Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Brawo . Każde pieniążki na inwestycje cieszą .
Zaloguj się, aby oddać głos
0
takie rzeczy się chwali
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Żuk cwaniaczek zabierając pasy ruchu i zamieniając je w buspasy chce was na sile wyrzucić z samochodów. Bo wiadomo jak będzie mniej pasów to będą korki. Mam nadzieję, że tego oszusta już niedługo nie będzie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nie znam innego prezydenta, który tyle zrobił dla lublina, tyle pieniędzy zdobył. BRAWO ŻUK!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dziękujemy Panie Prezydencie. To pańska zasługa, że Lublin rośnie w siłę i pięknieje :)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Przyjeżdżam do Lublina od lat i widzę zmiany. wszyscy tutaj chwalą obecnego prezydenta. Super, że tak się dzieje. Zmiany widać gołym okiem.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Te pieniądze już dawno były przyznane z automatu dla Lublina jako dużego miasta Polski Wschodniej. Teraz tylko podpisano umowę, ciekawe dlaczego akurat tetaz kiedy Żuk zgodził się na napływ uchodźców ?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Co ma piernik do wiatraka?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Po bezmyslnej przebudowie Placu Litewskiego szykuje się kolejna bezsensowna przebudowa skrzyżowania Alei Raclawickich z Sowińskiego bez budowy wiaduktu. Spowoduje to ogromne korki. Raclawickie są wysoko położone w stosunku do Sowińskiego i Poniatowskiego i z budową wiaduktu nie będzie problemu.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Super. Taki piękny Czechów, wolny od trolejbusowych linii nad głowamu i niemal wolny od korków bo nie było do tej pory niepotrzebnych sygnalizacji...i to wszystko chcą nam zniszczyć w imię "rozwoju".
Zaloguj się, aby oddać głos
0
undefined napisał:
Żuk cwaniaczek zabierając pasy ruchu i zamieniając je w buspasy chce was na sile wyrzucić z samochodów. Bo wiadomo jak będzie mniej pasów to będą korki. Mam nadzieję, że tego oszusta już niedługo nie będzie.
 Przyjdzie jeszcze lepszy racjonalizator z nowym przybocznym piewcą sukcesów inaczej o nazwisku Szklaneczka
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Bardziej niż nowe linie trolejbusowe przydałoby sie rozbudować kolej aglomeracyjną z wykorzystaniem istniejących nieczynnych bocznic kolejowych. Tak się dzieje we wszystkich miastach tylko nie w Lublinie. ????
Zaloguj się, aby oddać głos
0
I co Unia zla? Czekam na wpisy trolow pislamu:)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
undefined napisał:
Bardziej niż nowe linie trolejbusowe przydałoby sie rozbudować kolej aglomeracyjną z wykorzystaniem istniejących nieczynnych bocznic kolejowych. Tak się dzieje we wszystkich miastach tylko nie w Lublinie. ????
  położenie linii kolejowych w Lublinie jest takie, że kolej miejska nie ma sensu, natomiast trzeba rozbudowywać ofertę kolei dojazdowych do Lublina z wszelkich możliwych kierunków, ale to już tylko do pewnego stopnia jest w gestii miasta....
Zaloguj się, aby oddać głos
0
undefined napisał:
Żuk cwaniaczek zabierając pasy ruchu i zamieniając je w buspasy chce was na sile wyrzucić z samochodów. Bo wiadomo jak będzie mniej pasów to będą korki. Mam nadzieję, że tego oszusta już niedługo nie będzie.
ale bzdury, budowa buspasów wynika z tego że unia krzywo patrzy na rozbudowę dróg pod komunikację indywidualną (i słusznie), więc władze Lublina wymyśliły sobie taki wytrych, żeby pod pozorem inwestycji w transport zbiorowy rozbudowywać układ drogowy (buspasy, które za pare lat po zakońceniu okresu trwałości projektu można zlikwidować).                                                                        W innych miastach środki na poprawę komunikacji są faktycznie wydawane na transport publiczny - Olsztyn dopiero co uruchomił pierwsze linie tramwajowe i będzie teraz rozbudowywał system o kolejne. I tam mieszańcy rzeczywiście zyskali nowy, wydajny środek transportu. U nas cała kasa pójdzie w kilka remontów ulic z buspasami, zwyczajną wymianę taboru autobusowego i trolejbusowego na nowszy i być może na jakiś kolejny "genialny" system zarządzania ruchem. Czyli kasa będzie przejedzona na bieżące potrzeby, bez wprowadzania żadnej nowej jakości komunikacji :(  
Zaloguj się, aby oddać głos
0
a była szansa w tej perspektywie unijnej wprowadzić tramwaje jak to zrobili w Olsztynie, tymczasem cała kasa na transport pójdzie w remont paru ulic i wymianę autobusów na nowsze ehhh
Zaloguj się, aby oddać głos
0
undefined napisał:
a była szansa w tej perspektywie unijnej wprowadzić tramwaje jak to zrobili w Olsztynie, tymczasem cała kasa na transport pójdzie w remont paru ulic i wymianę autobusów na nowsze ehhh
 A zrozum może gląbie w końcu że ukształtowanie i gęsta zabudowa  Lublina wyklucza tramwaje w pełni urzytkowe.Chiał byś pewnie takie popierdułki na trybach jak w Sanfrancisco?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Demi napisał:
undefined napisał:
a była szansa w tej perspektywie unijnej wprowadzić tramwaje jak to zrobili w Olsztynie, tymczasem cała kasa na transport pójdzie w remont paru ulic i wymianę autobusów na nowsze ehhh
A zrozum może gląbie w końcu że ukształtowanie i gęsta zabudowa  Lublina wyklucza tramwaje w pełni urzytkowe.Chiał byś pewnie takie popierdułki na trybach jak w Sanfrancisco?
  Anonimowy kretynie, zrozum moze w koncu ze da sie tak zaprojektowac linie zeby uniknac najwiekszych spadkow terenu, budujac np estakady w pojedynczych miejscach. W calym miescie jest kilkadziesiat a moze i kilkaset wiaduktow drogowych, to zrobienie kilku pod tramwaj nie robiloby problemu
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: