Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lublin dzieje się w stolicy

Utworzony przez Business owner, 29 sierpnia 2008 r. o 07:23 Powrót do artykułu
"To już trzecia kampania billboardowa Lublina. Pierwsza zachęcała do podjęcia studiów na lubelskich uczelniach. Te reklamy wisiały w miastach wschodniej Polski. A latem w Warszawie pojawiły się plakaty zachęcające do weekendowych wypadów do stolicy Lubelszczyzny. " Rozumiem, ze dwie pierwsze akcje okazaly sie na tyle skuteczne, ze podjeto decyzje o kolejnym wydaniu okreslonych i podanych wyzej kwot netto. Zwazywszy, ze dla placacego istotna jest kwota brutto, jako podatnik czyli wspolfinansujacy te impreze mam prawo zakladac, ze powodzenie wczesniejszych akcji nie zostalo wogole zbadane lub jest mocno watpliwe skoro publicznie podaje sie kwoty netto. O nazwy firm realizujacych kontrakt pytal nie bede bo sie jeszcze okaze, ze figuruja w pwnym raporcie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Co do netto/brutto to nie masz racji. Jest to ważne w przypadku osoby fizycznej- a tu mamy osobę prawną jaką jesturząd miasta. Hasło ciekawe, plakat jeden mi sie podoba bardzo- reszta OK. Nie wiem jaki może to mieć wpływ na wybór Lublina jako Stolicy Kultury- ale i tak jest lepiej zrobić cos takiego niż więcej baloników i breloczków z napisem "Lublin"
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Oczywiście, że konkurencja Gdańska, Torunia, Poznania, Łodzi, Warszawy i SZczecina jest poważna, ale Lublin może i powinien próbować powalczyć o prestiżowy tytuł Europejskiej Stolicy Kultury. Kampania "Nieziemski Klimat", znakomicie nawiażująca do historycznego bogactwa miasta (i to z najwyższej półki, na równi z Krakowem, Gdańskiem, Toruniem) była znakomita. Podobnie jak obecna: Lublin. Wielkie Dzieje się. Mam nadzieję, że podobny styl złapie promocja całego województwa - zdecydowanie trudniejsza - i, w porozumieniu z lokalnymi liderami: Lublinem i Zamościem wykroi coś bardzo oryginalnego, co pozowli raz na zawsze zerwać z mitem biednego, zapóźnionego, zapyziałego, tradycjonalistycznego, dewocyjnego, itd., itp. regionu. Wielkie dzieje się dzieje się nie tylko w Lublinie ale również w Zamościu (Jazz na Kresach, Lato Teatralne, Eurofolk, FEstiwal Kultury Włoskiej, Festiwal im. Grechuty, Festiwal Wokalistów Jazzowych...), w Kazimierzu Dolnym (Festiwal Kapel i Śpiewaków, Filmu i Sztuki Dwa Brzegi, Muzyki Klezmerskiej, Inspiracji Muzycznych...), w Nałęczowie (Divertimento, Belcanto, imprezy kolarskie i balonowe), Janowie Lubelskim (festiwal Artystów Filmu i Tv, festiwal kaszy Gryczaki, imprezy jeździeckie i inne sportowo-rekreacyjne), Włodawie (Poleskie Lato z Folklorem, Festiwal Trzech Kultur). Gdyby do tego poruszyć nieco senne: Chełm, Białą Podlaską, Puławy i parę innych ośrodków, a do udziału w większości imprez zapraszać sąsiadów z Łucka, Lwowa i innych miast i miasteczek Ukrainy, to można zrobić z tego regionu miejsce wielu ambitnych i oryginalnych wydarzeń, jakich trudno byłoby szukać w centralnej czy zachodniej Polsce. A swoją drogą, dlaczego Festiwal Kultury Kresowej ma się odbywać tylko raz w roku w Mrągowie, a u nas gdy tylko przyjdą wakacje przez cały region przetacza się fala bardzo podobnych do siebie folklorystycznych, wielonarodowych festiwali i festiwalików z udziałem indian, papuasów, maorysów i kogoś tam jeszcze. Czemu nie możemy wykorzystać lepiej tej naszej kresowości i zrobić z niej kulturalna markę Lubelszczyzny?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ESK L 2016 Europejska Stolica Kradziezy Lancuszkow 2016 sztuk tygodniowo
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lublin napisał:
Co do netto/brutto to nie masz racji. Jest to ważne w przypadku osoby fizycznej- a tu mamy osobę prawną jaką jesturząd miasta. Hasło ciekawe, plakat jeden mi sie podoba bardzo- reszta OK. Nie wiem jaki może to mieć wpływ na wybór Lublina jako Stolicy Kultury- ale i tak jest lepiej zrobić cos takiego niż więcej baloników i breloczków z napisem "Lublin"
Znaczy sie UML zaplacil cene netto czy brutto? Co nie jest wazne w przypadku osoby prawnej - cena netto czy cena brutto? Co zas sie tyczy samj zasadnosci takiej formy akcji promocyjnej to sam pomysl jak czesto zwracasz uwage na bilbordy i co z tego zapamietaujesz? Jezeli zas chodzi o miejsce "ekspozycji" to koniecznie powinienes wybrac sie do Wa-wy i sprobowac patrzec na bilbordy szczegolnie w czasie osobistego prowadzenia auta. Co do kwestii artystycznych to zostaly zmarnowane tym o czym napisalem wyzej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...