Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
o tak zmiana nazwy to kolejne wyrzucone pieniądze na nowe nalepki foldery, wzory dokumentów i inne duperszmity..głupota
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Tzn. że zrobiono w koziołka wszystkich uczestników kolejnej edycji konkursu na logo MPK. Teraz zrozumiały jest werdykt Jury, które jednomyślnie oświadczyło, że ŻADEN (sic!) ze 176 nadesłanych projektów nie spełniał założeń konkursowych. Wsytuacji, gdy Organizator konkursu w trakcie jego trwania podjął decyzję o zmianie swojej nazwy nie dziwi stwierdzenie wybitnych teoetyków projektowania znaków: „...powierzchowny i nieprzemyślany wybór logotypu byłby czymś niedopuszczalnym i zarazem nagannym zawodowo.” Tylko czy jest to faktycznie ocena cudzych projektów czy może jednak autokrytyka? MPK LUBLIN
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Trzeba czytać ze zrozumieniem, przecież zmieniają siedzibę czyli i tak muszą wszystkie pieczątki, foldery i inne rzeczy powymieniać, więc przy okazji zmiany siedziby chcą także zmienić nazwę.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
a co z kasą za nowy sztandar świeżo poświęcony w Katedrze? Będą zamawiać nowy? No bo przecież wyhaftowane jest Miejskie Przedsiębiorstwo.....
Zaloguj się, aby oddać głos
0
PasazerNaGape napisał:
Tzn. że zrobiono w koziołka wszystkich uczestników kolejnej edycji konkursu na logo MPK. Teraz zrozumiały jest werdykt Jury, które jednomyślnie oświadczyło, że ŻADEN (sic!) ze 176 nadesłanych projektów nie spełniał założeń konkursowych. Wsytuacji, gdy Organizator konkursu w trakcie jego trwania podjął decyzję o zmianie swojej nazwy nie dziwi stwierdzenie wybitnych teoetyków projektowania znaków: „...powierzchowny i nieprzemyślany wybór logotypu byłby czymś niedopuszczalnym i zarazem nagannym zawodowo.” Tylko czy jest to faktycznie ocena cudzych projektów czy może jednak autokrytyka? MPK LUBLIN
To prawda. Zawrócili ludziom cztery litery, zabrali masę czasu, narazili na koszta... Od tej pory niech mnie ręka boska broni siadać do jakiegoś logo. Wydarli ludziom pomysły, a ktoś je teraz wykorzysta i dostanie za to ciężką kasę. Trzeba tylko odczekać aż sprawa przycichnie, emocje opadną, a ludzie zapomną, co projektowali.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A Pan prezes tak naobiecywał...naobiecywał pracownikom i wielki guzik z tego, zamiast podwyżek żenująco niskich pensji będzie znowu wydawał kasę na bzdety...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
W dobie kryzysu przestańcie trwonić nasze pieniądze.Czy wladze miasta śpią?Po co ZTM? Część taboru ma już nowe barwy,a teraz zmiana nazwy i co nowe przemalowania.Kto chce takich zmian,niech płaci ze swojej kieszeni.Przez 80 lat nie zostały przyjęte barwy taboru.Oglądam film :czerwony,pietrowy autobus,aha,to napewno Londyn,a u nas ???
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: