Jasne, że lotnisko upadnie. W Hiszpanii zamknęli 3/4 lotnisk! Dzisiaj nawet na stronie portu, brak jest aktualnego rozkładu lotów! To normalna kpina z ludzi!! Ale co tam! Czas lodów minął -teraz trzeba zakręcić się za czymś nowym!
|
|
W kwestii WC to akurat nie dziwię się tłumaczeniom zarządu portu i dziwię się komentarzowi pani redaktor. Tak się składa, że nie tylko w porcie lotniczym ale w każdej toalecie w Lublinie, ich stan techniczny pozostawia wiele do życzenia. Są demolowane cyklicznie, niemal codziennie. I nie demolują ich zarządy toalet, ale bydło z nich korzystające. Inaczej takich ludzi nazwac nie można nazwac jak bydłem, bo w istocie tak się zachowuje. Bo nikt mi nie wmówi, że ze zły stan toalet odpowiadaja ich zarządcy... bo gdyby za każdym razem chcieli na bieżąco remontować usterki spowodowane przez bydło - zbankrutowaliby...
http://img221.imageshack.us/img221/6000/1262000345bymaryjanarcy.jpg
Uploaded with ImageShack.us
Zamieszczony powyżej obrazek to autentyczne foto z kibelka w LBN w sklepie NOVA obok dworca PKS. Chodź sam w sobie wpis jest śmieszny, świadczy natomiast o kulturze bydła i o tym, do czego to bydlo jest zdolne...
Ostatnio edytowany 15 kwietnia 2013 r. o 10:26
|
|
a po co policja z radiowozem na lotnisku? postać na lotnisku, połapać na 17-ce i w wieku 35 lat na emeryturę.
|
|
ZAPYTAJCIE LUDZI, KTÓRZY PRACOWALI PRZY BUDOWIE TERMINALU I PRZY JEGO WYKOŃCZENIU. WSZYSTKO BYŁO ROBIONE NA SZTUKE BO MIAŁ PRZYJECHAĆ KOMOROWSKI ALE I TAK NIE PRZYJECHAŁ A FUSZERA ZOSTAŁA
|
|
Komorowski n ie przyjechał, bo bał się, że mu sie klamka urwie w kibielku i zostanie zatrzasnięty...
Ostatnio edytowany 15 kwietnia 2013 r. o 10:24
|
|
Gratulacje. Widać jakich k..wa speców mamy w zarządzaniu instytucjami. Wszyskiemu winni są klienci!!!! Ok. Zawsze znajdą się wały którzy coś zepsują ale od tego jest obsługa a nad nimi dyrektor aby WSZYSTKO działało jak najlepiej. Jak ktoś nie potrafi utrzymać porządku na własnym podwórku to niech idzie od kopania dołów a w "dyrektory". Za taka pensję jaką ma Pan dyrektor lotnisko powinno być jak błyszcząca bomka na choince, tym bardziej, że jest niewielkie. Nowych tras nie ma, porządku nie ma. A co jest? Grupa nierobów do brania kasy i pokazywania gęby w tv. Jak Pan dyrektor nie ma sprawnych ludzi do zarządzania porządkiem to ja chętnie temu Panu pokażę jak się to robi. Czekam na odpowiedź a chętnie się skontakuję.
Mieszkaniec Lubnlina.
|
|
Co do klamek to się nie dziwie wykonawca założył najtańsze chińskie w mojej firmie psują się i urywają mimo że nie ma jak to pisze dyrekcja portu złych użytkowników tylko zamontowano TANDETĘ.
A co do dyrekcji to chyba najwyższa pora przewietrzy te stanowiska i zatrudni wreszcie kompetentnych ludzi.
|
|
takich mamy Pasażerów" " [...]
................... i maja racje, ........... bo ludzie to jednak chamstwo, wystarczy stanac sobie z boku i obserwowac......
|
|
Przeraża mnie "perspektywa patrzenia" wielu mędrków na tym forum! Zero oburzenia na wandali. Zero gniewu na idiotów marnujących nasze wspólne pieniądze. Jak zwykle, dla tych "fachowców" winien jest zarząd. Za to, że ludzie (Polacy) nie dorośli do Europy, do świata, za którym tak ponoc tęsknią. Za to, że buractwo wpuszczone do cywilizacji zachowuje się jak świnia (nie ubliżając świniom), że nie umie, nie chce zachowac się godnie, po ludzku, normalnie. Za to wszystko, według forumowych półgłówków, winien jest zarząd! I znów, jak zwykle, jest utyskiwanie na rzekome znajomości przy zatrudnianiu, na "marnowanie" pieniędzy na budowę lotniska. Forumowi "znawcy tematu" znają się na wszystkim. Może dajmy im szansę? Zatrudnijmy na miesiąc, dwa. Niech pokażą, co potrafią. Niech udowodnią swe kompetencje, kwalifikacje, wiedzę, doświadczenie! Kto pierwszy? Może Josef, tak często gardłujący na tym forum? Może SYLWESTER zaśmiecający nie od dziś publiczną przestrzeń swymi dyrdymałami naruszającymi wielokrotnie (bez żadnej reakcji ze strony moderatora i redakcji DW) prawa wielu osób? Lista "kandydatów na stołki" jest dłuższa: Jola, ala, Mieszkaniec, muk, ink i tylu innych. Sam "kwiat" lotniskowej administracji - zdolny, prężny, pełen animuszu! A na czele pani Bożko ze swymi kolegami z DW - nie od dziś "tropiącymi" lotniskowe afery. Co wydanie - to lotnisko. Było o samolotach, dziś jest o papierze toaletowym i g......... . Każdy "lotniskowy" temat jest dobry.
Generał Skalski powiedział kiedyś, że Polaka trzeba uczyc porządku i szacunku dla wspólnej własności od wychodka, bo to on, wbrew pozorom, świadczy o kulturze narodu i społeczeństwa. Szkoda, że zapomnieli o tym korzystający z lotniska (i nie tylko; w lubelskich hipermarketach prawie codziennie trzeba usuwac awarie lub uzupełniac "braki" w sanitariatach po wizycie "kulturalnych" Polaków). Przeraża, że znaleźli tylu obrońców.
|
|
Masz trochę racji w tym co piszesz, ale zobacz na to buractwo w wykonaniu palikota,czy niesiołowskiego ??? Czego tu więcej wymagać od szarego polaczka. |
|
To mamy już dwie wizytowki miasta: dworzec autobusowy przy Ruskiej i lotnisko. Brawo władze Lublina!
|
|
Aż się popłakałam ze śmiechu czytająć twój post. Wiadomo nie od dziś że wandale byli, są i będą. I w tym wypadku nic się nie zmieni. A nie pomyślałeś, że może klamka się urwała, bo któś zamykał drzwi i została mu w ręku? Ale to że oburzamy się na zarząd to normalne. Są od tego żeby zarządzać całym personelem lotniska. W toaletach od sprzątania brudu są sprzątaczki. Klamki urwane też można naprawić, bo chyba jest tam jakaś obsługa techniczna, a nie czekać tydzień żeby serwisowo zrobić klamkę? To jak kibel się zapcha to też nie będzie można go przepchać bo co, też serwis ma od tego przyjechać? Tłumaczenia portu są bezczelne, bo od pasażerów jest uzależnione "być albo nie być" lotniska. Jak tak dalej pójdzie to nie wróże mu długiej przyszłości. |
|
Gratuluję dobrego samopoczucia i pewności siebie. Piszę to bez satysfakcji. Twój post utwierdza mnie tylko w tym, że, niestety, miałem rację. Biedny Lublin, biedna Polska, skoro ma takich "światłych" obywateli! |
|
Jeszcze mam tylko pytanie. Po co lotnisku rzecznik prasowy Jankowski + agencja PR Olaka? Tyle roboty tam jest?
|
|
Dlaczego chodniki się zapadają a w innych miejscach podnoszą - kostaka żle została ułożona. Klamki to tylko szczegół. Dlaczego gdy wszystko jest na gwarancji nie reklamuje się tych rzeczy tylko głupio się mówi, że to wina pasażerów i gości. Niech ten wypowiadający się zwolni jak ma trochę honoru bo przynosi wstyd. Fuszerek jest więcej...
|
|
Niestety trzeba przyznać rację kierownictwu portu. Kto lata na wyspy czy do Norwegii??!! W dużej mierze, za byle robotą, lata najgorsza hołota z Lubelszczyzny. Nie chcę obrażać wszystkich pasażerów, bo za pracą i nie tylko latają też porządni ludzie. Dwa razy leciałem samolotem na wyspy tanimi liniami. Bydło w ortalionowych dresach stanowiło przynajmniej 1/3 pasażerów. TO samo miałem kiedy jechałem autobusem do Holandii. Pierwszy raz zobaczyło czysty kibel czy klamki to musieli zrobić tak, żeby ich to nie raziło czyli po swojemu - pobrudzić, rozwalić. Smutne ale prawdziwe.
|
|
100% racji. Nic dodać nic ująć. Lotnisko niestety ma to nieszczęście, że służy jako przystanek hołocie latającej na wyspy czy do innych krajów za byle robotą. I takie są efekty. Normalni pasażerowie mają później takie przyjemności. Bo po co bydlak ma zapłacić za parkowanie, lepiej roz....ć parkometr, przecież jemu się należy. Klamkę sobie wsadzi w kieszeń, bo może mosiężna, albo aluminiowa, to się przyda. A przecież to i tak za "jego" pieniądze zbudowali, więc jemu się należy. |
|
Przecież ty też tak cwelu zaczynałeś,w Holandii już się poznali na tobie.!!!! |
|
To i tak dobrze, że nie jest napisane Men sruum lub Men sracz |
|
Właśnie o takiej hołocie piszę. Twój post tylko potwierdza moje spostrzeżenia. |
Strona 3 z 5
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|