokłada, ale służby państwowe są opłacane przez budżet państwa)TO prawda dlatego posłowie mają rację - utrzymanie służb państwowych na lotnisku w Warszawie z budżetu państwa jest bardzo drogie i nie jest brane w bilansie lotniska |
|
Skoro jak na niektórych lotniskach trawiastych są stałe przejścia graniczne to tym bardziej Port Lotniczy Lublin może mieć stałe przejście...
Ponadto należy podkreślić że w Świdniku zapełnienie jest naprawdę dobre, to dobrze rokuje na przyszłość a trasa S-12 nie będzie gotowa co najmniej przez przez 3 lata, odcinek do mostu w Puławach zrobią może za 2,5 roku...
|
|
Państwo dopłaca do Okęcia, utrzymując chociażby ogromne posterunki celne, straży granicznej i INNYCH SŁUŻB (w Lublinie byłby to niewielki ułamek w porównaniu z Okęciem - 50-60 razy mniej) to po pierwsze, ponadto poprzez dokapitalizowanie przedsiębiorstwa porty lotnicze itd.
Koszty utrzymania służb państwowych rynki infrastruktury przecież nie podają ;)
Nie mówiąc już o lotnisku w Modlinie (coś chyba samorząd Mazowiecki dołoży ;) - nawet jakby samoloty zaczęły latać od października czy listopada to w tym roku nieźle dołożą - a stałe przejście jest....
|
|
Skoro mogliśmy się zjednoczyć s sprawie S17 to można zrobić podobnie w sprawie lotniska. Pozdrawiam
|
|
Państwo dopłaca do Okęcia, utrzymując chociażby ogromne posterunki celne, straży granicznej i INNYCH SŁUŻB (w Lublinie byłby to niewielki ułamek w porównaniu z Okęciem - 50-60 razy mniej) to po pierwsze, ponadto poprzez dokapitalizowanie przedsiębiorstwa porty lotnicze itd. Co do Radomia to niech sobie tam powstaje - nic nam do tego, Jasionki istnieją praktycznie tylko dzięki dotacji.... gdyby na Lublin się tyle dopłacało to siatka byłaby dwa razy większa 0,8-1.2 mln pasażerów / rok, ale w Lublinie trzeba spłacić najpierw kredyty budowlane. 0,8-1,2 mln.-widać jacy znawcy lotnictwa wypowiadają się w temacie.Prześledź ilośc osób w istniejących lotniskach,ilość mieszkańców itp. To są właśnie demagogie,które głoszą politycy i jeszcze są tacy co im wierzą. Lotnisko nie ma wielkiego potencjału.Podobnie jak Rzeszów,który utrzymywany jest tylko przez samorzad.Sa to lotniska,które nigdy nie zarobią na siebie.Tanie linie -małe przychody.To,że ktoś leci za 1 zł oznacza,że ktoś mu za to dopłaca. |
|
(O)Posłowie lubelscy za mało lobbują, nie mają poparcia u tych co nie wymawiają e-r i to się przekłada na brak sukcesów bądź co bądź dość potencjalnej Lubelszczyzny.lubelskie p osły wcale nie są zauważalni w Sejmie. No może jedynie Palikot, ale i jemu nie chce się angażować w sprawę lotniska. Trzeba mieć na uwadze co robili lubelskie p osły i ich więcej nie wybrać !!!!!!!!!!! |
|
Kwadratura koła! Nie ma przejścia - nie ma lotów. Nie ma lotów bo nie ma stałego przejścia. Te urzędasy z Warszawki patrzą z wyższością na czubek własnego nosa i wspieraja Okęcie z Modlinem jak tylko mogą. Co tam Lublin ! To wiocha na Wschodzie. Po co będziemy tam pchać pieniądze .Nasi posłowie sa nieaktywni wtedy kiedy są potrzebni. Potrafią tylko wymachiwać sztucznymi penisami i wspierać pederastów.
|
|
Państwo dopłaca do Okęcia, utrzymując chociażby ogromne posterunki celne, straży granicznej i INNYCH SŁUŻB (w Lublinie byłby to niewielki ułamek w porównaniu z Okęciem - 50-60 razy mniej) to po pierwsze, ponadto poprzez dokapitalizowanie przedsiębiorstwa porty lotnicze itd.
Koszty utrzymania tych służb byłyby kilkadziesiąt razy mniejsze niż na Okęciu...
|
|
Koniecznie trzeba zatrudnić nowego wiceprezesa do spraw stałego przejścia granicznego.
|
|
Nie wiem po co w Radomiu lotnisko, po co wydawać grube miliony skoro niedaleko Warszawa, ale jeśli je uruchomią to rzeczywiście Lublin dużo straci, napewno tam będzie od razu stałe przejści i duża liczba lotów, ludzie z lubelskiego będa tam jeździćMieszkam w Lublinie przy wylocie na Warszawę i jak już skończą ten kawałek S17 to czas dojazdu na lotnisko w Radomiu (teraz ok. 1h20min) będzie dla mnie porównywalny z czasem dojazdu do Świdnika (45min). |
|
Państwo dopłaca do Okęcia, utrzymując chociażby ogromne posterunki celne, straży granicznej i INNYCH SŁUŻB (w Lublinie byłby to niewielki ułamek w porównaniu z Okęciem - 50-60 razy mniej) to po pierwsze, ponadto poprzez dokapitalizowanie przedsiębiorstwa porty lotnicze itd.
Koszty utrzymania tych służb byłyby kilkadziesiąt razy mniejsze niż na Okęciu...
|
|
Skoro na niektórych trawiastych lotniskach są całodobowe przejścia to w Lublinie też mogą być
|
|
Mieszkam w Lublinie przy wylocie na Warszawę i jak już skończą ten kawałek S17 to czas dojazdu na lotnisko w Radomiu (teraz ok. 1h20min) będzie dla mnie porównywalny z czasem dojazdu do Świdnika (45min).Jak zbudują obwodnicę Lublina to w 15-20 minut dojedziesz do lotniska. |
Strona 2 z 3
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|