Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Super Wiadomości   Nareszcie ktoś zrozumiał, że "kolejny" -PREZES to min. 300 tys. zł na pobory w roku. Przypomnijcie ile nie pracując bierze były PREZES - Pan MUSZYŃSKI ?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ocknęli się, że siatka połączeń jest uboga jak region lubelski. Co za model biznesowy oni przyjęli? Dopiero teraz powołują specjalny Zespół - paranoja. Od początku powinna być komórka do rozwoju, która intensywnie zabiegałaby o budowanie siatki połączeń.   Panowie, w pierwszej kolejności należy rozszerzyć połączenia na wyspach Brytyjskich, tam są Polacy i tam jest potencjał. Proponuję zabiegać o połączenia do Szkocji. Kolejna sprawa to połączenia krajowe, myślę, że potencjał jest - przykład Gdańska dobrze pokazuje jakie są potrzeby.   Podsumowując, rok można uznać za stracony, nie wiem na co Zarząd liczył, prócz stałych dochodów, nie intensyfikując działań rozwojowych od samego początku. Jest to słaby Zarząd jak widać. Mało połączeń to wysokie koszty stałe, słabe wykorzystanie posiadanych zasobów, przecież takie rzeczy wiedzą domorośli inwestorzy.   Do roboty!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jak to? Nie będzie nowego wiceprezesa? Nie tak się umawialiśmy. Chyba jakaś POmyłka i niedopatrzenie. Trzeba będzie inna firmę wynająć dla dogłębniejszej analizy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Przy obecnej ilosci lotów czyli 1-3 samoloty dziennie, nawet obecny terminal jest za duży. W zupełności wystarczyłby jeden kontener typu "blaszak" taki jakie są np. na budowach.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jacy geniusze w Radzie Nadzorczej takie efekty , PO i PSL trzyma się mocno grunt to kolesie,  myśleć trzeba obiektywnie a nie sponsorować eksport taniej siły roboczej. Gdzie ci inwestorzy co warunkowali przybycie  wybudoiwaniem lotniska  tylko w mózgach kolesiów doradców
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jak to możliwe ,ze 3 etaty dla kolesiów by było
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ocknęli się, że siatka połączeń jest uboga jak region lubelski. Co za model biznesowy oni przyjęli? Dopiero teraz powołują specjalny Zespół - paranoja. Od początku powinna być komórka do rozwoju, która intensywnie zabiegałaby o budowanie siatki połączeń.   Panowie, w pierwszej kolejności należy rozszerzyć połączenia na wyspach Brytyjskich, tam są Polacy i tam jest potencjał. Proponuję zabiegać o połączenia do Szkocji. Kolejna sprawa to połączenia krajowe, myślę, że potencjał jest - przykład Gdańska dobrze pokazuje jakie są potrzeby.   Podsumowując, rok można uznać za stracony, nie wiem na co Zarząd liczył, prócz stałych dochodów, nie intensyfikując działań rozwojowych od samego początku. Jest to słaby Zarząd jak widać. Mało połączeń to wysokie koszty stałe, słabe wykorzystanie posiadanych zasobów, przecież takie rzeczy wiedzą domorośli inwestorzy.   Do roboty!
To zrób coś sam żeby zwiększyć liczbę połączeń, a nie tylko cały czas narzekasz na forum. Łatwo pisać i mówić, trudniej wykonać! Jest mało połączeń, bo port nie dopłaca do nich. Gdyby do nich dopłacał liniom lotniczym, to koszty własne portu byłyby jeszcze większe. Taki np. Rzeszów ma większą od nas siatkę połączeń, bo po pierwsze tam port lotniczy istnieje od wielu lat, a po drugie są tam dopłaty do połączeń. U nas tego nie ma, więc o czym mowa??? Port lotniczy w Świdniku istnieje niecały rok, a jeśli odprawią do końca 2013 roku 200.000 pasażerów , to i tak będzie sukces. Jedno jest pewne, te połączenia, które są, nie wystarczą, mimo że w większości przypadków samoloty latają z naszego portu pełne. Miejmy nadzieję, że w 2014 r. wejdzie chociaż jedna porządna, nie-tania linia, w stylu Lufy lub Air Berlin i połączy nas z jakimś wielki hubem. Wtedy cały świat w zasięgu ręki! Oby!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jak mając Muzeum na Majdanku można było do tej pory jeszcze nie otworzyć połączenia z Tel-Avivem?! Skoro jest wysoka frekwencja lotów do Gdańska to powinni otworzyć również połączenie z Wrocławiem. Kolejna sprawa to połączenie z dużym lotniskiem przesiadkowym tj. Amsterdam, Frankfurt. Szczególnie w tym drugim mieście jest dużo Polaków. Nie można tego zaniechać! No i zdecydowanie rozszerzyć siatkę połączeń z Wielką Brytania. Tutaj też jest potencjał. Może Birmingham, Edynburg? Myślę że się wszyscy ze mną zgodzicie
Zaloguj się, aby oddać głos
0
,,w pierwszej kolejnosci  trzeba odsunąć od portu pana SOBCZAKA,,,bo to wielki nieudacznik,,,pamietac należy ze m.innymi  opracowano projekt budowy obiektow lotniska ten z ruchomymi schodami  ,dopiero unia zmniejszyla zakres budowy  o polowe ,,,,ile kosztowala dokumentacja zamienna panie Sobczak   --   niech pan powie ludziom dlaczego pan wcześniej nie uzgodnil zakresu budowy z kim potrzeba bylo
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Sobczak powinien byc usunięty ze wszystkich władz i osądzony za swoje kłamstwa.Jego działania przyniosły województwu ewidentne szkody.Ale jak można cokolwiek zrobic ,jeśli on ma zajęcia na UMCS i to na wydziale prawa,wojewoda także wydziału prawa,a cała kadra prokuratorsko-sedziowska to też z UMCS-u po wydziale prawa.Jest to siatka!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
To zrób coś sam żeby zwiększyć liczbę połączeń, a nie tylko cały czas narzekasz na forum. Łatwo pisać i mówić, trudniej wykonać! Jest mało połączeń, bo port nie dopłaca do nich. Gdyby do nich dopłacał liniom lotniczym, to koszty własne portu byłyby jeszcze większe. Taki np. Rzeszów ma większą od nas siatkę połączeń, bo po pierwsze tam port lotniczy istnieje od wielu lat, a po drugie są tam dopłaty do połączeń. U nas tego nie ma, więc o czym mowa??? Port lotniczy w Świdniku istnieje niecały rok, a jeśli odprawią do końca 2013 roku 200.000 pasażerów , to i tak będzie sukces. Jedno jest pewne, te połączenia, które są, nie wystarczą, mimo że w większości przypadków samoloty latają z naszego portu pełne. Miejmy nadzieję, że w 2014 r. wejdzie chociaż jedna porządna, nie-tania linia, w stylu Lufy lub Air Berlin i połączy nas z jakimś wielki hubem. Wtedy cały świat w zasięgu ręki! Oby!!!
  Właśnie, jeśli odprawią 200.000 pasażerów, bo jakoś się nie zanosi na to iż pokonają granicę 200.000 pasażerów. Bo od 1 stycznia do 31 października odprawili dopiero 162.986 pasażerów. Czyli w listopadzie i grudniu muszą jeszcze odprawić 37.014 pasażerów - po około 18.500 pasażerów na miesiąc. A wątpię by im się to udało biorąc pod uwagę fakt iż idzie zima a z nią mgły, śnieg i możliwe przekierowania.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
...tłumaczy Jacek Sobczak, przewodniczący Rady Nadzorczej PLL. – Poza tym baliśmy się braku obiektywizmu ze strony tych firm.
