Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Po co nam tu Islamsy terroryści??? Nie chcę płacić za kampanie która ma ich do nas zapraszać!!! Ludzie poczytajcie o islamie!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A Ty pomyśl, zanim napiszesz. Pracuję biurko w biurko z Arabem od ponad roku, jakoś nie wybuchł jak dotąd.   Dodatkowo, w temacie terroru... Poczytaj o inkwizycji i wyprawach krzyżowych.
0
Najlepsza reklama to: Wiadukt na ul.Kunickiego Centrum Onkologi Remont drogi 835 i wiele innych.Takie działania przyciągną Inwestorów i turystów.Brawo Marszałek Województwa.
0
Po co nam tu Islamsy terroryści??? Nie chcę płacić za kampanie która ma ich do nas zapraszać!!! Ludzie poczytajcie o islamie!!
Zrobili ci wodę z mózgu, jeśli go masz. Nie przeszkadzają ci amerykańskie bomby i rakiety z ładunkami radioaktywnymi lub termobarycznymi w Iraku? Nie przeszkadzają ci amerykańskie obozy koncentracyjne i torturowanie zatrzymanych? Czy to obłudne?
0
Ten tor to już kolejna wpadka tego departamentu, nie sprawdzenie scenariusza obciąża Dyrektora.   Sprawa identyczna to poprzednia gala Ambasadorów Lubelszczyzny, gdzie zamiast wyczytania nazwy Cisowainki podane dane Nałączowianki.    W każdej korporacji po czyms takim, na drugi dzień osoba odpowidzialna za to byłaby wyrzucona z pracy w trybie natychmisatowym, ale to między bajki włożymy.
0