Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Ja swojauczelnie takl przez te poprawki sponsoruje ze pomnik mi powinni ufundowac
Zaloguj się, aby oddać głos
0
to masz się czym chwalić. Studiuję na polibudzie i wiem, że gdyby nie te opłaty to na niektórych kierunkach ludzie studiowaliby latami jeszcze dłużej niż teraz to robią. Musi być jakaś motywacja do nauki, albo wypad z uczelni; tylko że wtedy zabrakłoby chętnych na niektóre kierunki...
0
Miało być za pie.....Platformy bogato i ja na zielonaj wyspie. A mamy rżnięcie wała przez uczelnie z nas studentów. Brawo Lewica!!!
0
Nie prawda, propaganda! Na UMCS student studiujący dziennie, idący swoim normalnym programem nie płaci ani grosza za studia. Chyba, że się nie douczył i musi powtarzać przedmiot, albo chce brać więcej niż przewiduje plan, wtedy płaci, ale normalnie idąc planem nikt nie płaci.
0
mariusz napisał:
Miało być za pie.....Platformy bogato i ja na zielonaj wyspie. A mamy rżnięcie wała przez uczelnie z nas studentów. Brawo Lewica!!!
Jasne.....powinni ci odrazu na wstępie wypisać dyplom.... jak widzę to wała z uczelni rżną sobie niektorzy pseudo- studenci, którzy chcieliby nic nie robić i dostać dyplom.
0
Guzik prawda - żadne dodatkowe koszty. Jak "spadochroniarz" przychodzi na ćwiczenia drugi raz to nikt z tego powodu nie przygotowuje więcej odczynników ani nie poświęca mu więcej czasu niż innemu studentowi. Na pewno, nie pracownik bezpośrednio zaangażowany w proces dydaktyczny, ani pracownik przygotowujący ćwiczenia. Kasę zjada czapa administracyjna.
0