Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
i co pijaczki będą się obijać po klatkach - komu dziękować za ten prezent ???
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ta decyzja o lokalizacji to chyba z czasów Gierka lub Gomułki czy jeszcze za panowaniema cara w rosji Polo komu tam dworzec był na tatrach i co nic niestaje narasta gnije i...... Tyle kasy moźna na inne zacznę żeleńskiego przeznaczyć PKP biedne niema gdzie X kasy na papierze wypchnąć budowa zajmie ze 4lata i jeszcze koszty wzrosną
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nie mogę zrozumieć decyzji o tej lokalizacji przystanku. Dlaczego nie przesunięto przystanku na wysokość ul. Granitowej. Tam jest dużo miejsca i duży węzeł komunikacji miejskiej. Niech ktoś mi wyjaśni dlaczego ktoś podejmuje kontrowersyjne decyzje i rozwiązania i nikt nie raczy ich wyjaśnić. A przecież konsekwencje ponosić będziemy my.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Niektórzy to są jacyś niedo...myci. Ja kupując mieszkanie na Porębie w 1999 roku wiedziałem zarówno o tym przystanku jak i o Trasie Zielonej. Wręcz jestem rozczarowany, że to wszystko tak długo trwa. A ci co marudzą to takie cebulaki jak Ci z Wrotkowa - kupić taniej mieszkanie przy torze wyścigowym (bo taniej) a potem drzeć ryja, że głośno i zlikwidować tor. Jak komuś miasto nie pasuje to wracać do swojej wioski krowy paść w ciszy i spokoju!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
No i super przystanek tu byl bardzo potrzebny
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dworzec na Tatarach (Północny) - zarówno PKP jak i PKS miał ogromny sens, kiedy FSC zatrudniała kilka, a może i kilkanaście tysięcy ludzi, z których duża część dojeżdżała do Lublina. no ale gimbaza tego już nie wie i zadaje głupie pytania.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A widzieliście przystanek na Ponikwodzie? :) Elegancka sztuka, nie ma pijaczków, jest kostka brukowa i megafony, wszystko super, a na Czubach będzie jeszcze ładniej, bo i z windami i biletomatami ;)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dworzec na Tatarach (Północny) - zarówno PKP jak i PKS miał ogromny sens, kiedy FSC zatrudniała kilka, a może i kilkanaście tysięcy ludzi, z których duża część dojeżdżała do Lublina. no ale gimbaza tego już nie wie i zadaje głupie pytania.
Tak, to prawda -chociaż nie jestem rodowitym Lubelakiem -ale zauważyłem w tunelu dawne przejście podziemne wprost do FSC.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
no i super, powinien tam powstać węzeł zintegrowany z komunikacją miejską - dociągnięte linei autobusowe z pętli Os. Widok i Os. Poręba do jednego wspólnego przystanku - Dworzec Zachodni
Zaloguj się, aby oddać głos
0
"Przebudowa miałaby się zakończyć w roku 2020, a jej efektem ma być m.in. skrócenie czasu podróży do około 1,5 godziny" - jeśli chodzi o podróż do Warszawy, należałoby to dopisać. A skrócić sobie podróż będą mogły właściwie tylko osoby, które tam wysiądą - równie dobrze mogą skrócić sobie i o pół godziny wysiadając kilka stacji wcześniej ;)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A ja mieszkam na Porębie właśnie i kompletnie nie rozumiem po co ten przystanek. Na dworzec główny to my mamy z Poręby akurat dość blisko. Nie wiem o co chodzi? O przejście pod torami do lasu? Szkoda publicznych pieniędzy. Peron o długości 400 m? Przerost formy nad treścią. Nie lepiej to poprawić parę dróg w mieście? Większość to wertepy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ciekawiej będzie, kiedy ludzie zażądają, aby na tym przystanku zatrzymywały się pociągi dalekobieżne... a zażądają na pewno. W kolejności będą żądali budowy przystanku przy Kraśnickiej i paru jeszcze po drodze. Okaże się, że całe to przyspieszanie pociągów psu na budę zda się, kiedy będą musiały zatrzymywać się co parę kilometrów...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Super sprawa mieszkam na Łęgach i musiałam jeździć linia 45, która jeździ raz na godzinę a w niedzielę jeszcze gorzej teraz sobie wysiądę na Porębie, a wszystkim malkontentom mogę wysłać bilety MPK, na które wydawałam sporo kasy. :-)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
To może będzie bus kolejowy bo autem masakra nie da się jeździć takie korki?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
To PKP ma naprawiać parę dróg w mieście ???
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ciekawe z tym peronem.Przecierz mają robić obwodnice pomiędzy torami a osiedlem poręba..
Zaloguj się, aby oddać głos
0
1,5 godziny to ja autem jadę więc jaj nie urywa jak na pociąg.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Przystanek ma kosztować 3,5 miliarda?To 10 krotnie więcej od lotniska. Za te pieniądze można wybudować piękny dworzec, parkingi,przystanki komunikacji miejskiej.Przystanek bez kas, toalet itd?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
juz widze ten tunel pod torami beda mieli gdzie przesiadywac bywalcy a propos czy pociag pospieszny albo express tez tutaj bedzie sie zatrzymywal ???
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Przystanek ma kosztować 3,5 miliarda?To 10 krotnie więcej od lotniska. Za te pieniądze można wybudować piękny dworzec, parkingi,przystanki komunikacji miejskiej.Przystanek bez kas, toalet itd?
3,5 mld to koszt przebudowy całego odcinka Lublin-Otwock. Nowe przystanki, przejazdy kolejowe, remont dworców, wymiana podbudowy torowiska etc. Czytanie ze zrozumieniem się kłania.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 3

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: