Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
i co pijaczki będą się obijać po klatkach - komu dziękować za ten prezent ???
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ta decyzja o lokalizacji to chyba z czasów Gierka lub Gomułki czy jeszcze za panowaniema cara w rosji Polo komu tam dworzec był na tatrach i co nic niestaje narasta gnije i...... Tyle kasy moźna na inne zacznę żeleńskiego przeznaczyć PKP biedne niema gdzie X kasy na papierze wypchnąć budowa zajmie ze 4lata i jeszcze koszty wzrosną
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie mogę zrozumieć decyzji o tej lokalizacji przystanku. Dlaczego nie przesunięto przystanku na wysokość ul. Granitowej. Tam jest dużo miejsca i duży węzeł komunikacji miejskiej. Niech ktoś mi wyjaśni dlaczego ktoś podejmuje kontrowersyjne decyzje i rozwiązania i nikt nie raczy ich wyjaśnić. A przecież konsekwencje ponosić będziemy my.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niektórzy to są jacyś niedo...myci. Ja kupując mieszkanie na Porębie w 1999 roku wiedziałem zarówno o tym przystanku jak i o Trasie Zielonej. Wręcz jestem rozczarowany, że to wszystko tak długo trwa. A ci co marudzą to takie cebulaki jak Ci z Wrotkowa - kupić taniej mieszkanie przy torze wyścigowym (bo taniej) a potem drzeć ryja, że głośno i zlikwidować tor. Jak komuś miasto nie pasuje to wracać do swojej wioski krowy paść w ciszy i spokoju!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No i super przystanek tu byl bardzo potrzebny
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dworzec na Tatarach (Północny) - zarówno PKP jak i PKS miał ogromny sens, kiedy FSC zatrudniała kilka, a może i kilkanaście tysięcy ludzi, z których duża część dojeżdżała do Lublina. no ale gimbaza tego już nie wie i zadaje głupie pytania.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A widzieliście przystanek na Ponikwodzie? :) Elegancka sztuka, nie ma pijaczków, jest kostka brukowa i megafony, wszystko super, a na Czubach będzie jeszcze ładniej, bo i z windami i biletomatami ;)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dworzec na Tatarach (Północny) - zarówno PKP jak i PKS miał ogromny sens, kiedy FSC zatrudniała kilka, a może i kilkanaście tysięcy ludzi, z których duża część dojeżdżała do Lublina. no ale gimbaza tego już nie wie i zadaje głupie pytania.
Tak, to prawda -chociaż nie jestem rodowitym Lubelakiem -ale zauważyłem w tunelu dawne przejście podziemne wprost do FSC.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
no i super, powinien tam powstać węzeł zintegrowany z komunikacją miejską - dociągnięte linei autobusowe z pętli Os. Widok i Os. Poręba do jednego wspólnego przystanku - Dworzec Zachodni
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Przebudowa miałaby się zakończyć w roku 2020, a jej efektem ma być m.in. skrócenie czasu podróży do około 1,5 godziny" - jeśli chodzi o podróż do Warszawy, należałoby to dopisać. A skrócić sobie podróż będą mogły właściwie tylko osoby, które tam wysiądą - równie dobrze mogą skrócić sobie i o pół godziny wysiadając kilka stacji wcześniej ;)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A ja mieszkam na Porębie właśnie i kompletnie nie rozumiem po co ten przystanek. Na dworzec główny to my mamy z Poręby akurat dość blisko. Nie wiem o co chodzi? O przejście pod torami do lasu? Szkoda publicznych pieniędzy. Peron o długości 400 m? Przerost formy nad treścią. Nie lepiej to poprawić parę dróg w mieście? Większość to wertepy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ciekawiej będzie, kiedy ludzie zażądają, aby na tym przystanku zatrzymywały się pociągi dalekobieżne... a zażądają na pewno. W kolejności będą żądali budowy przystanku przy Kraśnickiej i paru jeszcze po drodze. Okaże się, że całe to przyspieszanie pociągów psu na budę zda się, kiedy będą musiały zatrzymywać się co parę kilometrów...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Super sprawa mieszkam na Łęgach i musiałam jeździć linia 45, która jeździ raz na godzinę a w niedzielę jeszcze gorzej teraz sobie wysiądę na Porębie, a wszystkim malkontentom mogę wysłać bilety MPK, na które wydawałam sporo kasy. :-)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To może będzie bus kolejowy bo autem masakra nie da się jeździć takie korki?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To PKP ma naprawiać parę dróg w mieście ???
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ciekawe z tym peronem.Przecierz mają robić obwodnice pomiędzy torami a osiedlem poręba..
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
1,5 godziny to ja autem jadę więc jaj nie urywa jak na pociąg.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przystanek ma kosztować 3,5 miliarda?To 10 krotnie więcej od lotniska. Za te pieniądze można wybudować piękny dworzec, parkingi,przystanki komunikacji miejskiej.Przystanek bez kas, toalet itd?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
juz widze ten tunel pod torami beda mieli gdzie przesiadywac bywalcy a propos czy pociag pospieszny albo express tez tutaj bedzie sie zatrzymywal ???
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przystanek ma kosztować 3,5 miliarda?To 10 krotnie więcej od lotniska. Za te pieniądze można wybudować piękny dworzec, parkingi,przystanki komunikacji miejskiej.Przystanek bez kas, toalet itd?
3,5 mld to koszt przebudowy całego odcinka Lublin-Otwock. Nowe przystanki, przejazdy kolejowe, remont dworców, wymiana podbudowy torowiska etc. Czytanie ze zrozumieniem się kłania.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 3

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...