Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lotnisko Lublin straci miliony unijnej dotacji?

Utworzony przez AXEL, 2 lutego 2015 r. o 10:24 Powrót do artykułu
A ja popieram ten post, przeporaszam ale kto jak nie pasażerowie generują ruch na lotnisku? Trzeba zauważyć też  ze gdyby tego lotniska nie było to te prawie 200 tys pasażerów latałoby z Rzeszowa lub Walrszawy. też by było źle no bo dlaczego te włądze Lublina nie zrobią nic aby lotnisko było. Ręce opadają jak się posłuch tych wiecznie niezadowolonych. Masz lotnisko 'pod nosem' to bukuj bilet - byłeś we Frankfurcie, Londynie Oslo, Rzymie, Mediolanie? Nie? No to na co czekasz, przecież masz loty do tych miejsc. Ale nie, ty właśnie być chciał koniecznie Barcelone. Masakra, co za społeczeństwo, co bym im nie dać to źle.
A dojdzie od marca Sztokholm i ma być zwiększona ilość rejsów do Frankfurtu, ale ok - też za mało, a Dubaj, a Toronto, a słoneczne Acapulco? Musicie tyle narzekać? Co za nacja jakaś ponura...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Musimy pomóc, aby Urząd Marszałkowski przeznaczył pieniądze na inne inwestycje w województwie , a nie na dopłatę. Musimy się solidarnie zobowiązać do tego i zacząć latać. Popieram i osobiście się postaram latać z Lublina. Tylko na miłość boską niech oznakują tę drogę na lotnisko, tak jak jest w innych państwach: często znaki wskazujące na zbliżający się zjazd - na S12, z drogi krajowej DK 63, wyraźnie oznakowany zjazd -duże czytelne litery.  Ten zjazd jest dobry dla kogoś, kto zna tę drogę, albo dla kogoś, kto ją budował. Kilku moich znajomych - z pólnocnej Lubelszczyzny- za  moją namową zresztą poleciało z Lublina, ale nie znaleźli zjazdu z DK 63 na S 12 i musieli przedzierać się i błądzić przez miasto, którego też niezbyt dobrze znają. Z Łukowa do Warszawy jest taka sama odległość, co do Lublina, więc trzeba czymś przekonać pasażerów, aby  latali z Lublina. Inny dojazd na lotnisko jest ok-szynobus, busy, parking; ale chcąc dojechać samemu, aby zostawić samochód  na tydzień na parkingu - to masakra. Nie każdy posiada nawigację, a droga powinna być jasna i czytelna dla wszystkich. Chyba Państwu zależy na tych pasażerach?....Nie wiem, jak jest obecnie, czy przybyło tych znaków, ale w grudniu było tylko jedno oznakowanie za Ciecierzynem. Wygląda na to, jakby Ktoś z decydentów nie dbał o to oznakowanie, albo celowo robił pasażerom albo komuś (?)  na złość.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A jakie mamy bezrobocie w woj. lubelskim? Może przypomnisz? Ile nowych zakładów pracy powstało w ostatnim 25 leciu i ile ludzi zatrudniają? Te 200 tys. co lata to w połowie ludzie wysłani przez rząd na zmywak do UK, a druga połowa to uzależnieni od panującego układu polityczno-towarzysko-mafijnego.
No to zdaj sobie sprawę z tego że przynajmniej mają dokąd na ten przysłowiowy zmywak latać, a poza tym zawsze mamy też tę właśnie drugąpołowę... Pasażer to pasażer, nie istotne dokąd leci i po co, on skłąda się na statystyki, o którym mowa w artykule
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I znów moje pieniądze, z moich podatków, z mojej małej firemki mają pójść jak nie na górników to na lotników? Sorry, ale ja wysiadam!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
********************* NIE   DOPŁACAMY  DO   GŁUPOTY   PREZYDENTA   ZUKA ! ******************  Dlaczego  prasa  nie  pisze  prawdy , źe  nie  było  zgody  na  budowe  lotniska  właśnie  z  powodu  spodziewanego  braku  zainteresowania  lubelskich  Pasaźerów .   Jeszcze  przed  budową  wiedzia no  o  jego  przyszłym  bankructwie ! .   Prezydent  Zuk  wraz  z   władzami  województwa  lubelskie go  odpowiedzialni  Są  za  zmarnowane   SETKI  MILIONOW  z   Naszych  podatków  na  budowe  lotniska  bez  przyszłości .   Dlatego  teraz  nie  moźemy  finansować  czyjejś  głupoty !!! .
