Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lublin: Dzierżawcy zwalniają lokale nawet nie rozpoczynając działalności

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 30 maja 2017 r. o 07:40 Powrót do artykułu
Centrum miasta już dawno zostało zabite przez deptak. Handel przeniósł się do galerii gdzie można podjechać samochodem i za damo zaparkować, unikając głupich korków w centrum jak te na Okopowej - stworzone przez głupotę naszej władzy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
no i c*** niech zrobią z tego mieszkania a i tak po co robić sklep w takim starym syfie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Za to miasto płaci za wynajem pomieszczeń biurowych na placu Czehowicza ponad 50 zł za metr kwadratowy.Brawo żuk !!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
miasto insp.... desperacji ;)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jedne lokale się zwalniają, inne zapełniają
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak jeżdżę to się jeszcze z korkami na Okopowej poza godzinami szczytu nie spotkałem
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zlikwidujcie jeszcze więcej parkingów. Po co jechać do centrum skoro łatwiej zaparkować pod obiektami handlowymi?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
undefined napisał:
Jak jeżdżę to się jeszcze z korkami na Okopowej poza godzinami szczytu nie spotkałem
  To mało widziałeś. Po zamknięciu placu litewskiego i wyrzuceniu autobusów stamtąd na Okopową, wystarczą dwa autobusy aby zakorkować całą ulicę, nawet wieczorem. Ale tak to jest jak się wyrzuca autobusy z głównych ulic, na okoliczne uliczki do tego nie przystosowane, a miejska inżynieria ruchu mentalnie i merytorycznie zatrzymała się w latach 70.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
. napisał:
undefined napisał:
Jak jeżdżę to się jeszcze z korkami na Okopowej poza godzinami szczytu nie spotkałem
To mało widziałeś. Po zamknięciu placu litewskiego i wyrzuceniu autobusów stamtąd na Okopową, wystarczą dwa autobusy aby zakorkować całą ulicę, nawet wieczorem. Ale tak to jest jak się wyrzuca autobusy z głównych ulic, na okoliczne uliczki do tego nie przystosowane, a miejska inżynieria ruchu mentalnie i merytorycznie zatrzymała się w latach 70.
 Wniosek? Przesiadka z osobowego do autobusu i korki znikną. Jeden autobus = 40 samochodów. Tutaj dowód: d-nm.ppstatic.pl/kadr/k/r/44/0e/54afdda79daae_o,size,933x0,q,70,h,64cb4b.jpg
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Handel przenosi się ze Śródmieścia na inne dzielnice (np. wokół centrów handlowych). Tego trendu już nic nie zatrzyma. Taki biznes i tyle.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nikt już nie wchodzi do takich lokali , te czasy już minęły. Dziękuję za taki lokal żeby mi się potem na głowę zawalił jak ten na lubartowskiej. Należało by się poważnie zastanowić nad odblokowaniem centrum dla nowych inwestycji , czyli wyburzyć wszystko i zbudowac od nowa.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
max napisał:
Wniosek? Przesiadka z osobowego do autobusu i korki znikną. Jeden autobus = 40 samochodów. Tutaj dowód: d-nm.ppstatic.pl/kadr/k/r/44/0e/54afdda79daae_o,size,933x0,q,70,h,64cb4b.jpg
  To właśnie autobusy i buspasy powodują największe korki. A przegubowe nie dość że nie mieszczą się na przystankach to jeszcze jeżdżą przez większość dnia puste !!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Boją się, że im kamienice runą na głowy
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
proponuje jeszcze rozszerzyć strefe parkingowa . wszystkie miasta wyganiający samochody z centrum maja ten sam problem - kielce , poznań . Centrum zamiera handlowo , nikt nie przyjdzie na zakupy jak niema gdzie zaparkować samochodem. bedzie ekologicznie nowocześnie i bez ludzi słuchajcie dalej ekooszołomów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"wszystkie miasta wyganiający samochody z centrum maja ten sam problem - kielce , poznań . Centrum zamiera handlowo , nikt nie przyjdzie na zakupy jak niema gdzie zaparkować samochodem. bedzie ekologicznie nowocześnie i bez ludzi słuchajcie dalej ekooszołomów. " święta prawda
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Handel w centrum miasta zamiera. Nikomu nie chce się przyjeżdżać, ponieważ są problemy ze znalezieniem nawet płatnego miejsca postojowego. Jeszcze ok. 6 lat temu trzeba było polować na lokal - dzisiaj można wybierać i przebierać. Pracuję w Centrum i widzę jak co chwilę nowi najemcy zamykają działalność. Niestety ale ogrom centrów handlowych robi swoje. Tylko patrzeć jak upadnie Galeria Lubelska przy Witosa - Fela ją wessała.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
undefined napisał:
Centrum zamiera handlowo , nikt nie przyjdzie na zakupy jak niema gdzie zaparkować samochodem.
 Tylko że mało kogo już interesuje robienie zakupów w ścisłym centreum Lublina. Bo tu nie ma niczego ciekawego co by można było kupić. Wszystko jest w o wiele większym wyborze gdzie indziej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przcież o to chodziło tym, którzy wyprowadzili ruch i ludzi z Centrum. Ma być pustynia, by zasiedlać ją emigrantami.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Centrum niezadługo dołączy do skansenu nwsi lubelskiej i będzie można go oglądać po wykupieniu biletu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
max napisał:
. napisał:
undefined napisał:
 Jak jeżdżę to się jeszcze z korkami na Okopowej poza godzinami szczytu nie spotkałem
To mało widziałeś. Po zamknięciu placu litewskiego i wyrzuceniu autobusów stamtąd na Okopową, wystarczą dwa autobusy aby zakorkować całą ulicę, nawet wieczorem. Ale tak to jest jak się wyrzuca autobusy z głównych ulic, na okoliczne uliczki do tego nie przystosowane, a miejska inżynieria ruchu mentalnie i merytorycznie zatrzymała się w latach 70.
Wniosek? Przesiadka z osobowego do autobusu i korki znikną. Jeden autobus = 40 samochodów. Tutaj dowód: d-nm.ppstatic.pl/kadr/k/r/44/0e/54afdda79daae_o,size,933x0,q,70,h,64cb4b.jpg
 nigdzie na swiecie nie przekonasz ludzi ze maja sie przesiasc z wygodnego samochodu do smierdzacego autobusu - bo ot strata kasy i czasu . to ma sens jak sie buduje infrastukture dodatkowa nie  z istniejacej czyli metro buspasy ale całościowe nie kawalek tu kawałek tam. takie dyskusje toczyly się 10 lat temu na zachodzie i szybko im przeszło widok pusty buspas i korek totalny popatrz jp2 autobus stoi w korku ktory sie zrobil bo zbudowano buspas
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...