Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lotnisko Lublin: Jak dojechać na dzień otwarty

Utworzony przez BBB, 26 listopada 2012 o 07:10 Powrót do artykułu
A będzie tam jakiś samolot lądował na otwarciu tego "erportu" ??? hłe hłe hłe ??
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A gdzie Łuków? My też chcemy latać z lotniska Lublin-Świdnik.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
ok super, a spowrotem do Lublina bedzie jakis autobus? czy na wlasną ręke sie wraca?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
BBB napisał:
A będzie tam jakiś samolot lądował na otwarciu tego "erportu" ??? hłe hłe hłe ??
tak z Twoim mózgiem...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dzięki"nn" strasznie sie dowiedzialem , z tego co w artykule jest napisane to o 16 jest powrót , ale ja nie planuje caly dzien tam byc, więc sie pytam czy bedzie jakis autobus wcześniej do Lublina?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
"adzik" - ty analfabeto "spowrotem" Wracaj do szkoły na lekcję języka polskiego...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A po ciągi to jak?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
To skandal że z Lubartowa tym razem nie ma busu na dzień otwarty, czy to zemsta za Niedźwiadę???
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dzień otwarty od 10, a pierwszy autobus o 10 spod MOSIR... To jak dojechać tam na 10 z Lublina? :/
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A czy będzie jakiś autobus z Lotniska do Lublina?[bo przecież nie bede wracał na piechote]
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A będą kursowały jakieś pociągi ?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Adzik, Kacper, Pablo - co z Waszym rozumem??? Nie musicie być na 10-ą, bo zwiedzać lotnisko można od 10-ej do 16-ej. Autobus jeździ co 30 - 40 min. Jak wypuści pasażerów w Świdniku, to jasne, że zabiera chętnych ze Świdnika do Lublina. Wracasz, kiedy chcesz. Już nie umiecie zrozumieć krótkiego prostego tekstu? Wstyd!!! A jak mają latać samoloty, jeśli w ramach zwiedzania będziemy spacerować po lotnisku (w tym - po pasie startowym)???
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Irlandzkie media przekonują, że Ryanair bierze tyle paliwa, aby tanio latać, a w razie potrzeby wymusić priorytetowe lądowanie. Wszystko jest zgodne z prawem, ale wątpliwe z punktu widzenia bezpieczeństwa. Publikacja: 14 sierpnia 2012, 07:23 Aktualizacja: 14 sierpnia 2012, 12:17 [*]Tagi: [*] linie lotnicze [*] lotnictwo [*] paliwa [*] transport [*] + [*] Poleć znajomemu [*] - [*] A [*] A [*] A [*] + źródło: Bloomberg autor: Paul McErlane W ciągu zaledwie jednej doby trzy samoloty Ryanaira lądujące na lotnisku w hiszpańskiej Walencji wystosowały sygnał „mayday” ze względu na zbyt niski poziom paliwa. Zdaniem irlandzkich mediów powodem takiego stanu rzeczy jest oszczędnościowa polityka firmy, a sam proceder jest balansowaniem na granicy bezpieczeństwa. Na polskich lotniskach podobne sytuacje się nie zdarzały. Mayday, mayday O feralnym 26 lipca napisał dubliński „Sunday Independent”. Trzy maszyny irlandzkich linii planowo miały wylądować w Madrycie, jednak ze względu na złe warunki atmosferyczne (silną burzę) zostały odesłane na lotnisko w odległej o 300 km Walencji. Każdy z nich ze względu na niski poziom paliwa w zbiornikach zgłosił komunikat „mayday”, oznaczający stan zagrożenia. W przypadku dwóch samolotów odstęp czasowy między sygnałami wynosił zaledwie trzy minuty. W rezultacie kontrolerzy lotów musieli przyznać maszynom irlandzkiej firmy priorytet przy lądowaniu, czyli przepuścić je przed samolotami innych linii. „Samoloty poinformowały wieżę kontroli lotów, że nie będą dysponowały wystarczającymi rezerwami paliwa, by powrócić do Madrytu, więc zezwolono im na lądowanie w Walencji. Wszystkie maszyny wylądowały normalnie” – napisał w oświadczeniu dla irlandzkiej gazety przedstawiciel linii lotniczych Stephen McNamara. Dziennikarze ustalili jednak, że kłopoty Ryanaira wynikają wprost z polityki firmy, znanej z drastycznego cięcia kosztów we wszystkich obszarach działalności. „Sunday Independent” dotarł do dwóch dokumentów, które spółka wysłała do swoich pilotów, przestrzegając ich przed – jak to określono – „nadmiernym zużyciem paliwa”. Memorandum, podpisane przez wiceszefa pilotów linii Shane’a McKeona, radzi pilotom tankowanie na zasadzie „plog + 300”, czyli 300 kg ponad maksymalne przewidywane zużycie benzyny na planowanej trasie. 