Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lotnisko Lublin: Mniej pasażerów niż przewidywano

Utworzony przez pizdoliz, 26 czerwca 2013 r. o 06:30 Powrót do artykułu
Ojej ale zaskoczenie. Przecież doskonale wiadomo było, że lotnisko będzie nierentowne jak każde inne prócz Chopina i Balic. Ale nie przecież Tubtin musi mieć lotnisko... jakby nie można było wykorzystać istniejącego w Białej Podl. Mniejsze nakłady finansowe a lotnisko też było by nierentowne.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ojej ale zaskoczenie. Przecież doskonale wiadomo było, że lotnisko będzie nierentowne jak każde inne prócz Chopina i Balic. Ale nie przecież Tubtin musi mieć lotnisko... jakby nie można było wykorzystać istniejącego w Białej Podl. Mniejsze nakłady finansowe a lotnisko też było by nierentowne.
Piszesz: mozna było wykorzystać lotnisko w Białej. Otóż, Lublin ma gdzieś Białą i co z nią dalej będzie. Lublin zabiera co się da z Białej, nie troszcząc się o jej mieszkańców czy o jej przyszłość. Żeby załatwić urzędową sprawę np. sądowa, trzeba naginać do Lublina. Koszt 20zł w jedną stronę. W obie 40zł. Granda. Lublin zlikwidował bialski PKS, teraz rozsprzedaje jej majatek. Oczywiście kasa dla lubelskiego syndyka. Lublin zabierał stare szafy i odkręcał klamki w dawnym urzędzie wojewódzkim, byle tego nie zostawić w Białej. O lotnisku nie wspomnę. Jego uruchomienie w Białej załatwiłoby potrzeby regionu, az nadto. Na co nam, bialczanom przyszło. Trzeba będzie robić zrzutkę, na wielkopańskie gesty lubelskich urzędników.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Użycie określenia "udziałowcy" wymaga rozwinięcia, że dołoży się każdy płacący podatki na lubelszczyznie. To tak ja z mieszkaniem na parterze w bloku z windą - nie jeździsz ale płacisz za konserwację.  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lotnisko powinno być jak najbardziej, to okno na świat. Ale 4 stadiony w tym jeden w budowie i do tego w miejscu gdzie koszt budowy jest 2x taki........ i likwidacja cukrowni to dopiero straty. Nie lubię PIS ale ten piłkarzyk z PO mnie wkurza.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ile zarabiaja byli politycy pis na lotnisku ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
chciałem polecieć do Bułgarii (Burgas) z Lublina ta sama impreza kosztowała z Lublina 500zł drożej niż z Warszawy to samo biuro itd.. jak tu wspierać region??i ma przybywać pasażerów - wybrałem Wa-We.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
POczekajcie jeszcze na ten kretyński stadion budowany na bagnach przy Krochmalnej. To będzie dopiero skarbonka bez dna generująca gigantyczne, coroczne straty.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zgadzam się z Przedmówcami, że należy położyć nacisk na rozbudowanie siatki połączeń do innych miejsc w Europie: Rzym, Paryż, Edynburgh, Berlin, Madryt, Zurych, Bruksela, ale przede wszystkim jeżeli ma być zainteresowanie lotami, to ceny biletów powinny być skalkulowane na znacznie niższym poziomie niż w chwili obecnej. Bilet do Londynu w cenie ok. 1000 zł w obie strony to lekka przesada dla rzeszy osób, które zarabiają na tej biednej lubelskiej ziemi 1100 zł miesięcznie. Przewoźnicy będący tylko z nazwy tanimi liniami lotniczymi, powinni się zastanowić, czy lepiej jest przewieść na pokładzie samolotu kilka osób skłonnych zapłacić za bilet 1000 zł, czy też nie lepiej by było zabrać ich na pokład 180 ale w cenie np. 400 czy 500 zł. Rachunek jest chyba oczywisty. Tanie bilety to podstawa do zapewnienia ruchu na tym lotnisku, bo przy niższej cenie to zapewne znalazłoby się sporo osób, które chciały by się jedynie przelecieć samolotem, odwiedzić inne miasto i wrócić, a tak można tylko bazować na tych wielkich londyńczykach z Lublina, którzy zaciskają zęby i płacą po kilka tysięcy zł za bilet dla np. trzyosobowej rodziny, żeby zobaczyć się z mamusią mieszkającą w Lublinie.          
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Żeby byli pasażerowie trzeba mieć ofertę dla nich. Ja np. nie będę leciał do Londynu nie mając takiej potrzeby. Natomiast chętnie latałbym do Szczecina i kilku innych miejsc - Wiednia, Rzymu. Cóż kilka lotów tygodniowo nie wygeneruje zakładanego ruchu (choćby z powodu ograniczonej ilości miejsc na pokładzie :)). Nie wspomnę o przekładaniu pasażerom odpraw z Lublina do np. Rzeszowa z powodu małej ilości chętnych na lot np. do Grecji - co w sezonie jest nieco dziwne.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To jak ja mam lecieć do Gdańska w dwie strony i dwie osoby  i koszt ma wynieść 1100 zł to ja w tej cenie polece do londynu i wiecej z tego będę miał kożyści. Ładnie wyglądało 460 zł dla dwojka lublin gdańsk niż 2,5 raza więcej. To wybiorę pociąg będzie dłużej i z przesiadką ale za to będzie taniej. A zarząd portu jak nie będzie wprowadzać sezonowych lini np. lublin-wrocław czy lublin szczecin to nic z tego nie będzie. Nawet takie połączenie z warszawą było by dobrym rozwiązaniem. Czyli lot z warszawy przez lublin do rzeszowa i spowrotem lub warszawa przez lublin do wrocławia. Dla mnie nie muszą być to loty bezpośrednie  od a do z wystarczy że unaz będzie między londowanie i ruch się zwiększy nawet pasarzerów mieszkających w warszawie.  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lubelskie to biedny rejon, nie zbierzecie większej liczby pasażerów, puki państwo nie zapewni ludziom godnego trybu życia - dlatego wasz rynek siada i ledwo prędzi.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Typowe leczenie kompleksów. Jak pociągną s17 do samej W-wy, to ilość pasażerów spadnie jeszcze bardziej. Pajace zarządzający nawet nie potrafią wykorzystać swoich 5 minut, np. wjeżdżając do Lublyna od W-wy nie ma znaków na lotnisko, zaczynają się dopiero na wylocie z tej metropolii. Podobnie z mariną. Zalew jest za mały! I jak do niego wpłynąć? Ale lotnisko i marina muszą być. Żenada.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ten artykłu jest nierzetelny jak sku***syn. A na dodatek celowo jest tak napisany, że większość komentujących nie bardzo rozumie co tam jest napisane. A wszystko chodzi o to, żeby nam pokazać, że znowu coś zostało spieprzone. Przecież na końcu stoi, że powołują sie na jakiś dokument, który jest nieaktualny. Ludzie, przecież lotnisko nie zostało otwarte w 2010 ale ralnie w w 2013! Skoro tak, to wszystkie te daty trzebaby przesunąć o 3 lata. I wyszłoby, że w pierwszym roku planowali 80 tys. ludzi, a dopiero w 2016 - 300tys. No, ale wtedy by wyszło, że już wpołowie roku mamy 66tys. i przypuszczalnie do końca roku zrobimy grubo ponad te 80. Ale wtedy nie można by było dopier***ić nikomu i udowodnić mu, że jest do dupy. No i internauci nie ######ą sobie do gardeł - będzie nieciekawie. Ciekawe dlaczego w 2012 nie napisali atrykułu powołującego sie na te badania? Wtedy wyszłoby im, że mamy gigantyczną startę. Bo powinniśmy odprawić 447tys a odleciało może kilka tys. Ale tu nie chodzi o logikę i rzetelność, tylko o to żeby nasz czymś zająć.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Rzeszów z lotniskiem w Jasionce jest przyjaźniejszy dla podróżnych. Połączeń znacznie więcej i parking bezpłatny.
Dziwne,bo inni którzy tam byli tylko się śmieją ale nie z zadowolenia
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
 O lotnisku nie wspomnę. Jego uruchomienie w Białej załatwiłoby potrzeby regionu, az nadto. Na co nam, bialczanom przyszło. Trzeba będzie robić zrzutkę, na wielkopańskie gesty lubelskich urzędników.
Załatwiłoby potrzeby regionu? Jeśli masz na myśli południową część Podlasia, to zgoda.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Typowe lubelskie narzekactwo. Port działa niecałe 6 miesięcy a już czytam że nigdzie nie latamy, że jak się otworzy Radom i Modlin to jeszcze ilość pasażerów spadnie, że ktoś musi jechać do Warszawy by do Brukseli polecieć... Więc proponuję się zapoznać z zapełnieniem samolotów wylatujących z Lublina oraz ile połączeń miały inne lotniska na początku swej działalnosci w tym tak wychwalany na tym forum ( tylko nie wiem dlaczego) Rzeszów Mniej niż Lublin? No proszę, a myślałem że z Rzeszowa zawsze takie dzikie tłumy latały... Argumentów w stylu tych z Radomiem i Modlinem nawet nie będę komentował, lecz mam wrażenie że niektórzy piszą na tym forum, bo nie mają nic innego w życiu do roboty
Nareszcie jakiś mądry głos.Lubelskie to skupisko wiecznych malkontentów krytykujących wszystko co się da. dokładne przeciwieństwo zapyziałego,zarozumiałego Zesówka,gdzie z igły robią widły
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Rzeszów ma parking bezpłatny.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Piszesz: mozna było wykorzystać lotnisko w Białej. Otóż, Lublin ma gdzieś Białą [...]
Mi tego tłumaczyć nie musisz, dobrze wiem jak Lublin nienawidzi Białej, z resztą z wzajemnością.  
Załatwiłoby potrzeby regionu? Jeśli masz na myśli południową część Podlasia, to zgoda.
A czy zawsze musi chodzić tylko o region? Co by przeszkadzało gdyby ludzie z Siedlec czy też Białegostoku przyjeżdzali odlecieć? Popatrz jaki promień zasięgu miało by lotnisko, a tak obsługuje tylko lubelskie... i przecież do przewidzenia było  że z tego lotniska latać będzie tylko emigracja zarobkowa jak to ładnie zostało określone - regionu.   W polsce nie są potrzebne lotniska, ani to pasażerski pod Lublinem, ani to niby docelowo cargo pod Białą Podlaską. Nam potrzeba ekspresówek i autostrad, co by dojechać w miarę sprawnie i szybko na lotniska z których na prawdę można gdzieś polecieć.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Żeby mieć więcej kierunków trzeba głęboko sięgnąć do sakiewki i dopłacać do przewoźników po kilkanaście milionów rocznie, tak jak to robi Rzeszów. Ale ciemny lud tego nie rozumie i nie zrozumie, bo mu się należy, bo on by latał, tylko nie ma gdzie, a jak jest to woli tłuc się 6 godzin w obie strony na Okęcie  bo "zaoszczędzi" 100 złotych. Dziury w kieszeniach(bo przecież nikt mu nie dał godnej pracy!) , wymagania jak u szejka  Bahrajnu , a logika rodem z ławki pod wiejskim sklepem - biedni nie tylko ekonomicznie ale i umysłowo, tacy właśnie jesteście forumowi narzekacze. Sami siebie pogrążacie tym wiecznym niezadowoleniem i wciągacie w tą czarną dziurę kolejnych w miarę normalnych ludzi.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gdy człowiek podejmie błędne decyzje odonośnie swojej działalności ponosi tego konsekwencje i to nie tylko finansowe. I to jest zrozumiałe. Zatem, jeśli ktoś kilkanaście lat temu podjął decyzję o budowaniu lotniska, potem przez 10 płacił zarządowi i radzie nadzorczej wynagrodzenia pomimo braku lotniska, zmieniał decyzje co do jego lokalizacji i powiększał koszty związane z wykupywaniem ziemi najpierw w Niedźwiadzie, a potem w Świdniku, zobowiązał się do wypłaty odprawy dla prezesa, którego nikt nie porwie do budowy kolejnego lotniska, a teraz ewidentnie naraża nas podatników na dodatkowe wydatki na pokrywanie strat jakie to lotnisko przyniesie, to chyba powinien tak samo odpowiadać jak ten człowiek, który myślał o niedzieli, a w sobotę łeb ucięli? I to jest właśnie problem - u nas nigdy nikt za nic nie odpowiada. Lotnisko, które może miałoby znaczenie, ale 10 lat temu,brak obwodnicy, jezdnie i chodniki w skandalicznym stanie, pozaczynane i nieskończone przez lata budowy, zabagniona kolej i totalne bezrobocie, a za chwile przynoszący straty stadion - odpowiedzialnych brak. Wniosek - każda dotychczasowa władza naraża nas tylko na koszty i zmusza do wyjazdów do pracy, zatem jest zbędna, gdyż działa na naszą niekorzyść.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...