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To poniekąd zależy od nas czy będziemy umieli skorzystać z takich dobrodziejstw jak lotnisko.   Termin to 2016 rok , nauczmy się latać np. weekend z /żoną, kochanką, etc./ w Rzymie, Oslo, itd.   Cieszmy się z lotniska korzystajmy z niego nie zachowujmy się jak ćwoki które tylko narzekają.   Mieszkaniec naszego regionu jest tępy aby samemu polecieć.    Tak zacznijmy sami podróżować wówczas poznanie świata jest lepsze. Na sam początek te połączenia wystarczą :-) do dzieła mieszkańcy lubelszczyzny. 
  Podnieś wszystkim Lubelakom minimalną pensję do przynajmniej 2,5 - 3 tys. PLN netto miesięcznie to nie będziesz musiał nakazywać mieszkańcom Lubelszczyzny żeby latali samolotami. Sami to będą robić.   Lubelszczyzna to najbiedniejszy region UE (nie licząc zapyziałej Rumunii i Bułgarii). I tego nic nie zmieni. Nawet Airport Lublin.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No, świetnie  ! Z Frankfurtu - okno na cały świat, a jak dojdzie jeszcz Dubaj- żyć nie umierać.... nie wykluczam, że wybiorę się tam chyba jeszcze raz...? Moi znajomi i ja latamy też do Wielkiej Brytanii-do Luton, ale wg mojej wiedzy, bardzo dużo  osób mieszka i pracuje na południu Anglii w okolicach Sounthampton i Portsmout. Wiem, że stamtąd-tj. z Southampton, latają do Warszawy, z przesiadką w Paryżu lub Manchaster, Amsterdamie  bo nie ma lotów do/z  Lublia.  Niektórzy wykupili nawet karnety klubowe, ze zniżkami, dla stałych klientów (4 loty w ciągu roku) są jakieś małe ulgi, fajne gadżety przy odprawie i promocje na e-mail... :D    
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lubelacy chcą latać tam gdzie pracują, czyli do : Szkocji, Holandii, Irlandii i Wielkiej Brytanii (na razie mogą tylko w okolice Londynu).   Linie lotnicze nie widzą takiej potrzeby, bo myślą że te połączenia będą nierentowne. I koło się zamyka.   Na latanie rekreacyjne-wycieczkowe-urlopowe do kurortów i pięknych europejskich miast mało kogo stać.  Lotnisko w Świdniku jest dla lubelskich gastarbajterów którzy tyrają na zachodzie UE, bo to oni są najliczniejszą grupą klientów. A nawet im nie zapewnia się odpowiedniej siatki połączeń.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tak się dzieje jak nieodpowiedzialna i zakompleksiona chołota dorwie się do publicznych pieniędzy. Spece od lotnisk od samego początku mówili, że bez Cargo to lotnisko nie ma racji bytu. Ale co tam najważniejsze, że Lubelszczyzna ma lotnisko, a paru funfli niezłą robotę... a reszta dołoży...by żyło się lepiej
Specjaliści od samego początku mówili,że z Cargo czy bez w tym miejscu i z tym potencjałem lotnisko nie ma racji bytu.Teraz miłośnicy zrzeszać się opodatkować i utrzymywać sobie.Beze mnie,do inteligentnych inaczej nie należę i nie życzę sobie aby płacący podatki utrzymywali ten szczyt marnotrastwa
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tepaki to nie lotnisko decyduje gdzie beda loty z niego tylko linie lotnicze. Zacznijcie latac lubelaki to beda nowe polaczenia
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Info z internetu :   "Od 2017 r. Polska Agencja Żeglugi Powietrznej planuje wprowadzić dwie stawki opłat za nawigację terminalową. Według obecnych założeń, inna obowiązywałaby dla stołecznego Okęcia, a inna dla pozostałych portów lotniczych w Polsce.Już teraz zarządcy lotnisk regionalnych podkreślają, iż wprowadzenie nowego cennika będzie dla nich niekorzystne. Aktualnie obowiązuje stawka wynosi ok 740 zł od operacji lotniczej, jednak zgodnie z nowymi wytycznymi, za 2 lata warszawskie lotnisko płaciłoby 596 zł, a pozostałe porty 932 zł.Zmiana wysokości opłat może zmniejszyć konkurencyjność portów lokalnych i liczbę pasażerów z nich korzystających. Nowy cennik będzie stawiał w uprzywilejowanej sytuacji linie lotnicze LOT, które mocno zredukowały swoją obecność na lotniskach regionalnych i obecnie skupiły się głównie na wykonywaniu połączeń międzynarodowych z warszawskiego Lotniska Chopina."   ... wczoraj (1 lutego) w "Panoramie Lubelskiej" (TVP Lublin o godz. 18.30) wspominał też o tym rzecznik Airport Lublin Piotr Jankowski.  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tepaki to nie lotnisko decyduje gdzie beda loty z niego tylko linie lotnicze. Zacznijcie latac lubelaki to beda nowe polaczenia
  Gdzie mają latać ? Skoro tam gdzie mieszkają i pracują (Hiszpania, Irlandia, Belgia, Holandia, Glasgow, Edynburg, Walia, Rzym, całe Niemcy - bo Frankfurt to nie całe Niemcy) to nie ma lotów.  ;)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lądowisko to słomiany miś!
Co się śmiejesz z LUZ. Lepiej popatrz na Radom...to jest dopiero cyrk..ani jeden samolot pasażerski tam nie wylądował, a lotnisko działa i zarząd bierze kasę!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tak się dzieje jak nieodpowiedzialna i zakompleksiona chołota dorwie się do publicznych pieniędzy. Spece od lotnisk od samego początku mówili, że bez Cargo to lotnisko nie ma racji bytu. Ale co tam najważniejsze, że Lubelszczyzna ma lotnisko, a paru funfli niezłą robotę... a reszta dołoży...by żyło się lepiej
Ale z Ciebie ekspert od siedmiu boleści. Wiadomo, że najwięcej cargo trafia do WAW i tak będzie czy chcesz czy nie. Nic tego nie zmieni. Regionalne lotniska nigdy nie przyciągną tyle kapitału co WAW. W tym kraju liczy się tylko Warszawa, a reszta to wieś!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przyczyna jest jedna - Warszawa dostała rekordowe pieniądze z państwowego budźetu - LOT - 520mln , Eurolot - 60 mln , PPL - 300 mln , bezpośrednia dotacja UE - ... Jak lotniska położone niedaleko mogą być konkurencyjne bez takich pieniędzy ??? Czy Warszawa ma ciągle kosić porty lotnicze w Polsce
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przyczyna jest jedna - Warszawa dostała rekordowe pieniądze z państwowego budźetu - LOT - 520mln , Eurolot - 60 mln , PPL - 300 mln , bezpośrednia dotacja UE - ... Jak lotniska położone niedaleko mogą być konkurencyjne bez takich pieniędzy ??? Czy Warszawa ma ciągle kosić porty lotnicze w Polsce
WARSZAWA kosi nie tylko porty lotnicze, ale chyba wszystko w tym kraju, w każdej dziedzinie. Nie mam nic do stolicy, bo tam mieszkał jeszcze przed II wojną światową mój bliski kuzyn (brat mojego dziadka ze strony ojca), przyczyniając się wtedy w jakiejś mierze do rozwoju tego gnębionego przez tragiczną historię, "niezwyciężonego miasta". Jednak wiele prawdy jest w tym, że tam idą na wszystko największe pieniądze. Częściowo jest to uzasadnione, bo to przywilej stołeczności oraz wielkości (Warszawa - największe miasto i aglomeracja w Polsce). Jednak z drugiej strony hamuje to znacząco rozwój innych miast i regionów.  Coś z tym trzeba zrobić. Może jakiś fundusz na rzecz rozwoju lotniczych portów regionalnych takich jak LUZ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No to samorząd województwa ma ogromny problem. Nie trzeba było pisać BZDUR w studium wykonalności i wprowadzać liczb z sufitu. Trzeba było wziąć kanapkę z masłem i kiełbasą, pojechać w Polskę i popytać jak to chodzi.  Kolejny pomnik przyrody, to stadion na miarę możliwości samorząd Miasto Lublin. Będzie w przyszłości niezłe targowisko. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
olać to ! ważne że Krzysztof Hetman pięknie wyglądał w relacjach z otwarcia  dobrze się bawicie z publiczne pieniądze chłopaki ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kwota powinna być uzyskana z funduszu płac Urzędu marszałkowskiego oraz z majatku prywatnego zespołu opracowującego koncepcje. jak mylisz się to płac.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Entuzjaści darmowych śliwek odpuście na razie planowanie nowych kierunków i róbcie czym prędzej zrzutę na kolejną meliorację.Coś wróble ćwierkają ,że wam się pas wygina od wysokich wód podskórnych ,zresztą zgodnie z pierwotnymi analizami podłoża.Pozdrawiam
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...