  haha
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Prawdziwy potencjal naszego lotniska drzemie w ogromnej grupie milosnikow lotniska.W przeciwiensywie do Rzeszowa caly przemysl nam zlikwidowano,postawiona na supermarkety.W tym roku lotnisko juz wygenerowalo ok 30 mln strat,zamknie sie w ok 40 mln.W budzecie gminy to niecale 3% wiec nie ma sie co za bardzo przejmowac.Nasze zyczenia to jedno ,a koszty utrzymania polaczen to drugie.Widzialem jak pan emeryt zakladal zrzeszenie milosnikow lotniska.Musimy sie wszyscy zrzeszyc i dobrowolnie opodatkowac,stala miesieczna kwota.Takiego poparcia nie ma zadne lotnisko na swiecie.To jest moja propozycja i to mozemy zrobic my sami, bez niczyjej pomocy.Jezeli sa inne propozycje to oczekuje z zapalem.Pozdrawiam
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jak mając Muzeum na Majdanku można było do tej pory jeszcze nie otworzyć połączenia z Tel-Avivem?! Skoro jest wysoka frekwencja lotów do Gdańska to powinni otworzyć również połączenie z Wrocławiem. Kolejna sprawa to połączenie z dużym lotniskiem przesiadkowym tj. Amsterdam, Frankfurt. Szczególnie w tym drugim mieście jest dużo Polaków. Nie można tego zaniechać! No i zdecydowanie rozszerzyć siatkę połączeń z Wielką Brytania. Tutaj też jest potencjał. Może Birmingham, Edynburg? Myślę że się wszyscy ze mną zgodzicie
Połączeń nie uruchamia lotnisko, tylko linie lotnicze. Rozumiem więc, że w swoim poście nie narzekasz na władze PLL tylko na przewoźników, którzy nie mają pojęcia o układaniu siatki lotów, tak?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jak mając Muzeum na Majdanku można było do tej pory jeszcze nie otworzyć połączenia z Tel-Avivem?! Skoro jest wysoka frekwencja lotów do Gdańska to powinni otworzyć również połączenie z Wrocławiem. Kolejna sprawa to połączenie z dużym lotniskiem przesiadkowym tj. Amsterdam, Frankfurt. Szczególnie w tym drugim mieście jest dużo Polaków. Nie można tego zaniechać! No i zdecydowanie rozszerzyć siatkę połączeń z Wielką Brytania. Tutaj też jest potencjał. Może Birmingham, Edynburg? Myślę że się wszyscy ze mną zgodzicie
Połączeń nie uruchamia lotnisko, tylko linie lotnicze. Rozumiem więc, że w swoim poście nie narzekasz na władze PLL tylko na przewoźników, którzy nie mają pojęcia o układaniu siatki lotów, tak?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jak mając Muzeum na Majdanku można było do tej pory jeszcze nie otworzyć połączenia z Tel-Avivem?! Skoro jest wysoka frekwencja lotów do Gdańska to powinni otworzyć również połączenie z Wrocławiem. Kolejna sprawa to połączenie z dużym lotniskiem przesiadkowym tj. Amsterdam, Frankfurt. Szczególnie w tym drugim mieście jest dużo Polaków. Nie można tego zaniechać! No i zdecydowanie rozszerzyć siatkę połączeń z Wielką Brytania. Tutaj też jest potencjał. Może Birmingham, Edynburg? Myślę że się wszyscy ze mną zgodzicie
Do Amsterdamu czy Edynburga już ludzie latają z przesiadką w STN, LTN czy DUB...więc linie lotnicze widza że dla chcącego niec trudnego ...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Do Amsterdamu czy Edynburga już ludzie latają z przesiadką w STN, LTN czy DUB...więc linie lotnicze widza że dla chcącego niec trudnego ...
to przestańcie latać przez 1 rok i na busa lub autko .... zaraz się w swidniku znajdą ... komercja to komercja .....
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Połączeń nie uruchamia lotnisko, tylko linie lotnicze. Rozumiem więc, że w swoim poście nie narzekasz na władze PLL tylko na przewoźników, którzy nie mają pojęcia o układaniu siatki lotów, tak?
A Zarząd tego lotniska jak mi da 10 % swego uposażenia to powiem im co to ,,fredy '' ....
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: