Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
"Zarząd PLL poinformował nas o czterech płaszczyznach negocjacji w sprawie nowych kierunków. Trzy dotyczą połączeń zagranicznych. Chodzi o Rzym, Frankfurt i Tel Awiw. To najbardziej pożądane i optymalne dla nas kierunki - wyjaśnia Jacek Sobczak, przewodniczący rady nadzorczej PLL."   czytajcie między wierszami: które z powyższych miast jest poza EU?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"O ile wzrosną koszty po uruchomieniu stałego przejścia ? Do szewskiej pasji doprowadzają mieszkańców informacje, ile dopłaca państwo do Okęcia, a tutaj o zupełnie innego rzędu pieniądze chodzi – stwierdził Lech Sprawka (PiS)."   ... Okęcie to jedno z 6 lotnisk w Polsce (a mamy ich 13), do których podatnik nie dopłaca.  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie wiem po co w Radomiu lotnisko, po co wydawać grube miliony skoro niedaleko Warszawa, ale jeśli je uruchomią to rzeczywiście Lublin dużo straci, napewno tam będzie od razu stałe przejści i duża liczba lotów, ludzie z lubelskiego będa tam jeździć
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"O ile wzrosną koszty po uruchomieniu stałego przejścia ? Do szewskiej pasji doprowadzają mieszkańców informacje, ile dopłaca państwo do Okęcia, a tutaj o zupełnie innego rzędu pieniądze chodzi – stwierdził Lech Sprawka (PiS)."   ... Okęcie to jedno z 6 lotnisk w Polsce (a mamy ich 13), do których podatnik nie dopłaca.
tak naprawdę to tylko 3 zarobiły na siebie ,okęcie,balice i gdańsk.Panu sprawce pomyliło się lotnisko z PLL lot. druga sprawa co to za sojusz z rumunią.wymieniona linia lata do ;
  •   Bacau
  •   Chernivtsi
  •   Chisinau
  •   Craiova
  •   Milan
  •   Rome
  •   Stuttgart
  •   Timisoara
  •   Venice
port przesiadkowy?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
http://www.rynekinfrastruktury.pl/artykul/55/1/radom-otwarcie-lotniska-pod-koniec-roku.html   "Lotnisko w Radomiu zostanie uruchomione w 2014 roku. Na przełomie wiosny i lata zostaną uruchomione urządzenia nawigacyjne DVOR/DME, co umożliwi rozpoczęcie regularnych połączeń pasażerskich oraz czarterów."    
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Państwo dopłaca do Okęcia, utrzymując chociażby ogromne posterunki celne, straży granicznej i INNYCH SŁUŻB (w Lublinie byłby to niewielki ułamek w porównaniu z Okęciem - 50-60 razy mniej) to po pierwsze, ponadto poprzez dokapitalizowanie przedsiębiorstwa porty lotnicze itd. Co do Radomia to niech sobie tam powstaje - nic nam do tego, Jasionki istnieją praktycznie tylko dzięki dotacji.... gdyby na Lublin się tyle dopłacało to siatka byłaby dwa razy większa 0,8-1.2 mln pasażerów / rok, ale w Lublinie trzeba spłacić najpierw kredyty budowlane.  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wbrew pozorom państwo dopłaca do Warszawy, własnie utrzymując wielką infrastrukturę państwową związaną z lotniskiem i na lotnisku (służby celne, graniczne i multum INNYCH) łatwo zobaczyć że jest ich niewspółmiernie więcej niż na innych lotniskach - TO TEŻ NALEŻY DODAWAĆ DO BILANSU LOTNISKA (nie tylko kasjerów, sprzątaczki, odśnieżanie itd - bo tu państwo nie dokłada, ale służby państwowe są opłacane przez budżet państwa)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wbrew pozorom państwo dopłaca do Warszawy, własnie utrzymując wielką infrastrukturę państwową związaną z lotniskiem i na lotnisku (służby celne, graniczne i multum INNYCH) łatwo zobaczyć że jest ich niewspółmiernie więcej niż na innych lotniskach - TO TEŻ NALEŻY DODAWAĆ DO BILANSU LOTNISKA (nie tylko kasjerów, sprzątaczki, odśnieżanie itd - bo tu państwo nie dokłada, ale służby państwowe są opłacane przez budżet państwa)
TO prawda dlatego posłowie mają rację - utrzymanie służb państwowych na lotnisku w Warszawie z budżetu państwa jest bardzo drogie i nie jest brane w bilansie lotniska
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Skoro jak na niektórych lotniskach trawiastych są stałe przejścia graniczne to tym bardziej Port Lotniczy Lublin może mieć stałe przejście...  Ponadto należy podkreślić że w Świdniku zapełnienie jest naprawdę dobre, to dobrze rokuje na przyszłość a trasa S-12 nie będzie gotowa co najmniej przez przez 3 lata, odcinek do mostu w Puławach zrobią może za 2,5 roku...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Państwo dopłaca do Okęcia, utrzymując chociażby ogromne posterunki celne, straży granicznej i INNYCH SŁUŻB (w Lublinie byłby to niewielki ułamek w porównaniu z Okęciem - 50-60 razy mniej) to po pierwsze, ponadto poprzez dokapitalizowanie przedsiębiorstwa porty lotnicze itd. Koszty utrzymania służb państwowych rynki infrastruktury przecież nie podają ;) Nie mówiąc już o lotnisku w Modlinie (coś chyba samorząd Mazowiecki dołoży ;) - nawet jakby samoloty zaczęły latać od października czy listopada to w tym roku nieźle dołożą - a stałe przejście jest....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Skoro mogliśmy się zjednoczyć s sprawie S17 to można zrobić podobnie w sprawie lotniska. Pozdrawiam
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Państwo dopłaca do Okęcia, utrzymując chociażby ogromne posterunki celne, straży granicznej i INNYCH SŁUŻB (w Lublinie byłby to niewielki ułamek w porównaniu z Okęciem - 50-60 razy mniej) to po pierwsze, ponadto poprzez dokapitalizowanie przedsiębiorstwa porty lotnicze itd. Co do Radomia to niech sobie tam powstaje - nic nam do tego, Jasionki istnieją praktycznie tylko dzięki dotacji.... gdyby na Lublin się tyle dopłacało to siatka byłaby dwa razy większa 0,8-1.2 mln pasażerów / rok, ale w Lublinie trzeba spłacić najpierw kredyty budowlane.         0,8-1,2 mln.-widać jacy znawcy lotnictwa wypowiadają się w temacie.Prześledź ilośc osób w istniejących lotniskach,ilość mieszkańców itp. To są właśnie demagogie,które głoszą politycy i jeszcze są tacy co im wierzą.     Lotnisko nie ma wielkiego potencjału.Podobnie jak Rzeszów,który utrzymywany jest tylko przez samorzad.Sa to lotniska,które nigdy nie zarobią na siebie.Tanie linie -małe przychody.To,że ktoś leci za 1 zł oznacza,że ktoś mu za to dopłaca.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
 (O)Posłowie lubelscy za mało lobbują, nie mają poparcia u tych co nie wymawiają e-r i to się przekłada na brak sukcesów bądź co bądź dość potencjalnej Lubelszczyzny.
lubelskie p osły wcale nie są zauważalni w Sejmie. No może jedynie Palikot, ale i jemu nie chce się angażować w sprawę lotniska. Trzeba mieć na uwadze co robili lubelskie p osły i ich więcej nie wybrać !!!!!!!!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kwadratura koła! Nie ma przejścia - nie ma lotów. Nie ma lotów bo nie ma stałego przejścia. Te urzędasy z Warszawki patrzą z wyższością na czubek własnego nosa i wspieraja Okęcie z Modlinem jak tylko mogą. Co tam Lublin ! To wiocha na Wschodzie.  Po co będziemy tam pchać pieniądze .Nasi posłowie sa nieaktywni wtedy kiedy są potrzebni. Potrafią tylko wymachiwać sztucznymi penisami i wspierać pederastów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Państwo dopłaca do Okęcia, utrzymując chociażby ogromne posterunki celne, straży granicznej i INNYCH SŁUŻB (w Lublinie byłby to niewielki ułamek w porównaniu z Okęciem - 50-60 razy mniej) to po pierwsze, ponadto poprzez dokapitalizowanie przedsiębiorstwa porty lotnicze itd. Koszty utrzymania tych służb byłyby kilkadziesiąt razy mniejsze niż na Okęciu...  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Koniecznie trzeba zatrudnić nowego wiceprezesa do spraw stałego przejścia granicznego.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie wiem po co w Radomiu lotnisko, po co wydawać grube miliony skoro niedaleko Warszawa, ale jeśli je uruchomią to rzeczywiście Lublin dużo straci, napewno tam będzie od razu stałe przejści i duża liczba lotów, ludzie z lubelskiego będa tam jeździć
  Mieszkam w Lublinie przy wylocie na Warszawę i jak już skończą ten kawałek S17 to czas dojazdu na lotnisko w Radomiu (teraz ok. 1h20min) będzie dla mnie porównywalny z czasem dojazdu do Świdnika (45min).
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Państwo dopłaca do Okęcia, utrzymując chociażby ogromne posterunki celne, straży granicznej i INNYCH SŁUŻB (w Lublinie byłby to niewielki ułamek w porównaniu z Okęciem - 50-60 razy mniej) to po pierwsze, ponadto poprzez dokapitalizowanie przedsiębiorstwa porty lotnicze itd. Koszty utrzymania tych służb byłyby kilkadziesiąt razy mniejsze niż na Okęciu...  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Skoro na niektórych trawiastych lotniskach są całodobowe przejścia to w Lublinie też mogą być
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mieszkam w Lublinie przy wylocie na Warszawę i jak już skończą ten kawałek S17 to czas dojazdu na lotnisko w Radomiu (teraz ok. 1h20min) będzie dla mnie porównywalny z czasem dojazdu do Świdnika (45min).
  Jak zbudują obwodnicę Lublina to w 15-20 minut dojedziesz do lotniska.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...