Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lubelska spółka była tańsza, a jednak przegrała. Będzie nas woziła warszawska

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 27 czerwca 2016 o 16:47 Powrót do artykułu
Te autobusy przegubowce są całkowicie bez sensu. Wiele razy widziałem, jak jeżdżą prawie puste (w centrum), nawet w godzinach wczesno-popołudniowych! (w wieczorowych to juz standard średnia max 10 pasażerów). Blokują skrzyżowania, drogi, nie mieszczą się na przystankach; spalają więcej paliwa.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
następny szwindel, potem i tak klima nie jest wlaczana a pieniądze wyplyna do warszawskiej spółki, potem nic dziwnego że bieda w lbnie
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Fajnie, że idą kolejne pieniądze na KM - tak trzymać a na pewno coraz więcej osób będzie się przesiadało do autobusów dzięki czemu będą mniejsze korki.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Fajnie, że idą kolejne pieniądze na KM - tak trzymać a na pewno coraz więcej osób będzie się przesiadało do autobusów dzięki czemu będą mniejsze korki.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
kiedy zdrożeją bilety....?!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Taaa, przesiądę się do komunikacji miejskiej... W ostatni nie przyjechało 100% oczekiwanych przeze mnie autobusów. Linia 20, innej możliwości dojazdu nie mam. W sumie 40 minut czekania na przystankach (2 x 20 min.), plus 30 minut piechoty - dojście do przystanków, na inne autobusy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
nawet tak prostej sprawy jak prawde o przewozach lubelscy fachowcy od miejskiego transportui nie potrafia przedstawic nic dziwnego ze coraz gorzej o Lublinie mowi sie w kraju zaslugujemy na to jak widac
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Przewóz dzieci do szkół zdyskwalifikował "naszych". Co za idiotyzm. I znowu "warsiawka" górą!.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
I dobrze że zdyskwalifikowali LLA bo z tego byłyby problemy ja z PKS Zielona Góra
Zaloguj się, aby oddać głos
0
"tylko o 2 mln zł więcej" - dobre. Wystarczyłby mi "tylko" milion w totka ;)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
"W każdym autobusie zainstalowana ma być klimatyzacja"...to żart czy robienie jelenia z pasażera?...po co komu klima skoro jest nieużywana?...kierowcy sobie jeżdżą w klimie a reszta autobusu piecze się jak kurczak na rożnie bo klima nie włączona!...a jak jest włączona to wtedy gdy na dworze jest 20 stopni i w autobusie zięba...a jak jest 35 stopni na zewnątrz to klima jest włączona od święta...niech nie chwalą się pojazdami z klimatyzacją bo i tak żal im ją włączać..
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zwracam uwagę, że ponownie nie ma wśród linii ani 15, ani 40. Czy te trasy są zapomniane kompletnie przez ZTM? Szlag człowieka trafia na taką politykę. Dla urzędasów z ZTM Wrotków to już nie Lublin.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Do 7:15 Pomyśl - myśłenie nie boli. Kierowcy jeżdżą tak samo jak pasażerowie. Nie ma bowiem hermetycznej kabiny oddzielającej kierowcę od pasażerów. Po co włączać klimę w autobusie, skoro kilku jołopów zawsze musi otworzyć okno mimo, że wszędzie są informacje o konieczności zamknięcia okien przy włączonej klimie? Ostatnio przeszedłem sie po autobusie i pozamykałem okna. Klima waliła chłodem spod dachu, a okienka otwarte... Trzeba było zobaczyć miny tych osłów, co okna pootwierali... jakie było oburzenie! Do wczoraj o 17. Firma ma płacone za wyjheżdzone paliwo. Nie ma więc podstaw twierdzić, że jak klima nie będzie włączona to więcej kasy dla nich zostanie. Kolejny z bolesnym myśleniem?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Współczuję mieszkańcom Wrotkowa( Żeglarska i okolice), niestety dalej będą zmuszeni gnieść się w zbyt małych pojazdach. Nie wiem która z tych linii( 15 czy 40) bardziej zasługuje na większy tabor, ale obydwie w co najmniej połowie kursów powinny mieć przegubowe pojazdy lub podniesioną częstotliwość. Swoją drogą trasy tych linii w dość sporym odcinku się pokrywają, może by stworzyć z nich jedną linię priorytetową o częstotliwości co 7,5 min w dzień powszedni, lecz przebieg trasy musiałby być taki, żeby nie zostało utracone połączenie ze szpitalem na Chodźki.
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: