Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Niech SP oddaje kasę im za czas jaki stracili przez linie lotnicza co ich obchodzą problemy tech samolotu.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Cytat : " – Na początku weekendu mieliśmy problemy techniczne, kilka samolotów było wyłączonych, co spowodowało opóźnienia. Cały czas nadrabiamy te zaległości – Tomasz Ostojski, przedstawiciel linii Small Planet. " - A CO KONIA BOLI ŻE SIĘ wÓZ WYWRACA ????????????????
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dzisiaj dopiero. A tvn pisal o tym trzy lub cztery dni temu. Nawet nie wiedzieli ze Small planet lata z Lublina :-)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Za taka wymówkę przedstawiciela linii Small Planet i to po nagłośnieniu powinien zając się ktoś odpowiedni, natomiast pasażerowie powinni domagać się odszkodowania za taki sposób traktowania , bo chyba to tylko z Polaków mogą robić sobie takie jaja . Zresztą do Burgas były dosyć często problemy , wniosek jest taki by nie korzystać z tych linii i agencji turystycznych co obsługują ten kierunek z firmą Small Plane która loty obsługuje .
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Small Planet-dwa lata temu miałam opóźnienie w Turcji ok. 9 godzin. Najgorsza linia. Ich samoloty psują się non-stop.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Piszecie tylko o tych którzy maja do Burgas dopiero lecieć. Maja opoznienie wiec wracają sobie do domu i grzecznie czekają. A co z tymi którzy z Burgas nie mogą wrócić i czekają te 16 h na powrót do kraju z małymi dziećmi czy tez kobiety w ciazy. Dodam ze o opóźnieniu poinformowano nas dopiero jak dotarlismy na planowany lot na lotnisko, po wymeldowaniu się ze swoich hoteli
Zaloguj się, aby oddać głos
0
... dzienniku czy macie kogoś myślącego na swoim pokładzie. Samolot na zdjeciu to firma rayaner a wy smarujecie du.. innym liniom. poziom wasz już nawet poniżej bruku upadł. Fakt faktem ale te linie są najbardziej awaryjne.
sam jesteś ryan
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Współczuję tym w Burgas. Niezła reklama lini lotniczych.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
W czwartek 16 06 odwolany byl lot do Doncaster Shffield z godz 18 w sumie czeski film tuz przed polnoca oposcilismy lotniko
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Trza było normalnie, nad jezioro albo polskie morze a nie wozić d... samolotem infinansować islamistów.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
ja niestety byłam po tej drugiej stronie. Czekałam na lot powrotny. Koszmar. Zwłaszcza, że nie zapewniono nam żadnej opieki. Noc na lotnisku bez jedzenia i co ważniejsze bez informacji od przewoźnika. Znajoma, która z nami podróżowała, na początku roku miała podobna sytuację Ryanairem. Złożyła reklamację przez Fly&I i szybko dostała pieniądze i dodatkowo zwrot za poniesione koszty wynikające z oczekiwania na opóźniony lot. Myślę, ze my zrobimy dokładnie tak samo. Zwłaszcza, że słyszałam, że linie lotnicze często bagatelizują reklamacje bezpośrednio od klientów a z formy idzie jakoś szybciej. Zobaczymy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: