Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lotnisko w Świdniku: Tanie linie nie przylecą?

Utworzony przez ad, 19 marca 2011 r. o 06:49 Powrót do artykułu
Gość napisał:
Mam nadzieję że koszt utrzymania tej Lubelskiej fatamorgany będzie w całości przypadać w udziale miastu Lublin nie zaś tak biednemu regionowi jak nasz lubelski
niestety będziemy wszyscy dopłacać , 3 główni udziałowcy , to miasto Lublin, województwo i miasto Świdnik. czyli na inwestycje i remonty dróg np. nie ma co liczyć
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
fly napisał:
hej.... matematyku! to powiem Ci ze ja tylko w tym roku wykonalem 10 lotow z i do krakowa... a przede mna jeszcze ho ho ho. I co Ty na to?
znajdzie się 150 chętnych lubelaków, kilka razy w tygodniu do Krakowa ? jeśli tak, wtedy linie być może wejdą do Świdnika. P.S. ja nie latałem do Krakowa ani razu. moich wielu znajomych -podobnie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
to oczywiste ze liczy sie tylko kasa tak samo jak oczywiste jest to ze jej brakuje, ale jezeli tej kasy pll nie znajdzie i nie wylozy na stol to o przejeciu z okecia ludzi z lubelszczyzny bez tanich linii mozna zapomniec polecam wywiad z Panem O'Leary z Ryanair-->> http://wiadomosci.onet.pl/kiosk/swiat/srodowisko-g-mnie-obchodzi,1,4210798,wiadomosc.html ; btw to lotnicho to ogromna szansa oby ja wykorzystali
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
tomek napisał:
to oczywiste ze liczy sie tylko kasa tak samo jak oczywiste jest to ze jej brakuje, ale jezeli tej kasy pll nie znajdzie i nie wylozy na stol to o przejeciu z okecia ludzi z lubelszczyzny bez tanich linii mozna zapomniec polecam wywiad z Panem O'Leary z Ryanair-->> http://wiadomosci.onet.pl/kiosk/swiat/srodowisko-g-mnie-obchodzi,1,4210798,wiadomosc.html ; btw to lotnicho to ogromna szansa oby ja wykorzystali
TANIE LINIE MUSZA PRZYLECIEC INACZEJ NIE MA CO NAWET LAC BETONU POD PLYTE POSTOJOWA I PAS ... A I LASU SZKODA
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tanie linie muszą lecieć z Lublina.Pieniądze na reklamę też się znajdą o ile nie zmarnują szansy nasi decydenci .Przecież lotnisko to nie tylko loty prywatnych osób ale przedstawicieli biznesu którzy tu będą lokować swoje zakłady.Co do reklamy to przecież miasto wydaje pieniądze na filmiki itp.Może będzie większa kontrola nad tymi wydatkami i jasność dlatego jest opór w temacie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Trzeba było o tym pomyśleć na etapie opracowywania koncepcji !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ten Siczek to jakiś przygłup? Co za kretyn chce wysyłać samoloty z Lublina do Afryki??? Niby kto ma nimi latać??? Pięciu Zulusów na rok bo przeciez nie lublinianie? Tylko wątpie aby na rok choć pięciu zulusów się uzbierało. Od razy dajcie spobie spokój z lotniskiem albo wywalcie tego kretyna na zbity łeb. Jeżeli chce konkurować z okęciem to niech w kaftan sie zawinie baran. Że też u nas nigdy nie może być kompetentnej i trzeźwo myślacej osoby tylko ciągle jakieś popierdułki. Jednyną (JEDYNĄ) szansą żeby lotniska zaraz po wybudowaniu nie zaorać są tanie linie lotnicze i loty na zachód Europy w kierunku wysp gdzie latają miliony polaków, a potem można rozszerzać na inne kierunki nawet na pólnocną afrykę czy kamczatkę bo zainteresowanie będzie podobne.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Samoloty ze Świdnika mają latać głównie do północnej Afryki, Izraela oraz portów przesiadkowych w Europie. Dlaczego w Świdniku nie będą lądować tani przewoźnicy. – To zgodne z naszą intencją, by latały u nas linie tradycyjne. Mają budżet i flotę. Chcemy najpierw postawić na linie regularne. Jeśli zechcą do nas przylecieć tanie linie, to zapraszamy, ale nie zamierzamy o nie specjalnie zabiegać - Krzysztof Siczek, Dyr. projektu budowy Portu Lotniczego Lublin" Jeśli do Świdnika będą latali tylko Żydzi z Izraela (wycieczki na Majdanek) + loty czarterowe do Egiptu, Tunezji, Maroka czy Turcji (najpopularniejsze miejsca wypoczynku Polaków) .... to to lotnisko na siebie nie zarobi NIGDY. Tanie linie muszą być obecne w Świdniku. http://www.travelmaniacy.pl/artykul,tanie_linie_lotnicze_uciekaja_z_warszawskiego_okecia,1391,1,0.html "Tanie linie szukając oszczędności wycofują się z oferowania połączeń z i do Warszawy ze względu na zbyt wysokie koszty obsługi. Zyskają na tym pozostałe polskie lotniska, do których zostanie przeniesiona część połączeń"
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Od lat mieszkam we Francji , i jesli ze Swidnikiem nie bedzie tanich polaczen , to dalej bede jezdzil do Lublina samochodem , a pan Siczek niech dalej czeka na Buszmenow .
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
"Samoloty ze Świdnika mają latać głównie do północnej Afryki, Izraela oraz portów przesiadkowych w Europie. Dlaczego w Świdniku nie będą lądować tani przewoźnicy. – To zgodne z naszą intencją, by latały u nas linie tradycyjne. Mają budżet i flotę. Chcemy najpierw postawić na linie regularne. Jeśli zechcą do nas przylecieć tanie linie, to zapraszamy, ale nie zamierzamy o nie specjalnie zabiegać - Krzysztof Siczek, Dyr. projektu budowy Portu Lotniczego Lublin" Jeśli do Świdnika będą latali tylko Żydzi z Izraela (wycieczki na Majdanek) + loty czarterowe do Egiptu, Tunezji, Maroka czy Turcji (najpopularniejsze miejsca wypoczynku Polaków) .... to to lotnisko na siebie nie zarobi NIGDY. Tanie linie muszą być obecne w Świdniku. http://www.travelmaniacy.pl/artykul,tanie_linie_lotnicze_uciekaja_z_warszawskiego_okecia,1391,1,0.html "Tanie linie szukając oszczędności wycofują się z oferowania połączeń z i do Warszawy ze względu na zbyt wysokie koszty obsługi. Zyskają na tym pozostałe polskie lotniska, do których zostanie przeniesiona część połączeń"
Na poczatek trzeba wykorzystac istniejace lotnisko Biała Podlaska na port cargo. Potem powoli rozwijać połączenia inne.Lotnisko Lublin to daleka i niepewna przyszłość.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przytoczę pewnie cytat....I w pidzu i wylądował i cały misterny plan też w pidzu
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To ile już to lotnisko łącznie kosztuje? Oczywiście to w Świdniku i Niedźwiadzie razem. Lubelskie to nie jest bogaty region. Ludzie latają stąd w większości do pracy, zatem interesują ich właśnie tanie linie lotnicze. Może zamiast rzucać się z motyką na słońce, było wybudować obwodnicę, wyremontować drogi w L. i pomyśleć o transporcie kolejowym. Trasa szybkiego ruchu do Warszawy z uwzględnieniem Okęcia. także by się przy tych wydanych na utrzymanie spółki nie przynoszącej dochodów, zdołała wybudować. Lotnisko i to niekoniecznie w Świdniku należało budować dobrych kilka lat temu. I to od razu z nastawieniem na TANIE linie lotnicze. To, że jesteśmy Polską B, albo i Z, to nie tylko wina tych co rządzą krajem, ale też i tych naszych pożal się B. gospodarzy miejscowych i to bez względu na opcję. Zresztą patrząc na te opcje, to jak widać "kruk krukowi oka nie wykole".
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
[ font="Lucida Console"]Panie Siczek, rób pan to do czego zostałeś stworzony czyli do mieszania zaprawy czy tez robienia szalunku na budowie zgodnie z pana wykształceniem. Zarządzanie tak kluczowymi projektami dla Lublina i regionu zostaw prawdziwym fachowcom.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zacznijcie myśleć w końcu!!! Jeżeli nie będzie tanich linii to lotnisko nie ma sensu na Lubelszczyźnie nie ma za dużo wyższej kadry menedżerskiej latającej w interesach do Izraela lub Paryża. Latają u nas głównie studenci i ludzie do pracy na zachód: do Londynu czy Berlina i oni latają właśnie tanimi liniami. Nie ma co czarować rzeczywistości bez taniego przewoźnika szkoda wydawać pieniądzy na lotnisko bo będzie ono tylko kwiatkiem do kożucha.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
monika napisał:
To ile już to lotnisko łącznie kosztuje? Oczywiście to w Świdniku i Niedźwiadzie razem. Lubelskie to nie jest bogaty region. Ludzie latają stąd w większości do pracy, zatem interesują ich właśnie tanie linie lotnicze. Może zamiast rzucać się z motyką na słońce, było wybudować obwodnicę, wyremontować drogi w L. i pomyśleć o transporcie kolejowym. Trasa szybkiego ruchu do Warszawy z uwzględnieniem Okęcia. także by się przy tych wydanych na utrzymanie spółki nie przynoszącej dochodów, zdołała wybudować. Lotnisko i to niekoniecznie w Świdniku należało budować dobrych kilka lat temu. I to od razu z nastawieniem na TANIE linie lotnicze. To, że jesteśmy Polską B, albo i Z, to nie tylko wina tych co rządzą krajem, ale też i tych naszych pożal się B. gospodarzy miejscowych i to bez względu na opcję. Zresztą patrząc na te opcje, to jak widać "kruk krukowi oka nie wykole".
Myślę, że zapomniałaś jeszcze o kosmodromie i 3 liniach metra w Lublinie, też za te pieniądze możnaby pewnie wybudować. A tak na poważnie to ty myślisz, że ile kosztuje wybudowanie 1 km drogi ekspresowej czy remont 1 km torów? 2 zł? Skoro dla ciebie wydanie kilkuset milionów na lotnisko (przy duzym współfinansowaniu unijnym) to tak wielki koszt i rzucanie się z motyką na słońce, to co powiesz o wydawaniu miliardów złotych na drogi, kolej i co tam jeszcze. Nie zdobylibyśmy dofinansowania na budowę lotniska to ta kasa z Unii poszłaby do innego regionu, na pewno nikt by jej nam nie dał z przeznaczeniem na cokolwiek, byleby tylko nie na lotnisko. Kolej swoja droga, drogi swoją, lotnisko swoją. ps. i jak Lublin ma budować trasę szybkiego ruchu wprost na Okęcie? Popatrz na granice administracyjne województw i potem pisz. OKĘCIE NIE LEŻY NA TERENIE NASZEGO WOJEWÓDZTWA. Wiem, mogłaś tego nie wiedzieć, tak jak nie wiedziałaś, że budowa drogi to jednak nieporównywalnie większy koszt niż budowa lotniska, utrzymać też potem ją trzeba, jak lotnisko.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Aha. I jakim cudem spółka budująca lotnisko (bez względu ile lat już funkcjonuje) miałaby twoim zdaniem przynosić dochody ze swojej działalności? Poprzez sprzedaż proporczyków czy wędliny własnej roboty?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Stać nas na to!!! Wszystkie porty regionalne są deficytowe. Port lotniczy w Łodzi przynosi roczne straty w wysokosci ponad 20 mln złotych. Retoryczne pytanie brzmi - kiedy PLL pod Świdnikiem przestanie przynosić straty? Odpowiedź jest prosta jak precel - nigdy!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
krzysiek napisał:
Aha. I jakim cudem spółka budująca lotnisko (bez względu ile lat już funkcjonuje) miałaby twoim zdaniem przynosić dochody ze swojej działalności? Poprzez sprzedaż proporczyków czy wędliny własnej roboty?
bufet będzie. pizza, kiełbaski i takie tam
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
krzysiek napisał:
Myślę, że zapomniałaś jeszcze o kosmodromie i 3 liniach metra w Lublinie, też za te pieniądze możnaby pewnie wybudować. A tak na poważnie to ty myślisz, że ile kosztuje wybudowanie 1 km drogi ekspresowej czy remont 1 km torów? 2 zł? Skoro dla ciebie wydanie kilkuset milionów na lotnisko (przy duzym współfinansowaniu unijnym) to tak wielki koszt i rzucanie się z motyką na słońce, to co powiesz o wydawaniu miliardów złotych na drogi, kolej i co tam jeszcze. Nie zdobylibyśmy dofinansowania na budowę lotniska to ta kasa z Unii poszłaby do innego regionu, na pewno nikt by jej nam nie dał z przeznaczeniem na cokolwiek, byleby tylko nie na lotnisko. Kolej swoja droga, drogi swoją, lotnisko swoją. ps. i jak Lublin ma budować trasę szybkiego ruchu wprost na Okęcie? Popatrz na granice administracyjne województw i potem pisz. OKĘCIE NIE LEŻY NA TERENIE NASZEGO WOJEWÓDZTWA. Wiem, mogłaś tego nie wiedzieć, tak jak nie wiedziałaś, że budowa drogi to jednak nieporównywalnie większy koszt niż budowa lotniska, utrzymać też potem ją trzeba, jak lotnisko.
Nie ekscytuj się tak, ani tym co napisałam, ani swoją wiedzą granic administracyjnych. W życiu nie chodzi o to, aby wydać skoro dają, ale aby wydać z głową.Zdobyliśmy dofinansowanie na to, o co się ubiegaliśmy. Pieniądze na budowę lotniska były wydawane nie od 2 lat, a od utworzenia spółki PLL. Skoro ta spółka została założona dla budowy lotniska, to chyba 9 lat spółki PLL (nie wspomnę już o spółce MIĘDZYNARODOWY PORT LOTNICZY LUBLIN-NIEDŹWIADA" SPÓŁKA AKCYJNA założonej w 2005r. i wydatkach tej spółki na zakup ziemi), to zbyt długi okres dla jego budowania i ładowania pieniędzy w coś, czego nadal nie ma. Spółka skoro nie przynosi dochodów, a została założona w określonym celu, to ma go wykonywać, a nie tylko wydawać pieniądze niekoniecznie na wydatki związane z budową lotniska. I to jak się okazuje dla lotniska, z którego nie skorzystają wszyscy, bo nie wszystkich na te loty będzie stać.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zapomniałam dodać, że nie każdy tak buduje drogi:
S8 to najdroższa trasa w Polsce – 10,4 km drogi kosztowało aż 2 mld 270 mln zł, co oznacza, że za budowę 1 kilometra drogi zapłacono 218 mln zł!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...