300 kg paliwa w przypadku boeinga 737 starcza na 7 minut lotu. „Wszyscy znacie nasze dążenie do wydajności, zwłaszcza dotyczącej paliwa. Zasada »plog + 300« najlepiej dowodzi, w jaki sposób można osiągnąć dalsze oszczędności” – czytamy w dokumencie. „Dzięki niej znacznie spadła ilość niewytłumaczalnych nadwyżek paliwa. Jest jednak niewielka liczba kapitanów, którzy mają problemy z działaniem w rygorze »plog + 300«” – dodaje McKeon. Przedstawiciel Ryanaira podaje nawet przykłady nieuznawalnych wytłumaczeń, stosowanych przez pilotów. „Najmniej podstaw ma wymówka: »lubię lądować z trzema tonami, więc tak ląduję«. Tak nie wygląda polityka Ryanaira, jest to zupełnie nie do zaakceptowania”. Trzy zasady przewoźnika McKeon zakończył swoje memorandum trzema zasadami, którymi ma się kierować irlandzka linia. Oprócz punktualności i wydajności jest wśród nich także bezpieczeństwo. Czy jednak benzynowe cięcia mu nie zagrażają? Omawiana nadwyżka w postaci 300 kg jest nadwyżką ponad maksymalną ilość paliwa, które byłoby spalone w przypadku konieczności dolotu na wymienione w planie lotu lotnisko alternatywne, powiększoną o bezpieczny margines 10 proc. Teoretycznie zatem pasażerom Ryanaira nie powinno nic zagrażać. Faktem jest jednak, że w przypadku tradycyjnych linii, jak np. KLM, nadwyżka paliwa powinna wystarczyć na 30 minut lotu, a nie jak w przypadku Ryanaira na 7 minut. DGP sprawdził w dwóch portach lotniczych w Polsce – w Bydgoszczy i Krakowie – czy Ryanair zgłaszał problemy z paliwem. Rzeczniczki tych lotnisk zgodnie stwierdziły, że takich przypadków nie było. Dziwne praktyki Prowadzony przez ekscentrycznego Michaela O’Leary’ego Ryanair niejednokrotnie trafiał na czołówki gazet ze względu na niekonwencjonalne pomysły. Wszystkie służyły cięciu wydatków firmy. W 2009 roku 20 proc. przychodów linii pochodziło z innych źródeł niż sprzedaż biletów . Obowiązują choćby dodatkowe opłaty za płatność kartą, brak wydrukowanego biletu elektronicznego czy nieautomatyczny check in bagażu. Ryanair tłumaczy, że w ten sposób umożliwia klientom podróżującym jedynie z bagażem podręcznym niższą cenę lotu. Samoloty Ryanairu są wyposażone w fotele pokryte sztuczną skórą, bez wstawek z materiału, co umożliwia ich szybsze czyszczenie. Padały nawet – choć pewnie głównie ze względów marketingowych jako sposób na to, by o linii było głośno – propozycje podwyższenia cen dla osób z nadwagą, redukcja liczby toalet czy wprowadzenie opłat za skorzystanie z nich, wprowadzenie miejsc stojących albo zasada samodzielnego przynoszenia bagażu głównego do samolotu przez pasażerów.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
pablo | dodano: dzisiaj, 11:38 Dzień otwarty od 10, a pierwszy autobus o 10 spod MOSIR... To jak dojechać tam na 10 z Lublina? :/ ------ jest nocny autobus z piatku na sobote, moze ci sie uda dojechac...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zaplanowaliśmy pokaz florystyczny - trochę to żałosne oglądać kwiatki zamiast np pokazów lotniczych , stodoła nie lotnisko .
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Autobusy co 30- 40 min jak będzie dużo ludzi (a będzie bo darmo) to nawet na trzeci autobus będzie problem by się dostać lepiej już busikiem tylko pytanie poco ? Zobaczyć kwiatki ,a może zobaczyć przystanek kolejowy naprawdę super ale najlepsze to obejrzeć budynek straży pożarnej tego w całej Polsce nikt by nie wymyślił .A co z samolotami ??? cisza
Zaloguj się, aby oddać głos
0
BBB napisał:
A będzie tam jakiś samolot lądował na otwarciu tego "erportu" ??? hłe hłe hłe ??
Nie będzie bo lotnisko jeszcze nie jest dopuszczone do operacji lotniczych. Nie posiada certyfikatu.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Czy szynobus w sobotę będzie uruchomiony?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A mieszkańcy ŚWIDNIKA to wg autoró tekstu jak mają się dostać >???? Może pojechać na przystanek w Zamośćiu lub Krasnymstawie o Puławach nie wspominająć >>??? KRETYNIZM -+
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Na lotnisku będzie można zabaczyć D_U_P_Ę - za darmo !!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: