Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lotnisko Lublin. Do Frankfurtu polecimy z BMI

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 10 sierpnia 2016 o 14:15 Powrót do artykułu
To bardzo dobrze, mniej ważne jest czy to LH czy to inny przewoźnik, latał do Frankfurtu i/lub Monachium, ważne aby latał 5-6 na tydzień i był w systemie Lufthansy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
samolot powinien mieć 45-100 miejsc, ale częstsze loty 5-6 razy na tydzień
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Loty mają byc 7 razy w tygodniu.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Super tylko Heathrow czy Frankfurt oba to wielkie huby a potem dalej w świat tylko reklama musi być
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Super wiadomość
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Wszystko ładnie ale ta linia ma latające trumny 17 letnie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
To bardzo dobrze, mniej ważne jest czy to LH czy to inny przewoźnik, ważne aby latał do Frankfurtu i/lub Monachium, aby latał 5-6 na tydzień i był w systemie Lufthansy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Lufa ma jeszcze starsze nawet 21 letnie a BMI REGIONAL ma też 5 letnie i co ty na to.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Radzę dokładnie sprawdzić co lata na stosownych stronach oraz oglądać historie lotów. Lufa wysyła do LUZ 6-7-letnie E190, natomiast flota BMI to 15-17 letnie E135 i E145, których nawet LOT sie już pozbył. Szkoda, że linia która wydaje się sensowna ma takie złomy, no cóż oszczędność kosztem bezpieczeństwa.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
dziwi mnie, że połączenie z tak ogromnym makroregionem, jak region lubelski okazało się być nierentowne. być może nie dołożono należytych staran, aby skutecznie rozreklamować to połącznie, zorganizować przewozy z lotniska do innych miast w regionie, nie wiem też, jak jest z polityką cenową... brak doświadczenia w zarządzaniu lotniskami ze strony zarządu? być może. wszakże doświadczenie zdobyte na stanowisku głównego księgowego mpwik niekoniecznie musi się przekładać na sukces w zarządzaniu portem lotniczym (co innego zaksięgowanie kilku rachunków, a co innego optymalizacja kompleksowej infrastruktury, praca w międzynarodowym kontekście i współpraca z liniami lotniczymi i lotniskami). czy naprawdę nie ma w calej polsce kandydatów z doświadczeniem w pracy na lotnisku / w lotnictwie??? podpowiem, ze przez doradców personalnych na pewno by się ktoś znalazł – trzeba tylko chcieć. rada nadzorcza? ta, czy inna czerstwa, razowa twarz, nazwiska znane z polityki, nie wiem, co towarzysze mieli wspólnego z transportem lotniczym (za to na rolnictwie tradycyjnym znają się wszechstronnie). ******airport.lublin.pl/o-nas/wladze-spolki.html *********.pl/artykul/500883,krzysztof-wojtowicz-nowym-czlonkiem-zarzadu-portu-lotniczego,id,t.html tutaj trzeba się wziąć do roboty, a nie uprawiać politykę! poza tym dziwi mnie, ze połączenia z lotniskiem lublin obsługiwane są wyłącznie przez przewozników zagranicznych. widać rodzimemu lotowi też nic się nie opłaca. dlatego tak to wszystko funkcjonuje, jak funkcjonuje - jakby chciało, a nie mogło....
Zaloguj się, aby oddać głos
0
no a jeszcze niedawno te polaczenia mialy perspektywy - przynajmniej w oczach lufthansy: ******airport.lublin.pl/lotnisko/aktualnosci/lufthansa-wiecej-lotow-na-trasie-lublin-frankfurt.html i co - raptem sie nie oplaca??? to jak te badania marketingowe byly zrobione????
Zaloguj się, aby oddać głos
0
to pisiorów żółc zaleje znowu :)))  ale maja za to super wojewode alleluja, flaga w dół i do produ
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Mamy jeszcze za mało kultury korporacyjnej w aglomeracji. Za mało po angielsku udostępniamy komercji Świdnik. Musimy mieć więcej nazw ulic rozpoznawalnych międzynarodowo. Więcej biur klasy A plus większy impuls industrializacyjny. A tak to idzie dobrze, są warunki do rozwoju, konkurencyjny rynek z dużymi zasobami wiedzy. Chociaż BMI nie są jakoś mocno popularne. To regularnością mogą sprowadzić explorerów biznesu.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
żywotność samolotu pasażerskiego obliczona jest na mniej więcej 25 lat. prawidłowo eksploatowany taki samolot jest ciągle bezpieczny tylko przewoźnicy giganci mogą sobie pozwolić na wymianę floty co 5 lat
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Do Lublina wraca LOTNICTWO SZUWAROWE. Co to za latające TRUMNY będą nad naszym niebem się poruszać ?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jeśli ktoś chce się bawić w liczenie lat samolotów to Ił 62 "Kościuszko" miał 4 lata i był najmłodszy we flocie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: