Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lotnisko Lublin: Zrobią porządek z taksówkami

Utworzony przez anon, 18 marca 2013 r. o 21:39 Powrót do artykułu
cyt. ,,Wybierzemy najkorzystniejsze oferty – dodaje Jankowski.'' - najkorzystniejsze ? Ale dla kogo ? Mając takie kieszenie na lotnisku też bym zrobi konkurs kopert...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
to jest paranoja ! w Średniowieczu cechy i korporacje tak ograniczały konkurencję zezwolenia, pozwolenia, licencje, koncesje , porozumienia . mają co robić biurokraty. tak samo paranoją jest pusty, tylko z kierowcą jadący autobus z lotniska do Lublina. ktoś tam by chciał dojechać do Świdnika, niestety, nie może się zatrzymywać ! bo zezwolenia, pozwolenia, licencje, koncesje , porozumienia są potrzebne
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
życiowy nie życiowy przepis jest przepis. Taxi ze świdnika też nie mogą tam stać bo to są tereny gminy mełgiew. Konkurs do wyboru korporacji też niczego nie zmieni gdyż teren nadal należy do innej gminy więc taksówki z innego miasta nie będą mogły tam oczekiwać przynajmniej na postoju TAXI. Z tym samym problememboryka się lotnisko w Modlinie. Nie ma luki w przepisach która pozwalałaby na łączenie licencji. Licencja jest na jedno miasto. Nikomu jednak nie zabrania się wzywac taksówki telefonicznie z innego miasta, a że słupki w świdniku nie mają korporacji to drą japę, a w pojedynkę nic nie zrobią. Gorzej że na słupku na lotnisko zebrał się sam "kwiat" prosto spod zamku w Lublinie. A kto tam poluje na jeleni to wszyscy wiedzą, a ci co nie wiedzą płacą oj płacą!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dlaczego są pozamykane darmowe miejsca parkingowe?Komu to przeszkadzało że przyjadę z dziecmi pokazać port.Teraz jest ,to niemożliwe,bo trzeba płacić
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A po przetargu, wystąpię na piśmie do władz Portu Lotniczego Lublin o pisemną zgodę na to, żebym mógł przyjechać z Lublina i odebrać z lotniska moją żonę (zażądam ochrony, aby nas nikt nie pobił). Jestem taksówkarzem z Lublina, więc będzie problem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Damel TAXI ma swoją taksówkę w Świdniku z licencją na świdnik. Dla mieszkańców Świdnika to dodatkowa okazja by nie płacić za dojazd z Lublina. Po Świdniku taksówka wykonuje kursy na zmówienie tak jak po mieście w cenie I strefy tak jak po Lublinie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Codzienne bicie piany o lotnisku robi się nudne.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
opiniak napisał:
życiowy nie życiowy przepis jest przepis. Taxi ze świdnika też nie mogą tam stać bo to są tereny gminy mełgiew. Konkurs do wyboru korporacji też niczego nie zmieni gdyż teren nadal należy do innej gminy więc taksówki z innego miasta nie będą mogły tam oczekiwać przynajmniej na postoju TAXI. Z tym samym problememboryka się lotnisko w Modlinie. Nie ma luki w przepisach która pozwalałaby na łączenie licencji. Licencja jest na jedno miasto. Nikomu jednak nie zabrania się wzywac taksówki telefonicznie z innego miasta, a że słupki w świdniku nie mają korporacji to drą japę, a w pojedynkę nic nie zrobią. Gorzej że na słupku na lotnisko zebrał się sam "kwiat" prosto spod zamku w Lublinie. A kto tam poluje na jeleni to wszyscy wiedzą, a ci co nie wiedzą płacą oj płacą!
Dokładnie, wybór korporacji nic nie zmieni i niczego nie zalegalizuje. Jedynym wyjściem byłaby umowa między gminami. Takowe rozwiązania istnieją. Ale to już nie zależy od taksówkarzy, władz portu ani ITD, tylko od włodarzy. A że jest to walka "słupów" to też racja. Na słupku pod terminalem w zasadzie pojawiają się niezrzeszeni, rzeczywiście w głównej mierze Ci spod Zamku, PKS, rzadziej z PKP. Co do płacenia, drugą prawdą jest też to, że kurs jest warty tyle ile pasażer jest gotów zapłacić. Będzie gotów zapłacić 50 - 70 zł to jest w stanie za tyle pojechać, będzie gotów zapłacić 100 czy 120, tym bardziej znajdzie się chętny Realną ceną z LBN do Swidnika jest wlaśnie ok 50 w dzień i 70 w nocy, jak ktoś chce od pasażera 2 razy tyle to możemy go nazywać "zdziercą", ale tak samo powinniśmy nazywać pasażera który proponuje tą samą trasę za 30 czy 40 zł, a taksówkarza który zgodzi się za tyle pojechać to już powinno się nazywać idiotą. Reasumując, taksówkarze powinni wozić za uczciwe, nie oszukańcze stawki, ale i pasażerowie powinni uczciwe pieniądze za kurs płacić
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
GERDES napisał:
Dokładnie, wybór korporacji nic nie zmieni i niczego nie zalegalizuje. Jedynym wyjściem byłaby umowa między gminami. Takowe rozwiązania istnieją. Ale to już nie zależy od taksówkarzy, władz portu ani ITD, tylko od włodarzy. A że jest to walka "słupów" to też racja. Na słupku pod terminalem w zasadzie pojawiają się niezrzeszeni, rzeczywiście w głównej mierze Ci spod Zamku, PKS, rzadziej z PKP. Co do płacenia, drugą prawdą jest też to, że kurs jest warty tyle ile pasażer jest gotów zapłacić. Będzie gotów zapłacić 50 - 70 zł to jest w stanie za tyle pojechać, będzie gotów zapłacić 100 czy 120, tym bardziej znajdzie się chętny Realną ceną z LBN do Swidnika jest wlaśnie ok 50 w dzień i 70 w nocy, jak ktoś chce od pasażera 2 razy tyle to możemy go nazywać "zdziercą", ale tak samo powinniśmy nazywać pasażera który proponuje tą samą trasę za 30 czy 40 zł, a taksówkarza który zgodzi się za tyle pojechać to już powinno się nazywać idiotą. Reasumując, taksówkarze powinni wozić za uczciwe, nie oszukańcze stawki, ale i pasażerowie powinni uczciwe pieniądze za kurs płacić
A ja lubię taksówki - samochody w kolorze beżowym ! I w d..pie mam korporacje. Płacę za kurs 60 zł i ma być beżowa taksowka.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A jakim prawem lotnisko będzie ponad prawem. Prawo mówi wyraźnie, że zarobkować w innej gminie można tylko w drodze powrotnej. Taksówki z Lublina powinny kosztować z postoju przy lotnisku max 20-30 zł jeśli jadą kursem powrotnym. Co innego gdy klient sam dzwoni do Lublina i zamawia wówczas wie że taksówka przyjedzie specjalnie po niego z innego miasta. Wówczas płaci za dojazd. Świdnicka taxi zawsze będzie liczyć za kurs w obie strony bo przecież wraca do miejsca w której ma licencję. Lubelskie taxi na słupku przy lotnisku jawnie okradają ludzi biorąc za kurs w obie strony. Za jazdę niezgodną z cennikiem można stracić licencję i to powinno zainteresować ITD i inne służby. Chyba że głupi klient godzi się na 120 zł, ale wtedy na skargę do Berdyczowa.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lotnisko powiesiło kartkę, że na słupie przy lotnisku mogą stać taxi z Lublina. Kto upoważnił lotnisko do takiej zmiany przepisów. Taksówce z innej gminy nie wolno stać na postoju w innej gminie. Za to jest kara, zdaje się 3 tysiące zeta. Tymczasem pan prezes lotniska razem ze swym rzecznikiem za pieniądze wyznaczą postój. Teren lotniska to chyba należy do gminy a nie do lotniska więc pytam jakim prawem prezes decyduje która korporacja może tam być, a która nie może. Chyba że lotnisko stoi poza obowiązującym w Polsce prawem i ustawą o wykonywaniu transportu taksówką osobową. Radzimy zapoznać się z przepisami.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
julo napisał:
A po przetargu, wystąpię na piśmie do władz Portu Lotniczego Lublin o pisemną zgodę na to, żebym mógł przyjechać z Lublina i odebrać z lotniska moją żonę (zażądam ochrony, aby nas nikt nie pobił). Jestem taksówkarzem z Lublina, więc będzie problem.
Z tego co wiadomo o ile nie wykonujesz zarobkowego przewozu osób zobowiązany jesteś do usunięcia lub zasłonięcia znaków TAXI... Ale nieznajomość przepisów to drugie imię taksówkarzy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ciekawe jeżeli dana korporacja wygra przetarg to kto im zrobi licencje na świdnik i mełgiew prawnie to widze i itd nie ma racji i ten cały wieśniacki port i ekipa tam pracująca oraz rodziny które są tam pozatrudniane:)upssss wydało się:)no i pani z informacji która współpracuje z taksówkarzami Tylko ze świdnika dając im pasażerów oraz te lepsze kursy:)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Frajerska korporacja zapłaci a pani z recepcji i tak będzie zamawiać swoich
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
toznowy mamy komune tylko wybrani (rodzinki urzedasow) PATOLOGIA to ja wole przyjechac z londka autem ,bo taxi bedzie wiecej kosztowac, i port paddnie chhhahahahh
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jak zwykle problemy taxi sami sobie kręcicie bat na własną D nigdy nie możecie się dogadać , a na tym korzystają tylko inni a nie wy sami . płacicie już haracze włąścicielom radia taxi bo nie umiecie zawiązać własnych stowarzyszeń tylko pasiecie swoimi ciężko zarobionymi pieniędzmi nierobów, płacicie za knajpy ,miejsca postojowe zamiast dążyć do tego aby być wizytówką miasta i aby walczono o wasze usługi i wam płacono chociażby za reklamy na waszych prywatnych samochodach, walczyć o to aby zawód taksówkarza był zawodem a nie zbiorowiskiem schorowanych emerytów i ręcistów najczęściej MSW, WP, SP czy innych nierobów co całe życie nic nie robili i teraz mają siły dorabiać na emerytorkach. Pozdrawiam i życzę aby prawdziwi taksówkarze wreście poszli po rozum do głowy i zaczeli walczyć o swoje prawa .
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
wujek dobra rada napisał:
Z tego co wiadomo o ile nie wykonujesz zarobkowego przewozu osób zobowiązany jesteś do usunięcia lub zasłonięcia znaków TAXI... Ale nieznajomość przepisów to drugie imię taksówkarzy.
Nie czepiaj się taxi - driver. TO najlepsi kierowcy(czasem nawet 30km przebiegu na dobę) a ponadto wspaniali prawnicy-wystarczy posłuchać ich dyskusji na postoju
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Po co jakieś przetargi, pozwolenia, koncesje?! Chyba niektórzy tkwią jeszcze socjaliźmie i biurokracji. Niech jeźdzą wszyscy, którzy chcą, czym chca i kiedy chcą. Konkurencja - to najlepszy sposób na zawyżone sztucznie, biurokratycznie ceny.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
znający temat napisał:
A jakim prawem lotnisko będzie ponad prawem. Prawo mówi wyraźnie, że zarobkować w innej gminie można tylko w drodze powrotnej. Taksówki z Lublina powinny kosztować z postoju przy lotnisku max 20-30 zł jeśli jadą kursem powrotnym. Co innego gdy klient sam dzwoni do Lublina i zamawia wówczas wie że taksówka przyjedzie specjalnie po niego z innego miasta. Wówczas płaci za dojazd. Świdnicka taxi zawsze będzie liczyć za kurs w obie strony bo przecież wraca do miejsca w której ma licencję. Lubelskie taxi na słupku przy lotnisku jawnie okradają ludzi biorąc za kurs w obie strony. Za jazdę niezgodną z cennikiem można stracić licencję i to powinno zainteresować ITD i inne służby. Chyba że głupi klient godzi się na 120 zł, ale wtedy na skargę do Berdyczowa.
Jeszcze nie zdarzyło mi się powiedzieć pasażerowi 120 za trasę LBN - Świdnik i pewnie ciężko byłoby mi znaleźć takiego klienta który zgodziłby się tyle zapłacić. Mówisz że taksówkarze jawnie okradają ludzi - wybacz, ale okradaniem, w zasadzie próbą okradania jest też propozycja pasażera typu "panie, za 10 zl przez pół miasta" albo "do Świdnika za 35". Także my powinniśmy brać uczciwie za kurs, a pasażerowie uczciwe stawki za te kursy powinni płacić! Mówisz że taxi z LBN pod terminalem lotniska powinny kosztować max 20-30 bo jadą kursem powrotnym. 20 złotych dokąd? Na Armii Krajowej w Świdniku, pod Venus, czy może pod Lidla na Lotników Polskich? Bo dalej to na pierwszej taryfie nie dojedziesz - i wiedz że jestem taksówkarzem z korporacji, więc stawki mam standardowe. Na pewno nie dojedziesz za 20 zł do Lublina. Wybacz, ale tak jak wspomniałem, taksówkarz powinien uczciwie policzyć za kurs i nie naciągać pasażera, bo czarne owce psują opinię o całym środowisku, ale pasażer też nie powinien proponować taksówkarzowi bezczelnych stawek! Dla mnie osobiście problem terminala i postoju pod terminalem nie istnieje. Ja jako taksówkarz z korporacji nie pojadę specjalnie z LBN stanąć na słupku, czekać i liczyć że się ewentualnie "załapię" i pewnie większość zrzeszonych też tego nie zrobi, bo to się raczej nie kalkuluje i dla takich jak ja rozwiązaniem byłaby umowa między gminami. Wtedy zawożąc pasażera mógłbym stanąć i ewentualnie zabrać kogoś na powrocie. Owszem, mogę uzyskać dodatkową licencję, tylko to jest tak naprawdę pakowanie dodatkowej kasy w urzędników.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
frajer napisał:
Nie czepiaj się taxi - driver. TO najlepsi kierowcy(czasem nawet 30km przebiegu na dobę) a ponadto wspaniali prawnicy-wystarczy posłuchać ich dyskusji na postoju
Jeżeli tak drwiąco podchodzisz do taksówkarzy i ich pracy, to spróbuj tego "miodu". Licencje w Lublinie są, egzamin nie jest trudny, proszę uprzejmie, nawet podpowiem Ci i poprowadzę za rączkę. Wtedy to Ty będziesz wspaniałym prawnikiem, wspaniałym kierowcą i pewnie jeszcze będziesz darzony szacunkiem i będziesz godnie zarabiał. Taksówkarzami są różni ludzie, tak jak różni ludzie wykonują inne zawody. Jedni są mniej "lotni", inni bardziej, ale to nie znaczy że powinieneś z nich drwić. Mnie konieczność dorabiania na taxi, żeby nakarmić dziecko nauczyła szacunku właśnie do tych zwykłych ludzi - innych, niekoniecznie obdarzonych najwyższym intelektem taksówkarzy, śmieciarzy, ekspedientek i każdego innego człowieka, którym taki "Pan intelektualista" jak Ty gardzi i z kogo drwi. Takie podejście do ludzi pozostawiam bez komentarza. Oczywiście jesteś kolejnym komentującym wyznającym przekonanie, że taksówkarze to najgorsi kierowcy, nie szanują innych, jeżdżą jak chcą, a do tego przejeżdżają przysłowiowe 30 km na dobę. To również pozostawię bez komentarza. Tylko następnym razem, gdy zadzwonisz po taxi i będziesz chciał by podjechała pod samą klatkę (pomijam sytuacje osób starszych, schorowanych czy małych chorych dzieci wiezionych przez rodziców do lekarza) zastanów się co robisz. Czy nie łatwiej przejść 20 m do parkingu? Nie, bo to jedzie taxi po "Pana"! Ale jeśli ów "Pan" idzie chodnikiem to będzie klnąć takiego taksiarza który będzie próbował tym chodnikiem podjechać po innego pasażera! Albo zamawiacie taxi na skrzyżowaniu ulic, taksówka podjeżdża, a pasażer jeszcze nie doszedł - i stój na tym skrzyżowaniu 5 minut i czekaj, bo pasażer chce tu i już! A inni zemszczą że sałata stoi na środku drogi. Jesteś w pubie na starówce, zamawiasz taxi i musisz mieć pod same drzwi - trzeba się przecież pokazać! Bo nie możesz dojść do Bramy Krakowskiej albo zejść schodami na plac Zamkowy. Ale idąc ulicami starówki będziesz klnąć, że taksiarze jeżdżą między ludźmi. Przykłady można mnożyć. Niewłaściwe zachowanie taksówkarzy na drogach jest tak samo niewłaściwe, jak innych kierowców. Zastanówcie się jednak, w jakiej części bywa wręcz wymuszone przez głupotę samych pasażerów?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...