Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
I wszystko gra. Wiadomo ze jest kilka lotow dziennie nie wiecej max 3 wiec niby co kontrolerzy mieliby siedziec na dupie 24h i czekac moze jakis rayan sie zdecyduje na przylot a za wszystko płaciłby podatnik. PAZP dopbrala tyle zmian ile lotów i nie ma co bic piany. Poprostu SORY TAKI MAMY KLIMAT. RAYAN wiedzial do ktorej pracuja danego dnia kontrolerzy wiec czekanie do 15 smiechu warte.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
14 i ch***. jak ja lubię państwówkę :)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
I jak ma ten Port Lotniczy się rozwijać??? Tylko jak Linie odwołają połączenie to robi sie burza... A gdy przewoźnik chce się wywiązać z siatki połączeń i zabrać pasażerów mimo wcześniejszych złych warunków atmosferycznych to nie ma możliwości... Patrzeć jak tak będzie dalej.... a Swoją drogą to Ci kontrolerzy mają całekiem fajną pracę 5 godzin pracy z półtoragodzinna przerwą...to wynagrodzenia też mają placone w wysokości 5/8 etatu...??
Zaloguj się, aby oddać głos
0
- hallo, wieża, podaj namiary do lądowania? - sorry, już nie pracujemy, ląduj na polu
Zaloguj się, aby oddać głos
0
 Szanowni koledzy   kontrolerzy z Rzeszowa nie mogli powiadomić kolegów ze Świdnika o planowanym przylocie, w jednej firmie pracują .Chory kraj ....
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Może to CI ze Smoleńska  .ha. ha.za karę zesłani do lubelskiego portu.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
miałam przyjemność lecieć tym samolotem w poniedziałek, na autokary w Rzeszowie czekaliśmy godzine, nie dali nic do picia ani do jedzenia, podróż z Świdnika kolejne 3 , autokar miał takie dobre ogrzewanie, że ciepło zrobiło się dopiero w Lublinie, na moją uwagę do kierowcy żeby włączył ogrzewania powiedział ze włączone, chcebel jak cholera, każdy siedział w czapce i kurtce, po prostu super! 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
No tak wszystko przez niebezpieczną sytuację. Wieża rozmawiałby z jednym a drugi by się zastanawiał dlaczego rozmawia jak już wieża nie pracuje. No po prostu szok. Co zrobi biedny drugi pilot w takiej sytuacji? Przecież jego hobby to śledzenie kiedy wieża pracuje a kiedy nie, i nagle taka trauma. Pewnie straciłby panowanie nad samolotem. Ciekawe jak radzą sobie na innych lotniskach gdy mają do obsługi kilka samolotów w pobliżu, że też tam jakoś nie wpadaj na siebie. A u nas luksusowe warunki na kartoflisku 3 samoloty dziennie,a że pracują do 14 no to poszli do dum. A kto zapłaci za przelot i przejazd pasażerów? No przecie że nie kontrolerzy. Myślę że co niektórzy to jeszcze głęboko w czasach PRLu siedzą
Zaloguj się, aby oddać głos
0
"Drodzy" samorządowcy - samorządzicie się pieniędzmi podatników na pseudoairport.   Chyba coś trzeba zrobić z tym burdelem za "ciężką" kasę podatników i UE
Zaloguj się, aby oddać głos
0
- hallo, wieża, podaj namiary do lądowania? - sorry, już nie pracujemy, ląduj na polu
- Na polu, czyli gdzie? - Jak to gdzie? wzdłuż lotniska ;)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ten Pan obraża inteligencję przeciętnego czytelnika. Kto go tam zatrudnił?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
piekny (niestety prawdziwy)przyklad Polskiej "gospodarnosci". zwracam sie z uprzejma prozba do zarzadu Lotniska LUBLIN, miejcie troche HONORU i podajcie sie do dymisji . poniewaz ta" dzialalnosc gospodarcza" powinna przynosic  zysk a to jest jawne dzialanie na szkode przedsiebiorswa.        
Zaloguj się, aby oddać głos
0
sorry taki klimat
miałam przyjemność lecieć tym samolotem w poniedziałek, na autokary w Rzeszowie czekaliśmy godzine, nie dali nic do picia ani do jedzenia, podróż z Świdnika kolejne 3 , autokar miał takie dobre ogrzewanie, że ciepło zrobiło się dopiero w Lublinie, na moją uwagę do kierowcy żeby włączył ogrzewania powiedział ze włączone, chcebel jak cholera, każdy siedział w czapce i kurtce, po prostu super! 
sorry taki klimat mamy i juz
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zamknąć to lądowisko, zaorać, kartofle posadzić albo buraki. Będzie chociaż jakiś pożytek z tego nieużytku. A teraz tylko zajunce tam ganiają się po pasie startowym i wrony.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
 Szanowni koledzy   kontrolerzy z Rzeszowa nie mogli powiadomić kolegów ze Świdnika o planowanym przylocie, w jednej firmie pracują .Chory kraj ....
  Rozumie że jak kolega ci każe to tez zostajesz w robocie za darmo 2 godziny dłużej....     I tak mieli szczęście że nie lądowali w Łodzi lub Krakowie bo tam chciał lecieć pierwotnie byłoby 6 godzin w zimnym autobusie nie 3
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ja będę lądował w sobotę o14-tej z Dublina,ciekawe czy będzie ,,otwarte,,?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
- Na polu, czyli gdzie? - Jak to gdzie? wzdłuż lotniska ;)
    -ale tu nie ma pola, tu jest las -a to rób co chcesz
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jesteś taki pusty myśląc że by im za te godziny nie zapłacili? To nie supermarket ,więc nie pisz tego w co sam nie wierzysz.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
To wszystko śmierdzi prowokacją. Od pewnego czasu widzę że pewna grupa ludności tylko czeka na okazję aby coś zwalić a druga grupa tej samej opcji czeka aby na tym pojeździć. Nie będzie zgody bo partyjne interesy wchodzą w grę i gdzie ta Polska Solidarność? Miejmy nadzieje że po objęciu władzy przez PANA PREZESA nagle wszystko się zmieni i wszystko będzie działać wg swojego biegu ... oj jestem ciekawy jak to wyjdzie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
i jak to ma dobrze działać, jak mają w d...e pasażerów???  Akurat byłem oczekującym na wracającą z Londynu żonę i mimowolnym obserwatorem. Zaskoczyło mnie dosyć późne pojawienie się dużej grupy ludzi. Pośród nich dużo małych i bardzo małych dzieci. To właśnie byli pasażerowie którzy mieli lecieć tym samolotem do Londynu. Po godz 17, kiedy wychodziłem, jeszcze nie zakończyli ich obsługi !!! Dlaczego, tylko dla pasażerów była to wyjątkowa sytuacja??? Dlaczego taka wyjątkowa sytuacja nie może być dla obsługi lotniska. Dlaczego koszty pasażerów, ni jak się nie mają do kosztów tej obsługi???
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: