Puścić na 9 czy 57, a tak to jest nie potrzeba zabawka !!
|
|
Potrzebna, potrzebna! Teraz mogę bezpośrednio i bez tłoku dojechać z domku do miejsca pracy, w dodatku za free. Proszę ZTM o utrzymanie darmowego połączenia również po wakacjach i ewentualne zwiększenie częstotliwości na tej linii. Pozdrawiam wszystkich malkontentów!
|
|
panie smaga proszę o ustalenie jak to jest, że prezes fulara kupił ten autobus bez przetargu czy tego pana nie obowiązuje prawo o zamówieniach publicznych
niby chwali się, że autobus powstał w konsorcjum z ursusem i politechniką a i tak mpk czyli wszyscy podatnicy musieli za niego zapłacić chyba około 2 mln
|
|
czytam te komentarze, co się dzieje w tym mieście a i tak się zajdzie jakaś maruda.
niech miasto przeprosi ,że ma świetny tabor i coś nowego.
|
|
fajnie by było jak by takich autobusów był cały tabor .
w końcu cisza by nastała w mieście, oby tak dalej
|
|
panie smaga proszę o ustalenie jak to jest, że prezes fulara kupił ten autobus bez przetargu czy tego pana nie obowiązuje prawo o zamówieniach publicznych niby chwali się, że autobus powstał w konsorcjum z ursusem i politechniką a i tak mpk czyli wszyscy podatnicy musieli za niego zapłacić chyba około 2 mlnAkurat takie ilości może kupować z ,,wolnej ręki''. Sens zakupu i użyteczność tego pojazdu pozostawiam bez komentarza. |
|
W ogóle nie narzekajcie na prezesa! Docenicie go, że do taboru dołączył w końcu jakiś nowy autobus, a nie kolejną perełkę do renowacji (której remont dla wielu przedsiębiorstw był zbyt kosztowny). Cieszmy się zatem i radujmy, że Lublin jest tak bogatym miastem :D Oczywiście ekologiczny wóz eko będzie równie użyteczny co kultowe już trajtki tegoż producenta - biada tym co podróżują nimi po trasie częściowo nie zelektryfikowanej (o Bernardyńskiej pod górkę nie wspominając). Osobiście nie mam nic przeciwko wozom jeżdżącym na prąd (choć o ich ekologii można dyskutować zważywszy, że prąd powstaje głównie za sprawą węgla) jednak wolałbym aby Lublin nie testował takich wynalazków, a postawił na sprawdzone wozy, np. Solarisy. Co do samego MPK to koszty funkcjonowania tej spółki są gigantyczne w porównaniu do przewoźników prywatnych stąd pytanie czy ktokolwiek interesuje się tym do jakiego stopnia rozrósł się dział administracyjny oraz kiedy ostatnio przeprowadzano jakąkolwiek reorganizację? Od dłuższego czasu oszczędności szuka się na wozokilometrach, likwidacji linii ewentualnie podwyżkach biletów (przypominam że pomysł likwidacji tych za 2,80zł i zastąpienie ich droższymi 60 minutowymi wciąż istnieje!), a funkcjonowaniu miejskiej spółki przewozowej nikt przyglądać się nie chce. Pozostaje też pytanie o ZTM czy również poziom zatrudnienia nie przewyższa rzeczywistych potrzeb. Są to jednak tematy niewygodne, więc wątpię aby władze miasta miały dość odwagi by z nimi się zmierzyć. Jeśli się mylę to proszę o udostępnienie opinii publicznej raportów na ten temat.
|
|
Nowe autobusy, nowa infrastruktura. Słowo nowe jest kluczem. Zawsze można wrócić do ikarusow i bryczek :-)
|
|
czytam te komentarze, co się dzieje w tym mieście a i tak się zajdzie jakaś maruda. niech miasto przeprosi ,że ma świetny tabor i coś nowego.nie ma nowych autobusów - źle, są nowe - jeszcze gorzej... panie premierze jak żyć? przeraża mnie ile w kozim grodzie jest malkontentów i ludzi narzekających dosłownie na wszystko |
|
Czyli mamy darmowe połączenie na osi Tarasy Zamkowe - Plaza.
|
|
Super :-) muszę się przejechać. Nigdy jeszcze nie jechałem
|
|
Czy będzie przewodnik opowiadający o mijanych zabytkach na tej linii turystycznej ?
|
|
Ja to do tych autobusów, jakieś foldery dawał o regionie. Co się dzieje i takie tam.
|
|
Czy autobusy na tej trasie jeżdżą w obie strony czy tylko w kierunku podanym w tekście?
|
|
Darmowa komunikacja to powinna być w całym mieście, przynajmniej dla osób posiadających w Lublinie meldunek. Żory na Śląsku mogą to Lublin nie może? Jak szaleć to szaleć.
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|